Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tahdo isäksi, ehdotti eroa

Vierailija
13.04.2015 |

Mies ilmoitti, ettei tahdo isäksi. Hän ei usko, että selviää pikkulapsiajasta ja pelkää, että herkästi stressaavana luonteena koko hänen elämänsä kietoutuu lasten ja lapsiin liittyvien huolten ympärille senkin jälkeen, kun lapset ovat aikuisia. 

Minusta mies olisi erinomainen isä. Ei ryyppää, huumorintajuinen, käytännöllinen, luotettava, tasapainoinen. Mutta ei kun ei. Tähän se kyselyni sitten johti. Seitsemän vuotta yhdessä, minulla ikää 29 ja nyt ero. Tuntuu jotenkin täysin epätodelliselta.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fksu ihminen jos tietää itsensä ja voimavaransa. Ehdit vielä löytää miehen, jonka kanssa tehdä lapsia.

Vierailija
2/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lapsia, ei kai siinä ole muita vaihtoehtoja kuin ero.

Muuten voi käydä niin ,että kun olet päälle nelikymppinen, mies on lempannut sinut nuoremman takia ja olet yksin, ilman miestä ja ilman lapsia. Näin on käynyt kahdelle ystävälleni, jotka jättivät miehen toivomuksesta lapset hankkimatta. Toisessa tapauksessa mies hankki nuoren naisystävän kanssa lapsen, vaikka vaimon kanssa ei halunnut lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuinta tilanteessa on se, että olen vuorenvarma, etten koskaan tule löytämään yhtä hyvää miestä parisuhdemielessä kuin nykyinen mieheni on. Toisin sanoen tuleva mieheni ei koskaan pysty voittamaan muissa ominaisuuksissa nykyistä miestäni. Hänestä vain tehdään isä.

Vierailija
4/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te todella koskaan aikaisemmin puhuneet tästä lapsiasiasta?

Vierailija
5/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:12"]

Hassuinta tilanteessa on se, että olen vuorenvarma, etten koskaan tule löytämään yhtä hyvää miestä parisuhdemielessä kuin nykyinen mieheni on. Toisin sanoen tuleva mieheni ei koskaan pysty voittamaan muissa ominaisuuksissa nykyistä miestäni. Hänestä vain tehdään isä.

[/quote]Ei ole ollenkaan harvinaista, että tuntuu siltä että en tule koskaan löytämään toista näin hyvää miestä/naista. Siitä huolimatta moni löytää itselleen sopivammankin. 

Miksi mies ei kertonut sinulle näin tärkeää asiaa jo suhteen alkuvaiheessa? Aika järkyttävää että on noin pitkään yhdessä eikä puhu mitään noin oleellisesta asiasta.

Vierailija
6/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini myös erosi miehestään yli 10 vuoden jälkeen koska mies ei halunnut lapsia. Se oli kova pala, mutta nopeasti löysi uuden miehen ja hyvin nopeasti tuli myös raskaaksi. 

Vierailija
7/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
8/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:17"]Ettekö te todella koskaan aikaisemmin puhuneet tästä lapsiasiasta?[/quote]

Olemme. Mies on sanonut, ettei tiedä. Nyt kun sitten taas kyselin, niin sanoi, että jos haluat ratkaisun, niin se on ero. Ja nyt tuo sitten on lähdössä, ei taida olla enää minun sanoillani paljon valtaa.

Vierailija
9/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:12"]Ei ole ollenkaan harvinaista, että tuntuu siltä että en tule koskaan löytämään toista näin hyvää miestä/naista. Siitä huolimatta moni löytää itselleen sopivammankin.[/quote]

Ei se kyllä noin ole. Jos on tarkka kumppaninvalinnastaan ja jo ensimmäisen löytämiseen on käyttänyt suuren osan nuoruudestaan, niin ei sitä toista hyvää välttämättä löydy koskaan. 

