Virheet kasvoissa kaunistaa ihmisen kuin ihmisen
Sellanen virheetön naama on puistattava. Tulee pelottava fiilis...Alieneita tms
Kommentit (11)
Millaisia virheitä tarkoitat? Kauniit kasvothan ovat juuri sellaiset hyvin virheettömät. Kunpa sellaiset olisi itselläkin, mutta kaikkea muuta.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:52"]
Millaisia virheitä tarkoitat? Kauniit kasvothan ovat juuri sellaiset hyvin virheettömät. Kunpa sellaiset olisi itselläkin, mutta kaikkea muuta.
[/quote]Ei todellakaan ole kaunista sellainen tasasymmetrisyys, ja konventionaalinen virheetön kauneus. Nukkemaisuus on puistattavaa! ap
Kauneutta on monenlaista! "Virheet" tekevät kiinnostavan ja persoonallisen vaikutelman, sellaisen, jota katselee mielellään! Mallinukkemainen kauneus ei oikeastaan ole kiinnostavaa.
Olen 13-vuotias ja etsin tarkoituksella kasvoistani virheitä ja rupean sitten stressaamaan niistä. Tästä on tullut iso ongelma. Ei kykene edes nauttimaan elämästä kasvojen takia. Pelkään myös että ns. " ryppyjä" tulee lisää ja koitan olla hymyilemättä ja tarkkailen kasvojeni ilmeitä. Tätä se some teettää...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:16"]
Olen 13-vuotias ja etsin tarkoituksella kasvoistani virheitä ja rupean sitten stressaamaan niistä. Tästä on tullut iso ongelma. Ei kykene edes nauttimaan elämästä kasvojen takia. Pelkään myös että ns. " ryppyjä" tulee lisää ja koitan olla hymyilemättä ja tarkkailen kasvojeni ilmeitä. Tätä se some teettää...
[/quote]
Muistathan että kuvia on hyvin helppo muokata jos osaa yhtään käyttää kuvankäsittelyohjelmia. Jopa mallit photoshopataan hoikemmiksi ja ihoa tasoitetaan. http://www.ukmodels.co.uk/the-reality-of-photoshop/ Tuolla on englanninkielinen juttu aiheesta ja muutama kuva, kuinka kuvia on muokattu. Ei monilla malleilla tai julkkiksillakaan ole täydellisiä kasvoja vaikka somen takia voisi niin luulla, kuvissa on vahvat meikit, valaistukset ja lisäksi ne käsitellään. Älä siis murehdi turhaan ja muista ettei ne kuvat ole totuudenmukaisia.
Mutta virheidenkin tulee olla oikeanlaiset suhteessa kasvonpiirteisiin.
Tämän virhenaaman kun näkisit niin et olis enää samaa mieltä.
Hmm. Jotkut yksittäiset pikku virheet perusteiltaan näteissä kasvoissa voi olla tosiaan viehättäviä. Mutta jos kasvojen mittasuhteet on tosi oudot tai kasvojen malli, niin ei siinä oikein mikään auta. Esim. itselläni on kauhea munapää/naama: kapea otsa ja todella leveä kasvojen alaosa. Ei ole todellakaan viehättävän näköinen kauneusvirhe.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:16"]Olen 13-vuotias ja etsin tarkoituksella kasvoistani virheitä ja rupean sitten stressaamaan niistä. Tästä on tullut iso ongelma. Ei kykene edes nauttimaan elämästä kasvojen takia. Pelkään myös että ns. " ryppyjä" tulee lisää ja koitan olla hymyilemättä ja tarkkailen kasvojeni ilmeitä. Tätä se some teettää...
[/quote]
Itsellänikin on tuota hullua virhefobiaa ja se on erittäin veemäinen vaiva. Olen aikeissa tehdä kaiken mahdollisen, mitä kasvoni vaativat: laser, mikrohionta jne. Täytyy mennä setvimään eri vaihtoehtoja asap.
Muiden naamoissa virheet eivät häiritse, koska yllätys yllätys, en katso niitä peilistäni.
Ihan sama ongelma. Haluisin vaikka mitä botoxia naamaani jo tän ikäsenä. En vaan ikinä oo tyytyväine itteeni. Sitte ku pääsen yhestä ongelmasta irti nii sit tuleeki jo seuraava virhe josta stressaan. Koko maailma pyörii kasvojen ympärillä. Kaiken lisäks kukaa muu ei niitä siusta nää ainoastaa vaan sinä ite. Toi ajatus ei silti auta miuta...:(
Lisään toho äskesee viel, että tajuun kyllä kui hölmöö toi on ja et se kuulostaa tyhmältä. Mut en asialle itse pysty helposti tekemää mitää. Tajuun myös sen ettei ihmiset oo mitää kuminaamoja. Ilma niitä "ryppyjä" iho ei ees taipuis eikä pystyis ees hymyilemää vaivatta. Asia kumminkin häiritsee ihan älyttömästi. Aikasemmin miuta häiritsi silmien alla olevat viivat. Nyt ku pääsin niistä eroon,niin nenän yläpuolella olevat pystyviivat on ruvennu häiritsemään.