KAIKILLA ON EHKÄ IHMISIÄ KENEN KANSSA EI TULE TOIMEEN..
Totta! Sillon on järkevää olla niiden seurassa kenen kanssa menee Hyvin.
Kommentit (36)
Siis kaikilla on paljon vähemmän niitä joiden kanssa tulee hyvin toimeen. Muiden kanssa se on sellaista eriasteista sietämistä ja yrittämistä. Aina löytyy pari sellaista, joita yritetään olla kuristamatta hengiltä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:57"]Miten kauan sinulla meni että oivalsit tämän?
[/quote]Minulla tuo asia ei ole ongelma, vaan ajattelin Vinkata eräälle ihmiselle joka ei tuota ymmärrä.Ap
[/quote]Aika retardia täällä vinkkailla mitään nimettömästi.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:57"]Miten kauan sinulla meni että oivalsit tämän?
[/quote]Minulla tuo asia ei ole ongelma, vaan ajattelin Vinkata eräälle ihmiselle joka ei tuota ymmärrä.Ap
[/quote]Aika retardia täällä vinkkailla mitään nimettömästi.
[/quote]Jos se ei mene sanallisesti perille,ei viestillä, niin toivottavasti tätä kautta.
Kyllä, mutta kaikista ei voi pysyä etäällä. On olemassa työkavereita, sukulaisia tms joiden kanssa on oltava tekemisissä edes jollain tasolla, vaikka ei toimeen tulekaan. Sellaista se elämä on.
Aika itsekäs näkökulma. Valitettavasti on tilanteita, joissa vain on siedettävä ja tultava toimeen. Pääsääntöisestihän jokainen ympäröi elämänsä "kivoilla" ihmisillä, mutta kyllähän aikuisen ihmisen on ymmärrettävä, että vaikkapa työpaikalla on tultava työyhteisön kanssa toimeen, vaikka kaikki eivät miellytä. Ihan työilmapiirin säilyttämiseksi ja työn tulosten maksimoimiseksi.
Ap, kasva aikuiseksi.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:12"]
Kyllä, mutta kaikista ei voi pysyä etäällä. On olemassa työkavereita, sukulaisia tms joiden kanssa on oltava tekemisissä edes jollain tasolla, vaikka ei toimeen tulekaan. Sellaista se elämä on.
[/quote]
Ei oikeastaan. Minä olen pistänyt välit poikki sukulaisiini. Vaikeaa toki, mutta esimerkiksi monelle vahingollisesta uskonnosta lähtevälle elin tärkeää. Onneksi esimerkiksi Jehovan todistajat auttavat omalta puoleltaan hylkäämällä, jopa sukulaisen, vaikka se onkin julmaa. Mutta se kirpaisee vain hetken. Ja työpaikkaa voi vaihtaa. Mutta sen myönnän että nämä vaativat voimia.
En tulisi koskaan toimeen ihmisen kanssa, joka ei osaa kirjoittaa "ihmisiä, joiden kanssa..."
Mutta eipä meidän tarvitsekaan!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:18"]
Aika itsekäs näkökulma. Valitettavasti on tilanteita, joissa vain on siedettävä ja tultava toimeen. Pääsääntöisestihän jokainen ympäröi elämänsä "kivoilla" ihmisillä, mutta kyllähän aikuisen ihmisen on ymmärrettävä, että vaikkapa työpaikalla on tultava työyhteisön kanssa toimeen, vaikka kaikki eivät miellytä. Ihan työilmapiirin säilyttämiseksi ja työn tulosten maksimoimiseksi. Ap, kasva aikuiseksi.
[/quote]
Aika lapsellinen näkökulma sinullakin. Aikuisena ei enää puhuta "kivoista" ja "tyhmistä" ihmisistä(noin päiväkoti ikäistä lainaten) vaan erilaisista. Joskus kaksi tai useampi persoona sopii niin huonosti yhteen että imetään toiselta tilaa ja työteho laskee. Silloin pitää voida miettiä näitä asioita. Pääsääntöisesti ihmisten välillä ei ole niin suuria eroja työpaikalla että tällaista tapahtuisi, joten normaali joustavuus ei liittynyt aiheeseen.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:18"]
Aika itsekäs näkökulma. Valitettavasti on tilanteita, joissa vain on siedettävä ja tultava toimeen. Pääsääntöisestihän jokainen ympäröi elämänsä "kivoilla" ihmisillä, mutta kyllähän aikuisen ihmisen on ymmärrettävä, että vaikkapa työpaikalla on tultava työyhteisön kanssa toimeen, vaikka kaikki eivät miellytä. Ihan työilmapiirin säilyttämiseksi ja työn tulosten maksimoimiseksi. Ap, kasva aikuiseksi.
[/quote]
Ongelma on se että esim. työelämässä nämä hankalat tyypit ei omalta osaltaan tunnu tekevän mitään tullakseen toimeen toisten kanssa vaan päinvastoin toimivat juuri siten että heikentävät työilmapiiriä. Muiden vaan pitää yrittää.
Kyllä aikuisen ihmisen tietysti pitäis tulla toimeen kaikkien kanssa, tää on jonkinlainen mittari siitä miten fiksu ja kypsä ihminen on.
Soitto vkon päästä, soitto kahden vkon päästä,
kuukauden päästä.
Ja ei, ei sytytä kertakaikkiaan jaksaa, jaksaa ,jatkaa ,jatkaa, soittaa,soittaa.
Ei ymmärrä ,että on rasittava ja toista ihmistä ei kiinnosta juoruakka,läheisriippuvainen narsku!
Että menee hermo noin tyhmän akan kanssa!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:10"]Soitto vkon päästä, soitto kahden vkon päästä,
kuukauden päästä.
Ja ei, ei sytytä kertakaikkiaan jaksaa, jaksaa ,jatkaa ,jatkaa, soittaa,soittaa.
Ei ymmärrä ,että on rasittava ja toista ihmistä ei kiinnosta juoruakka,läheisriippuvainen narsku!
[/quote]Tuo kaikki sopisi minulle,mutta en ota opiksi.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:10"]Soitto vkon päästä, soitto kahden vkon päästä,
kuukauden päästä.
[/quote]Tuo kaikki sopisi minulle,mutta en ota opiksi.
[/quote]Ethän sä voi ku olet Tyhmä!
Kaikkien kanssa tulee toimeen. Mutta sitä valitsee vain ihmiset, joiden kanssa tulee vähemmän ristiriitoja seurakseen.
Elämässä on tullut vastaa monta tilannetta, joissa vänkyrän/idiootin kanssa on pitänyt löytää yhteinen sävel asialle.
Hienosti on tähän asti mennyt.
Tosin olen vältellyt arhimäen vasemmistoa ja vihreitä. Pari vegaania olen tavannut, enkä heidän ehdottomuuttaan ruokavaliossa voi hyväksyä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:12"]
[/quote]
Ei oikeastaan. Minä olen pistänyt välit poikki sukulaisiini. Vaikeaa toki, mutta esimerkiksi monelle vahingollisesta uskonnosta lähtevälle elin tärkeää. Onneksi esimerkiksi Jehovan todistajat auttavat omalta puoleltaan hylkäämällä, jopa sukulaisen, vaikka se onkin julmaa. Mutta se kirpaisee vain hetken. Ja työpaikkaa voi vaihtaa. Mutta sen myönnän että nämä vaativat voimia.
[/quote]
Työpaikan vaihto ei aina ole niin yksinkertaista varsinkaan akateemisilla aloilla ja tällaisessa taloustilanteessa ja todellako mielestäsi pitää vaihtaa työpaikkaa, jos työyhteisöstä löytyy yksi ihminen, jonka kanssa ei tule toimeen?
Yleensähän noita löytyy lähes jokaisesta työyhteisöstä. Ihmisiä, joiden kanssa monen on vaikea tulla toimeen.
[/quote]
On sekin tavallaan oma valinta opiskeleeko työhön, jossa on riippuvainen yhdestä työpaikasta vai sellaisen, jossa on enemmän joustavuutta. Ensimmäisessä vaihtoehdossa on selkeästi muitakin riskejä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:57"]Miten kauan sinulla meni että oivalsit tämän?