Vierailija
10/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se tärkein ominaisuus ole kuitenkin oma motivaatio tulla isäksi ja hoitaa lapsia. Näin miehenä joka työskentelee lasten parissa sanoisin että hyviä miehiä isäksi kyllä riittää...Jos haluat lapsia ja mies ehdottaa eroa vastineeksi niin ei se miehesi nyt mikään erinomainen ole ja kuulostaa siltä ettei teidän parisuhdekaan ole valmis lapselle.

Vierailija
11/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:17"]Ettekö te todella koskaan aikaisemmin puhuneet tästä lapsiasiasta?[/quote]

Olemme. Mies on sanonut, ettei tiedä. Nyt kun sitten taas kyselin, niin sanoi, että jos haluat ratkaisun, niin se on ero. Ja nyt tuo sitten on lähdössä, ei taida olla enää minun sanoillani paljon valtaa.

[/quote]
Näyttää myöskin siltä, ettei se lapsien teko ole se oikea syy miksi on lähdössä...

Vierailija
12/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehtiny löytää. Ero 30v ja löysin kumppanin 37 vuotiaana ja ei nyt heti viitsinyt alkaa lasta tehtailemaan. Sit mies alkoi empiä ja loukkaannuin pahasti. 40v olin kun hänkin oli valmis (eli pelas aikaa) nyt olen 46 ja ero tuli kk.sitten, koska en pääse yli et jäin lapsettomaksi. Parempi yksin kun katkera parina.

Vierailija
13/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapauksia löytyy kyllä !

Vierailija
14/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:12"]Ei ole ollenkaan harvinaista, että tuntuu siltä että en tule koskaan löytämään toista näin hyvää miestä/naista. Siitä huolimatta moni löytää itselleen sopivammankin.[/quote]

Ei se kyllä noin ole. Jos on tarkka kumppaninvalinnastaan ja jo ensimmäisen löytämiseen on käyttänyt suuren osan nuoruudestaan, niin ei sitä toista hyvää välttämättä löydy koskaan. 
[/quote]

Ei se niin mene. Seuraavan osaa valita vielä paremmin

Vierailija
15/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niinkin käy usein, että kun nainen ottaa eron ja etsii lapsia haluavan miehen, niin ex-mies saakin uuden naisen kanssa lapsia myös.

Vierailija
16/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on sulla aikaa tulla äidiksi ! Uusi mies vaan pitää hankkia ! voimia ja onnea !

Vierailija
17/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:28"]Ei se niin mene. Seuraavan osaa valita vielä paremmin[/quote]

Jaa, minä olen ihastunut vain kerran elämässäni ja olen 35-vuotias. Mitä jos en enää ihastu koskaan tai jos ihastus on yksipuolinen?

Vierailija
18/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervejärkiset eivät lisäänny nykymaailmaan. Niitä on vain valitettavavn vähän.

Vierailija
19/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:12"]

[/quote]Ei ole ollenkaan harvinaista, että tuntuu siltä että en tule koskaan löytämään toista näin hyvää miestä/naista. Siitä huolimatta moni löytää itselleen sopivammankin. 

Miksi mies ei kertonut sinulle näin tärkeää asiaa jo suhteen alkuvaiheessa? Aika järkyttävää että on noin pitkään yhdessä eikä puhu mitään noin oleellisesta asiasta.

[/quote] 

Uskomattoman naurettavaa yrittää vierittää syytä en niskoille joka ei halua lapsia, ihan kuin olisi joku automaatio että niitä halutaan hankkia. Heräähän jo todellisuuteen pahvi...

Vierailija
20/88 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja puheita kun ollaan hankkimas miestä siittäjäksi. Aivan kuin jostain siitos.sonneista puhuttaisiin. Hanki, hankkia, pitää hankkia, hankkia hankkia hanki.... Hankkija oli ennen maatalousmyymälä ketjun nimi. ???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän