Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan neuletakkeja, muita?

Vierailija
28.12.2021 |

Oikein hyrisin tyytyväisyyttä tänään Stockan sovituskopissa, kun villa&mohair kietoutui ympärilleni 😍. Ja koska ale niin sain kys ihanuudet -50% hinnalla 😃.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö sisällä vai ulkona?

Vierailija
2/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kuin rakastajan lämmin syleily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailijatyyliä! :) Ja dark academiaa.

Vierailija
4/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja neuleita.

Vierailija
5/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne kuin rakastajan lämmin syleily.

Ja parempaa, ei petä koskaan ja rakkaus on ikuista.

Vierailija
6/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä kans. Löytyy monia, värikkäistä neutraaleihin ja eri materiaaleja, ja lisää varmaan tulee hankittua. Ne on vaan niin ihania ja jotenkin kätsyjä. Helppo riisua jos tulee liian kuuma ja ihana heittää niskaan, kun viluttaa.

Vierailija
7/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtynä saa kaikkein parhaimmat neuleet.

Vierailija
8/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin jos löytyy malliltaan kropalleni sopiva. Yhden olen löytänyt, mutta se oli akryylip*skaa :(

Vierailija
9/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin jos löytyy malliltaan kropalleni sopiva. Yhden olen löytänyt, mutta se oli akryylip*skaa :(

Miten neuletakki voi olla malliltaan kropalle epäsopiva?

Vierailija
10/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten neuletakki voi olla malliltaan kropalle epäsopiva?

Yhtä helposti kuin kaikki muutkin yläosat. Kroppa on voimakas tiimalasi vaikka kiloja on kertynyt. Ne kilot näkyvät enemmän lantion ympärysmitassa, XL-koko. Sen verran rintavarustustakin löytyy että paidan pitää olla L-kokoa. Vyötärö sitten olisi s-m. Ylhäältä ja alhaalta kiristää, keskellä lepattaa tyhjän päällä. Kyllä, se näyttää todella typerältä.

Siihen päälle paidan tai takin helman sopivin pituus, materaali ja väri josta tykkään, ehkä vielä joskus sellainen tulee vastaan. Vasta 20 vuotta etsinyt, alussa tosin oli vähemmän lantiolla ympärystä.

Vierailija
11/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä vetoketjua tai nappeja? Saako kiinni ???!

Vierailija
12/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastan laadukkaita neuletakkeja. Rekissä varmaan 20 eriväristä neuletakkia. Lempivaate.

Vierailija
13/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi on ihanaa kun saa kääriytyä neuletakkiin. Laadukasta lämmintä villaa. Ei tekokuituja. Mieluiten napit.

Vierailija
14/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Klassisen mallisia napitettavia VILLAtakkeja on saanut etsimällä etsiä viime vuosina.

Vierailija
15/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla oli aiemmin useana vuonna 100% lampaanvillaa aivan ihania neuletakkeja: sama malli ja värinä vihreää, viinin punaista, harmahtava, sininen. Muut ostin, mut sinapinkeltaista en ja nyt se harmittaa vieläkin! Tylsää et se malli poistui valikoimista. On lämmin kun mikä.

Vierailija
16/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siloin pitää sitten olla kokopitkä toppatakki. Muuten neuletakki vilkkuu takin alta. Ei minulla ole kokopitkää toppatakkia.

Vierailija
17/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta villaa olevia neuleita tai neuletakkeja saa kissojen ja koirien kanssa hakea. Aina on mohairia, polyesteriä, viskoosia, akryyliä ym. Villaa, kunnon matskua sen pitää olla. En yhtään käsitä miks naiset suostuu ostaan ja pitään huonoa, nehän on päällä kylmiäkin!

Vierailija
18/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan niitä joita ei saa kiinni ja joissa on vain vyö

Vierailija
19/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi mainitsemani Stockan neuletakit on vähän alle pehvan, korkeintaan puolireiteen. Just sopiva pituus päällystakkiakin ajatellen.

Vierailija
20/42 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen on ns edestä avonainen ja toisessa on napit. Mutta minä tykkään pitää neuletakkini auki, oli nappeja tai ei.

Ap