Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU

Vierailija
13.04.2015 |

tänne :)

Kommentit (660)

Vierailija
521/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan kuumana tuohon Eeviin. En kehtaa katsoa sarjaa, koska vaimo kyttää vieressä ja tulee mustasukkaiseksi. Hänelle on pakko valehdella, että tykkään näistä "tavallisista" naisvartaloista enemmän, ettei tule paha mieli. Mutta kyllä se vaan tuollaiset tiukat pakarat ja seksikäs kroppa mieltä lämmittää. Alkaisipa vaimo harrastamaan fitness-jumpaa.

Vierailija
522/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pyörtykö Mari tuossa edellisen jakson lopussa, jossa näytettiin pätkä ens viikon matskua??

Muita vastaan ei ole mitään, mutta Marissa on jotain mikä tökkii. Ehkä se on hänen ylivaahtoamisensa ruoasta ja hänen kyykkäämisensä ja jumppaamisensa lapsen läsnäollessa, mikä tekee minut lähinnä surulliseksi. Siinä on jotenkin esityksen makua. Voi olla että olen vain katkera sohvaperuna, joka ei jaksa kyykätä edes vaikkei minulla ole lasta, mutta näin asian koen. :D Ja kun tietää mikä hänen terveydentilansa on ollut viime aikoina, en voi olla miettimättä mitähän lie taustalla...

Venla taas näyttää liian kuihtuneelta ruipelolta kasvoista, vaikka kroppa on kovassa kunnossa. Joku taisikin tästä sanoa, pisti todella pahasti silmään viime jaksossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/660 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden jakson perusteella tuntuu et ei tässä sarjassa oikein tapahdu mitään. Tunti on liian pitkä aika tätä. Vai odotinko mä jotain muuta tältä sarjalta, en tiiä.

Vierailija
524/660 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Koiviston Nanna ja mä seurustelen Karalahden Jeren kanssa...

Vierailija
525/660 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:47"]Tuon vanhimman pimun joulutouhut olivat jo sairaalloisen kayttaytymisen rajalla. T: Entinen syomishairioinen.
[/quote]

Mietis ihan hetki. Marin kaikki jouluaaton ruokailut oltiin leikattu puoleen minuuttiin ja normaalisti monet Ihmiset syövät hirveän määrän ruokaa jouluna. Syömismontaasissa Mari ei lopulta syönnyt juuri mitään. Joo, sillä lähti lapasesta sen taikinan kanssa. Minäkin olen joskus syönnyt esim. pussillisen karkkia ja tullut huono olo. Jos Mari tekisi tätä joka päivä, niin sitten voitaisiin puhua ongelmasta.

Nyt tämä yksi päivä ja muutamat hetket korostuvat televisio-ohjelmassa. Ymmärtäkää jo pikkuhiljaa, tuo on murto-osa heidän elämästään jota näette ruudulla. Kuten nämä kaikki kommentit täällä, antavat hyvin suppean ja ahdasmielisen näkemyksen kaikista tämän foorumin kirjoittajista ja meuhkaajista. Tiedän että olette paljon muutakin, kuten nämä naiset. Rakkautta kaikille <3

Vierailija
526/660 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:57"]

Jollakin ihmeen tavalla tätä on ollut jopa helpottavaa katsella. Olen aina kipuillut oman kroppani vuoksi ja ajatellut, että mun olisi vähintäänkin pakko alkaa käymään salilla ja treenaamaan tosissani, että saisin hyvän vartalon. Nyt kun olen katsonut pari jaksoa näitä fittness-naisia, olen tajunnut, että hyvää kroppaa ei välttämättä saa kovallakaan treenillä. Toki näillä naisilla on hyvät vartalot, mutta niitä naisellisia muotoja ei salilta saa vaikka miten treenaisi. 

Naisista se Venla ja se, jolla on lapsi, tuntuvat ihanilta ja fiksuilta ihmisiltä. Nämä kaksi muuta tuntuvat enemmän pintaliitäjiltä. 

[/quote]

En ymmärrä. Luulitko joskus, että salilla käydessä kasvaa tissit ja lantio levenee?

[/quote]

En tarkoittanut sitä. Tarkoitin, että voin olla tyytyväinen vartalooni jo nyt koska omistan ne naiselliset muodot vaikka en käykään salilla kovin usein. On ihan turhaa olla niin itsekriittinen kun treenaamattakin voin olla ylpeä vartalostani ja ettei oma vartaloni ole yhtään sen huonompi kuin treenatun mutta ei niin kurvikkaan naisen vartalo. Periaatteessa sen kyllä tajuaa, mutta välillä on hyvä saada siitä muistutusta.

[/quote]

Jokaisen on hyvä olla tyytyväinen vartaloonsa tai ainakin hyväksyä vartalonasa. Mutta kyllä treenattu, muodokas vartalo sytyttää enemmän kuin löysä (vaikka olisikin normaalipainoinen). Mutta makuasioita.

Lisäksi treenaaminen on muutenkin hyväksi terveydelle.

Vierailija
527/660 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

343-344-345 :D varmaan jännää kirjotella itselleen vastauksia. Ei tartte hirvee neropatti olla, että tajuaa ton sun yksinkirjoittelus. Vaikka ihan katsomalla noita vastausaikoja. Ei siinä mitään, huvinsa kullakin :D

Vierailija
528/660 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi Venla jaksaa vaan jankata tuota HÄN KILPAILEE VAIN ITSEÄÄN VASTAAn.. joo taidettiin kuulla tuo jo ensimmäisessä jaksossa. eikö se osaa puhus mistään muusta kun hänen omista niin erikoisista tavoitteistaan kun haluaa tehdä näköjään niin suurta eroa hänen ja muiden sarjan naisten välillä

Vierailija
529/660 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:16"]Mikä tuo Eevin hoito oli?
[/quote]

Jonkinlainen lymfahoito.

Huh, tiedän, että monet valmistautuvat lomaan, mutta kauhee stressi tuntuu olevan. Hiukset, varpaat...

Vierailija
530/660 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanna kulkee hissillä ja aamulenkki suoritetaan juoksumatolla salilla... Portaissa ja ulkona lenkkipolulla ei ole peilejä, joista voi itseään ihastella.

Vierailija
531/660 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilla näkyy vatsalla yksi rasvasolu :D

Vierailija
532/660 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:41"]Marilla näkyy vatsalla yksi rasvasolu :D
[/quote]

Eikä siinä ees näkyny mitää :D Hohhoijaa sanon minä

Vierailija
533/660 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin pitäisi treenata hieman takapuoltaan ennen kisoja.

Vierailija
534/660 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla on niin ihana... ja Markku myös! <3

Vierailija
535/660 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään ärsytä toi Nannan ässä?

Vierailija
536/660 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:53"]Eikö ketään ärsytä toi Nannan ässä?
[/quote] Kyllä ja se kielellä lipominen suupieleen ja jatkuva hampaiden näkyminen puhuessa.

Vierailija
537/660 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilahtiko Marin karvat tuossa kuvauksessa?!?

Vierailija
538/660 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilla on mahassa yksi rasvasolu

Vierailija
539/660 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:02"]Marilla on mahassa yksi rasvasolu
[/quote]
Ja sen nimi on Timo

Vierailija
540/660 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää!! Yks rasvasolu mahassa, ehkä!! Miten siis voi olla vaikka ei mitään edes syö??!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän