Pesetkö peniksen lavuaarissa?
Kommentit (70)
Tietysti aina kusella käynnin jälkeen, niin että mulkku on aina valmiina suikkarin varalta. Emäntä tietää ja hyväksyy asian. Olisi kamalaa, jos suikkari jäisi saamatta pesemättömän mulkun vuoksi.
Pesen iltaisin aina pideellä alapään ennen nukkumaan menoa. Isot vehkeet, joten hikoavat päivän aikana. Nukun aina alasti. Seksin jälkeisenä aamuna monesti pessyt peniksesta pillun ja sperman hajut lavuaarissa, miedolla saipualla. Jos olisi joskus toiveita aamuseksistä, pesin jo seksin jälkeenkin. Mutta vaimo ei kuulu niihin jotka haluavat aamuisin. Jo Kama Sutrassa oli jaoteltu naisia iltä, yö ja aamuisin haluaviin naisiin. Oma on lähempänä yötä.
Pesukoneella, ja kuivuriin ohjelma "Kaappikuiva +". Näillä on menty jo monta vuotta!
Riippuu siitä, paljonko sotkua tulee. Takaapäin tai lähärissä sitä ei paljoa tule, ei myöskään peppuseksissä kortsun kanssa ja silloin huljuttelen kullin lavuaarissa. Mutta sitten jos puoliso ratsastaa ja sprmat valuu haaroihin tai jos laukean muualle kuin sisään, saattaa olla bideetä tai suihkua vaativa pesu tarpeen.
Pesen ja sitten pyyhin siihen yleiseen kasvo-/käsipyyhkeeseen. Siinäpähän vieraat sitten kuivailee vessassa käydessään, kjäh kjäh.
Mulla on niin pitkä että vedän vaan vessan, hoituu siinä.
Oma mies pesee jokapäivä lavuaarissa. mikä siinä on outoa? Ei kai kukaan nuole lavuaaria? Ja sillä oma kalupyyhe sitten myös. Ja meillä oma astutusalustakin, kun aina oli sänky muuten märkänä. Toimii hyvin. (myös se mies... :D)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oma saavi peniksen pesuun. Lavuaari on liian pieni
Minun penikseni taas vaatii Itämeren kokoisen lätäkön pesuun. Heitän sen täältä itärajalta pohjanlahteen, ja koitan olla osumatta ahvenanmaahan. Pallit tulee dipattua puhtaaksi koitereessa, ja pielisessä.
Xmxmx