Miehesi huonoin ominaisuus?
Kommentit (30)
Juttujen värittely ja sinänsä yleensä melko harmittomat valkoiset valheet, ärsyttää silti.
Liiallinen kaljanjuonti vapaalla.
Ihan ekaksi totean että mulla on tosi hyvä mies.
Mutta on hänellä joitakin ärsyttäviä tapoja. Ninku-täytesanan käyttö häiritsee minua tosi paljon. Hän on viimeisen kuukauden aikana alkanut "ninkuttaa" tosi paljon. "Mua niinku ärsyttää, että jos niinku sanon vaikka töissä että mitä me niinku täällä paltsussa tänään tehdään, niin pomo kattoo mua ihan niinku että mitä sä siinä selität". Tuo on vähän huono esimerkki, koska hänen puhetyylinsä ei ole tuollainen, mutta se niinku eksyy yhteen lauseeseen todella monta kertaa! En voi sille mitään, että se ärsyttää. Ja nyt lapsetkin on alkaneet ninkuttaa isänsä mallin mukaan. Olen jo pari kertaa sanonut tästä asiasta, en miehelle suoraan toki, mutta enemmänkin lapsille tyylillä "niinku niinku, nyt kaikki lopettaa tuon niinkuttamisen!" jos lapset alkavat lauseessaan jauhamaan tuota koko ajan.
Toinen on äänekäs syöminen. Ehkä tällaiset maneerit vain alkavat pitkässä suhteessa ärsyttää, kun ei hyvästä miehestä muitakaan vikoja löydä.
Liika kiltteys :D laittas edes saatana vastaan joskus mut ei.
Mustasukkaisuus, väkivaltaisuus, alistamisenhalu
Ettei hän hallitse raivokohtauksiaan...Saan usein hävetä silmät päästäni. Minua kohtaan hän ei onneksi ole väkivaltainen.
Kun on riita, niin jatkaa vaan eikä lopeta, vaikka oisin jo myöntyny ja pyytäny anteeks >:(
Laiskuus, välinpitämättömyys omaa lihomistaan kohtaan. Syö rasvaista ja suolaista ja makeaa ja ihan kaikkea kohtuuttoman paljon.
Muuten huipputyyppi :)
Ei kuuntele. Sanoo joo joo, mutta tosiasiassa ei kuule sanaakaan, koska miettii omia työasioitaan tai jotain muuta mielestään tärkeämpää.