onko noloa laittaa naapurille postikortti, jossa pyytää treffeille?
Nauretaanko sille kortille jossain someryhmässä?
Kommentit (51)
Jos naapuri on sinkku, niin miksipä ei.
Noloa jos nauraa sellaiselle.
Nuorena opiskelijana olin yöllä jakamassa sanomalehtiä rappuun, kun joku opiskelijatyttö tuli kotiinsa ja vaihdoin muutaman sanan hänen kanssaan. Näin mihin asuntoon hän meni. Seuraavana yönä jaoin hänelle lehden (ei ollut tilausta, mulla oli extralehtiä) ja teippasin lehteen kiinni lappusen jossa pyysin treffeille ja laitoin numeroni.
Pääsin treffeille.
Rohkeasti vain, tai ehkä on sittenkin parempi lähestyä vaikka tervehtimällä ja vähän kerrassaan kysyä vaikka mitä kuuluu. Jos kertoo, niin hänkin voi olla kiinnostunut sinusta.
Voihan tuo korttikin tietysti toimia. Jos se nauraa sille somessa, niin et paljon häviä.
Posti todennäköisesti jakaa sen väärälle naapurille, ja siellä on joku Raimo69 kukkasten kanssa ovella.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeasti vain, tai ehkä on sittenkin parempi lähestyä vaikka tervehtimällä ja vähän kerrassaan kysyä vaikka mitä kuuluu. Jos kertoo, niin hänkin voi olla kiinnostunut sinusta.
Voihan tuo korttikin tietysti toimia. Jos se nauraa sille somessa, niin et paljon häviä.
Jaa että normaali jutustelu on kiinnostuksen merkki?
Hei sinä yläkerran naapuri, joka olet paljon enemmän kuin naapuri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että normaali jutustelu on kiinnostuksen merkki?
Etkö muka itse ihastu ja rakastu jokaiseen kenen kanssa juttelet joskus. Mulla pitää kiirettä korttien kanssa kun olin bussilla Tallinnan reissun, yritän saada nimet ja osoitteet matkanjärjestäjältä kun lähes kaikkien kanssa tuli juteltua.
Vierailija kirjoitti:
Posti todennäköisesti jakaa sen väärälle naapurille, ja siellä on joku Raimo69 kukkasten kanssa ovella.
Sen kortin voi itse viedä kun kyseessä on naapuri.
Älä kerro heti kortissa peräsuolenlaskeumasta.
Niin 🥺
Aika kiusallista jos kortin saaja ei ole kiinnostunut. Ja edelleen tuon episodin jälkeen olette sitten naapureita. Etkö voisi tiedustella asiaa vaivihkaa kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Aika kiusallista jos kortin saaja ei ole kiinnostunut. Ja edelleen tuon episodin jälkeen olette sitten naapureita. Etkö voisi tiedustella asiaa vaivihkaa kasvotusten.
Kasvotusten ootte edelleen naapureita
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä yläkerran naapuri, joka olet paljon enemmän kuin naapuri...
Oi, tuo oli hauska kohtaus. Varsinkin se pusuhuulikimmastus.
Vierailija kirjoitti:
Noloa jos nauraa sellaiselle.
Nuorena opiskelijana olin yöllä jakamassa sanomalehtiä rappuun, kun joku opiskelijatyttö tuli kotiinsa ja vaihdoin muutaman sanan hänen kanssaan. Näin mihin asuntoon hän meni. Seuraavana yönä jaoin hänelle lehden (ei ollut tilausta, mulla oli extralehtiä) ja teippasin lehteen kiinni lappusen jossa pyysin treffeille ja laitoin numeroni.
Pääsin treffeille.
Hyvin kävi sitten! Mun ovelle tuli rappusiivooja notkumaan ja kyselemään parisuhdetilannetta, kun satuin tervehtimään aiemmin kotiin tullessani. Ei menty treffeille ja olisi tehnyt mieli ilmoittaa työnantajalleen tästä tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Laita 50 euroa kuoreen.
Ja pyyntö että P.S. Palauta seteli, jos et lähde treffeille.
Pyysin naapuria kahville pienellä kirjelapulla. Ei tullut. Myöhemmin kävi ilmi, että se luuli mun olevan yhä naimisissa. No, vamppasin sen myöhemmin.
Pitäisikö kortti sulkea kuoreen. Ettei pelkiltään laita.