Pesetkö peniksen lavuaarissa?
Kommentit (70)
Pesin joskus nuorempana kaverini peniksen, eikä se ollut lavuaarissa.
Olen alkanut luontoystävälliseksi. En enää pyyhi vaan pesen ensin perseen istunnon jälkeen ja vasta sitten pesukäden.
Sillo ku eritteet jää peniksen päälle niin käyn pesemässä altaassa ettei tarvitse suihkuun mennä
Pyykinpesukoneessa pesen samalla pyykkien kanssa. Tosin lämpötila ei saa olla liian korkea tai se kutistuu ikävän näköiseksi ja sitten sitä saa venytellä entiselleen.
Kiitos. Sattumalta oikeasti hyödyllistä tietoa. t: vessojen siivoojatar
Vierailija kirjoitti:
Kiiltovahaa laitan perusteellisen marshall-saippuapesun jälkeen ja sitten pyöräytykset säämiskällä.
Myös erilaisia ihovärejä voi käyttää jos rouva tai kukapa se kumppaninne onkaan, haluaa välillä kokeilla erilaista.
Onneksi mies on niin pitkä, ettei kyykkimättä saisi pestyä. Eli pätkien hommaa. Ja se osaa käydä kyllä suihkussa, yhdessä käydään seksin jälkeen. Ja muutenkin tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaahan naiset suuhunkin penistä ja imevät hymy huulilla ja nielevät niin mitä kauheaa siinä on jos pesee lavuaarissa ja vaikka harjaa vaimon hammasharjalla penistä puhtaaksi?
No sattuuhan se harjaaminen ihan kauheesti.
No ei minua pesu lavuaarissa häiritse.
Eihän sitä lavuaaria käytetä kuin käsien pesuun ja hammastahnan räkimiseen.
Kunhan nyt ei kuseskele haisemaan hajulukkoon niin sama minulle mitä ukko lavuaarilla touhuaa.
Ja samasta lavuaarista ottaa vesimukiin vettä ja kurlauttelee
Lavuaarissa se hoituu nopeiten. Pitämällä huolta peniksen välittömästä hygienista päivittäin, pystyn pitämään samoja alushousuja viikon helposti. Pesen Peniksen lavuaarin yllä hellästi huljuttamalla bideesuihkusta mukavan lämpöistä vettä samalla päästäen, joka kerta urean päästäessäni. Saman teen myös ejakulaation jälkeen, mutta viileämmällä vedellä. En ikinä käytä mitään pesuainetta.
Exä pesi molemmilla tyyleillä.