Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi huonoin ominaisuus?

Vierailija
14.04.2015 |

Minkä piirteen kanssa on vaikein tulla toimeen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuus. Kaiken aloittaminen on ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa. Mitään ei voi tehdä heti, vaan sitä pitää suunnitelmaa monta päivää. Tämä siis koskee kotona tai pihalla tai autoa koskevia huoltohommia, omat harrastukset ei kyllä voi odottaa yhtään. Ja siitä tullaankin toiseen huonoon piirteeseen, joka on itsekkyys/itsekeskeisyys. Ei halua kuluttaa aikaa eikä rahaa mihinkään yhteisiin juttuihin, ainoastaan itseensä ja omiin harrastuksiinsa. Lempipuheenaihe vieraiden kanssa on hän itse ja hänen harrastuksensa, minäminäminäminä...

Vierailija
2/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliverenvuoto. Ehdottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi.

Vierailija
4/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konditionaalin käyttö :) Tosin jonkin verran harrastan sitä itsekin, mutta se ei silti tarkoita sitä, että hommaa voi tolkuttamasti siirtää eteenpäin. Puolitoista vuotta sitten mies lupasi pestä ikkunat, sitä odotellessa... Sitten kun saa jonkun homman aloitettua, niin hoitaa sen kyllä ihan kiitettävällä tavalla loppuun.

Vierailija
5/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuus tarttua asioihin.
Toisten autoilijoiden liikennekäyttäytymisen kyttääminen liikenteessä.
En tiedä kumpi ärsyttävin.

Vierailija
6/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuus!

Vierailija
8/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 07:28"]

Saamattomuus!

[/quote]

Se on kyllä sinun syytäsi, jos miehesi ei saa. Varo vaan, pian hakee muualta.

Vierailija
9/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti. Ei kehtaa sanoa kellekkään pahasti vaikka ei pitäisikään ihmisestä.

Vierailija
10/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina myöhässä. Olemme opiskelijoita tällä hetkellä kumpikin, ja pelkään, että sama meno jatkuu työelämässä aiheuttaen ongelmia. Taas taitaa myöhästyä bussista...arg!

Vierailija
11/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkipikainen ja lyhytpinnainen niin, että saan hävetä hänen käytöstä! Eli  kiroilee ja haukkuu ja silloinkin, vaikka syytä on hänessä itsessäänkin. Noloa!

Ja on jo ihan aikuinen, keski-ikäinen mies. Ei kuitenkaan käy keneenkään fyysisesti käsiksi, mutta  tuo kielenkäyttö ja tulistuminen nollasta sataan hetkessä, arghhh!!! Ja tällainen minun kaltainen viilipytty ei kuulemma pysty ymmärtämään sitä, kun ei vaan pysty hillitsemään käytöstään= kieltään. No, en pystykään!

Vierailija
12/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pelaaminen
2. Ajoittainen saamattomuus
3. Kiukkuisuus ja veemäisyys joskus turhista asioista

Vierailija
13/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vähän varautunut uusia asioita kohtaan ja tarvitsee ennakkoilmoituksen jostain rutiinista poikkeavasta ohjelmasta. Esim. elokuviin ei voi lähteä tuosta vaan, vaan pitäisi alkaa lämmitellä jo pari päivää etukäteen. Tämä käy huonosti yhteen minun ominaisuuteni kanssa, mulla kun on tapana suunnitella kaikki valmiiksi päässäni ja olettaa, että muut saavat tiedon suunnitelmistani telepaattisesti. >_<

Vierailija
14/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei mistään voi puhua. Se, ettei huomioi mua mitenkään.

Vierailija
15/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu päin naamaa, pettäminen. Kamala salaisuus, jonka alle muserrun ihan täysin. Mun itsetunto on nolla.

Vierailija
17/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naimisissa kännykän kanssa ja välinpitämättömyys omaa perhettä ja yhteistä lasta kohtaan. Julmaa :/

Vierailija
18/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipottaminen, kun muu maailma ei noudata sääntöjä. Itse on niin kunnollinen ja täydellinen. grrrr

Vierailija
19/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipottaminen, kun muu maailma ei noudata sääntöjä. Itse on niin kunnollinen ja täydellinen. grrrr

Vierailija
20/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ei osaa pitää huolta tavaroistaan. Aina jotain hukassa, ei esim. muista mihin on avaimensa laittanut. Yhdellä sanalla, epäjärjestelmällisyys. Siinä vaiheessa kun mä oon jo tehnyt asiat puoliväliin asti, mun mies edelleen väsää exel-taulukkoa siitä, mitä pitää tehdä. Ja se ei tosiaan muista kaikkia juttuja tehdä ellei sillä ole sitä taulukkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä