Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa äkkiä! Olen lähdössä matkalle muutaman päivän kuluttua

Vierailija
17.09.2006 |

ja mä kärsin jonkinasteisesta lentopelosta. Edellisestä matkasta on jo viisi vuotta ja nyt kun matka lähestyy ja ajattelenkin lentämistä, alkaa sydän lyödä ja kädet menee tunnottomaksi ja tärisevät. Mua ei mielestäni pelota tuo lentäminen vaan se ahtaassa paikassa istuminen ja edellisellä kerralla tuntui, etten saa kunnolla happea. Sellaiset paniikkihäiriön oireet. Pitää huomenna soittaa lääkärille ja kysyä saisiko jotain rauhoittavaa. Vielä esim. viikko sitten en juuri tuntenut näin, mutta nyt panikoin. Olen muutenkin jännittäjätyyppi ja huolestun asioista ja hermostun. Eli jos osaisin jotenkin rentoutua niin varmasti auttaisi tähänkin oloon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan lukea jotain kirjaa, jota olen himoinnut lukea pitkään. Yleensä ehdin aina lukea vartin tai puol tuntia ennen koneen lähtöä ja sitten olen jo niin syvällä tekstissä etten kunnolla huomaakaan kun nousemme.

Vierailija
2/2 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto toki on ne rauhoittavat (mutta ei tietenkään molempia yhtä aikaa, ettei käy kuin yhdelle tutulle lentopelkoiselle, joka meni ihan veteläksi otettuaan sekä rauhoittavan että pari alkoholipaukkua...)

Itselläni auttaa tuo aika hyvin ja samoin se, että muistan lentomatkustamisen olevan turvallisin matkustusmuoto ja joka hetki maailmassa olevan about miljoona ihmistä ilmassa - ja silti niitä lento-onnettomuuksia onneksi tapahtuu aika harvoin...

Sulla nyt on siis tietenkin hiukan eri asiasta kyse, koska se on ahtaan paikan kammoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla