Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vastustajat

Vierailija
28.12.2021 |

Tai muuten vaan asioitten kieltäjät, ovat yleensä paljon agressiivisempia kuin enemmistö?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta täysin ventovieras kutsui minua vaippanaamaksi kaupassa, heitin tonnikalapurkilla päähän.

Vierailija
2/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastutstan vastustamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aggressiivinen - ei agressiivinen

Vierailija
4/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No x asian laillistamista oudosti vastustetaan suomessa. On tästä jo aikaa reilusti ennen koronaa. Baarissa juteltiin niin vanhempi mies sanoi olevansa eläkkeellä. Mä olin jotain 46-47 ja siinä kun juteltiin tuli puhetta muista kuin alkoholista. Eutanasiasta oltiin samaa mieltä, se pitäisi saada jos ja kun haluaa. Mahdollisimman kivuttomasti tietenkin. 

Mua huvitti kun puhui mulle nuori mies. Mutta oikeasti siltä se varmaan tuntuu. Nyt olen itse 50, kohta 51 ja kolmekymppiset alkaa tuntua kadehdittavan nuorilta. Tekisi mieli onnistua iskemään joku yhtä sairas/hullu/pervo suunniilleen itseni ikäinen nainen. Hullu kun saa olla mutta ei kiitos tyhmä. 

Voin suostua 30 vuotta nuorempaankin sillä ehdolla että Vain seksiä. Olen kuitenkin himpun verran oppinut miten naisia tyydytetään. Kuitenkin muutakin seuraa niin siksi mielummin haluaisin noin oman ikäistä.

Vierailija
5/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haukkuivat ensin vastustajia, ja sitten osa vastustajista olikin pahiksia jotka alkoivat antaa takaisin. Eivät olleet kilttinä hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi