En jaksa miehen konkontrolloimista ja mielialan vaihteluja!!!
Olen tapaillut vuoden miestä. Mies on elämäni rakkaus. Ensimmäistä kertaa oikeasti rakastan jotain. En vain tiennyt että se koskee näin paljon.
Mies on vahva luonne. Ehkä voisi jopa sanoa että dominoiva. Jos asiat eivät mene kuin hän tahtoo alkaa mykkäkoulu tai syyllistäminen. Mielialat vaihtelevat hänellä kuin yö ja päivä. Yhtenä päivänä ei voi olla erossa minusta, rakastaa eniten koko maailmassa, toisena päivänä tympeä ja välinpitämätön. Suhdettamme syö jatkuva menettämisen pelko. Se ahdistaa minua. hyvinä päivinä pelkään jo seuraavaa huonoa jaksoa..
Olen joskus sanonut että erotaan, mies on silloin ollut samaa mieltä, viikon päästä soitti ja itki kuinka rakastaa. nämä rakkauden tunnustukset ovat niin aidon tuntuisia etten usko että mies valehtelee.
Olen vaan niin väsynyt, niin väsynyt. Taas huono jakso menossa koska olin perjantaina kaverini synttäreillä. Itse olen 28 ja mies 44. En vain ennen ole tuntenut ketään kohtaan näin..
Tietenkin hänessä on paljon hyvääkin, sillon kun meillä menee hyvin. En kehtaa kelleen puhua tästä, siksi kai tänne avauduinkin
Kommentit (24)
Ei maksa vaivaa.Päästä irti ja etsi tasapainoisempi mies.Jos et siis halua riutua.
Onnellisempi olet yksin kuin tuollaisen tuuliviirin kanssa joka ei välitä tunteistasi ja manipuloi sinua. Parempi lähteä suhteesta nyt heti koska ajan kanssa se vain vaikeutuu.
Klassisia narsismin piirteitä ja sulla alistetun oireita. Menee kuin oppikirjasta.
Juokse, ja lujaa. Tuo ei tuosta muutu kuin pahemmaksi, believe me.
Tiedän sen itsekkin. Mutta en koskaan ole ketään kohtaan tuntenut näin. rakastan aivan valtavasti. Sattuu niin paljon ajatella että en näkisi häntä enää. Hyvät jaksot ovat aivan mahtavia ja leijun pilvissä silloin..
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:49"]
Tiedän sen itsekkin. Mutta en koskaan ole ketään kohtaan tuntenut näin. rakastan aivan valtavasti. Sattuu niin paljon ajatella että en näkisi häntä enää. Hyvät jaksot ovat aivan mahtavia ja leijun pilvissä silloin.. Ap
[/quote]
Mitä sitten, kun alkuhuuma menee ohi - ja sehän menee - ja jäljelle jää arki ja tuo helvetti? Arkinen oleminen ei enää tasapainota senkään vertaa. Älä tuhlaa elämääsi!
No, kärsi sitten kun kerran haluat. Mitäpä muut asialle voi.
Tiedän sen itsekkin. Mutta en koskaan ole ketään kohtaan tuntenut näin. rakastan aivan valtavasti. Sattuu niin paljon ajatella että en näkisi häntä enää. Hyvät jaksot ovat aivan mahtavia ja leijun pilvissä silloin.. Ap
[/quote]
Siinä tapauksessa, mellä ei ole sinulle pahemmin sanottavaa. Mitä kummaa meiltä haluat?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:24"]
Olen tapaillut vuoden miestä. Mies on elämäni rakkaus. Ensimmäistä kertaa oikeasti rakastan jotain. En vain tiennyt että se koskee näin paljon. Mies on vahva luonne. Ehkä voisi jopa sanoa että dominoiva. Jos asiat eivät mene kuin hän tahtoo alkaa mykkäkoulu tai syyllistäminen. Mielialat vaihtelevat hänellä kuin yö ja päivä. Yhtenä päivänä ei voi olla erossa minusta, rakastaa eniten koko maailmassa, toisena päivänä tympeä ja välinpitämätön. Suhdettamme syö jatkuva menettämisen pelko. Se ahdistaa minua. hyvinä päivinä pelkään jo seuraavaa huonoa jaksoa.. Olen joskus sanonut että erotaan, mies on silloin ollut samaa mieltä, viikon päästä soitti ja itki kuinka rakastaa. nämä rakkauden tunnustukset ovat niin aidon tuntuisia etten usko että mies valehtelee. Olen vaan niin väsynyt, niin väsynyt. Taas huono jakso menossa koska olin perjantaina kaverini synttäreillä. Itse olen 28 ja mies 44. En vain ennen ole tuntenut ketään kohtaan näin.. Tietenkin hänessä on paljon hyvääkin, sillon kun meillä menee hyvin. En kehtaa kelleen puhua tästä, siksi kai tänne avauduinkin
[/quote]
Ihan oikeasti tuollainen suhde ei ole terve, mies on joku narsistinen tyyppi joka lyö ja paijaa sua, jolla saa sut koukkuun. Älä jää tuohon vaan pelasta itsesi. Kuulostaa toi tyyppi ihan mun exältä, joak tylytti, haukkui ja itketti ja seuraavassa hetkessä oli maailman rakastavin ihminen. Sitten kun halusin erota, mies ei meinannut päästää mua pois, tarvittiin poliisi ja asianajaja auttamaan.
Ettet vain olekin sotkeutunut mun exään, ikäkin sopisi
Noinhan ne narsistit toimii.. Ensin kiedotaan pikkusormen ympärille ja saadaan toinen tuntemaan olonsa erittäin rakastetuksi. Seuraava vaihe onkin sitten tuo että saadaan uhri pelkäämään menetystä ja yksin jäämistä ja ennen kaikkea alistumaan narsistin tahtoon. Kun hän sitten huomaa että olet jo "anteeksi että olen olemassa" tilassa hän alkaa käyttää sinua hyväksi etkä pysty enää lähtemään koska itsetuntosi on niin alhaalla. Sitten alkaakin se uhkailu, vähättely ja kohta huomaatkin menettäneesi oman tahtosi, ystäväsi, perheesi, oman elämän.. Ja ai että jos uskallatkin sanoa vastaan niin uhkailu ja henkinen väkivalta vain pahenevat ja hän kontrolloi sinua entistä enemmän.. Et pääse yksin kauppaan, hän lukee tekstiviestisi, kuuntelee puhelusi.. Ja mikä parasta hän ei koskaan lyö sinua tai jätä mitään merkkejä satuttamisestasi koska hän haluaa pitää kulissit yllä ja saada kaikki ihailemaan itseään ja eron sattuessa kukaan ei usko puheitasi.
Pahemmaksi vaan menee jos et irrottaudu.
Usko pois. Itse valintasi teet ja nyt sinua ln varoitettu.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:01"]
[/quote]
Siinä tapauksessa, mellä ei ole sinulle pahemmin sanottavaa. Mitä kummaa meiltä haluat?
[/quote]
Sinä siis haluat tuota kidutusta? Kun sen jälkeen on sitten ihanaa. Et ole itsekkään ihan terve, vaan alistuva narsisti. Terveellä järjellä varustettu ei jää tuollaiseen, vaan tajuaa ettei tuollainen ole tervettä
Ei ole terve suhde. Ei tule muuttumaan tasapainoisemmaksi. Mies ei välitä sinusta koska voi kohdella sinua noin. Joko uskot av:ta tai räy'yt kärsimykses.säsi. Mutta älä sitten valita läheisillesi jos vapaaehtoisesti jäät tuohon
Kunhan et vain tee lasta tuohon helvettiin. Niin kauan kuin olet itseksesi räpistelemässä suhteessanne, voit tehdä mitä haluat.
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/NarSupply.html
Kannattaa lukea, ja uskoa täällä mitä sulle sanotaan.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:13"]Kunhan et vain tee lasta tuohon helvettiin. Niin kauan kuin olet itseksesi räpistelemässä suhteessanne, voit tehdä mitä haluat.
[/quote] tämä! Sisäistä ja muista tämä!!!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:01"]
[/quote]
[/quote]
Sinä siis haluat tuota kidutusta? Kun sen jälkeen on sitten ihanaa. Et ole itsekkään ihan terve, vaan alistuva narsisti. Terveellä järjellä varustettu ei jää tuollaiseen, vaan tajuaa ettei tuollainen ole tervettä
[/quote]
En minä liity tapaukseen mitenkään. Ap kärsii, tietää miksi kärsii, mutta haluaa jäädä suhteeseen. Asia selvä. Kysyn uudestaan, mitä hän meiltä siis haluaa?
Minusta ap alkaa itse havahtumaan siihen, ettei jaksa tällaista. Hän tajuaa haluavansa tasapainoisempaa elämää, mutta hän ei tajua vielä leikkivänsä tulella.
mies on hyvä vallankäyttäjä ja pyörittää ap:ta juuri kuten itse haluaa. Kuten alkoholisti, niin ap myös odottaa sitä pohjalla käyntiä, jolloin saa voimia tehdä elämälleen jotain. Ap ei vielä ole tarpeeksi syväll.
Ap on nyt saanut neuvoja ja hänelle on kerrottu kuinka homma vain pahenee, kannattaisi lähteä nyt kun itsetunnosta on jotakin vielä jäljellä, eikä odottaa että on ihan pohjalla. Viisas älyää vähemmälläkin.
Narsistista ihmistä ei voi parantaa eikä hän muutu kuin pahemmaksi.
Ei kannata jatkaa tuollaisessa suhteessa. Ihan selkeet narsistin piirteet miehessäsi, kun käyttäytyy noin. Ei maksa vaivaa. Usko huviksesi.
Takana nytkin valvottu yö, mies ei siis perjantain jälkeen ole soittanut tai mitään.
Ahdistaa ja oksettaa..
Ap