Mikä vaivaa ihmistä joka kammoaa läheisyyttä?
Kommentit (23)
Kemiat täytyy olla kohdallaan. Mä en ole ikinä halannut ketään muuta kuin omaa miestäni, sekä lapsiani kun ne oli vielä pieniä, tai alakouluikäisiä.
Mä en halaile sisaruksiani koskaan, eikä he ole onneksi pyrkineet liian lähelle, vaan kättäpäivää riittää.
Yleensä jos joku koskettaa mua vaikkapa vahingossa niin koen sen vastenmielisenä.
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan kehoani niin paljon, että en halua et kukaan koskettaa sitä. Oikein säikähdän jos joku laittaa edes kätensä mun olkapäille
Olin itsekin tällainen. Olin hirveän laiha ja oloni oli epämukava. Lopulta päätin ryhtyä tuumasta toimeen ja aloin kohottamaan kuntoani tekemällä kevyitä lihasliikkeitä sekä parantamaan ravintoani vihannes-proteiinipirtelöiden avulla. Jo muutaman kuukauden sisällä tunsin itseni kuin eri ihmiseksi ja minulla oli mukava olla omassa kehossani. Se sai minut myös haluamaan läheisyyttä paljon enemmän.
Siinä ei ole mitään hävettävää jos tunnet olosi epämukavaksi kehossasi – monet kärsivät tästä vuosia tai vuosikymmeniä. Suosittelen kuitenkin miettimään, että voisitko edes yhtään koittaa muuttaa tilannettasi. Olisi valtava sääli elää koko elämä omaa kroppaansa vihaten tai häveten. Ja muista, jos teet muutoksen, nii tee se vain ja ainoastaan itsesi ja oman hyvinvointisi takia.
Järkevä varautuneisuus.