Suhde meni poikki nyt ;)
Oltiin 40+ pari, tai ei asuttu yhdessä mutta seurusteltiin 2v. Molemmilla lapset edellisestä avioliitosta. Mies oli jo jonkun aikaa tuonut esiin tahtonsa muuttaa yhteen. Siitä oli puhetta jo suhteen alussa mutta sanoin että niin kauan kun lapset asuvat kotonani, en miestä ota asumaan. Mies olisi ollut valmis muuttamaan koska uusioperheitä on. Joo, ymmärrän tavallaan, mutta mä en halua miestä asumaan tänne vielä. Mun lapset on 7 ja 13, miehen lapsi on 15.
Jouluna tilanne kriisiytyi. Mies oli kylässä täällä jouluna ja olisi halunnut viettää mun luona koko joulun, lapset oli mulla. En tähän voinut lasten takia suostua, mielestäni aatto olisi ollut riittävä. Tää johti sitten erittäin kiivaaseen riitaan jonka päätteeksi mies poistui asunnostani ja eilen sain kuulla että hän "luovuttaa" kanssani. Hänen veljensä on perustanut uusioperheen aika pian tapaamisen jälkeen ja käsittääkseni homma toimii siellä, joten luulen että sieltä saanut pontta.
Uudeksivuodeksi miehen piti tulla meille (lapset isällään) mutta nyt meni kaikki pieleen. Lapset ovatkin nyt sitten mulla ja lasten isä tietty oli iloinen kun sai "poikamiesuudenvuoden".
Kiitos kun sain avautua. En vain tiedä mitä tein väärin, sanoin heti tapailun alussa tuon asian, ei pitänyt tulla yllätyksenä, mutta mies luuli kai että "pehmiän" ja suostun yhteenmuuttoon.
Kumpikaan ei ollut mikään lompakkoloinen, tässä oli ihan tasa-arvoiset tilanteet, eli siitä ei ollut kyse.
Kommentit (171)
Sellaista se ap on kun haluaa vain fuckbuddyn mutta antaa ymmärtää enemmän.
Suhde meni poikki ;)
Olikin iloinen asia!
Vierailija kirjoitti:
Suhde meni poikki ;)
Olikin iloinen asia!
Onnea ap:lle myös täältä hesan suunnalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde meni poikki ;)
Olikin iloinen asia!Onnea ap:lle myös täältä hesan suunnalta!
Kajaani kuittaa! Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde meni poikki ;)
Kajaani kuittaa! Onnea!
Onnittelut Kuusamosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde meni poikki ;)
Kajaani kuittaa! Onnea!
Onnittelut Kuusamosta!
Onnittelut täältä jouluaterialta. Näin hienon uutisen vuoksi voisin ottaa toisen lasillisen viiniä jouluaterialla. Mutta koska juon vain yhden lasillisen jouluaterialla, niin en ota toista.
Nooh aapee, luovuttiko mies nyt vi luovutitko sinä ja hyväksyit miehen parisuhteeseen.
Vieläkö suhde jatkuu vai löysikö ap uuden kevytsuhteen?
Taitaa ap olla aika kevyeltä pohjalta suhteessa mukana jos koulun pyhät yhdessä olisi ollut liikaa. Lapsiin voi luonnollisesti aina vedota mutta taitaa nyt olla vain kevytsuhteesta kysymys ap:n osalta. Oikein teki mies ja toivottavasti löytää elämänkumppanin itselleen.