Nyt oi voi tämä minun tohelointi alkaa mennä vähän liian pitkälle. Olen jotenkin onnistunut laittamaan yleisen pyykkituvan koneeseen 12h tunnin mittaisen ohjelman.
Se on nyt päällä eikä sitä voi sammuttaa.
Laitoin 60 asteen ohjelman päälle ja ajan saa määrittää itse. Tarkoitukseni oli laittaa 120min, mutta laitoinkin vahingossa 12h.
Tässä olisi pian alkamassa toisen pyykkivuoro ja koko ilta on varauksia täynnä.
Mitä ihmettä minä nyt teen!?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Älkää neuvoko ap:lle miten se koneen saa auki. Kuitenkin jotain naapurin kallista untuvatakkia sieltä koneesta viemässä.
En minä ainakaan luukun läpi näe minkä merkkisiä ja materiaalisia tuotteita naapuri on sinne tunkenut 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mä nähnyt koneita, missä on joku ihmeen eko-ohjelma 12h. En oikein tajua logiikkaa.
Mutta niissä useimmiten on pysäytyspainike.Meidän pyykkituvassa on kone, jo ka ei meinaa aina antaa niitä pyykkejä pihalle ohjelman jälkeen. Ei auta muu kuin käynnistää joku ohjelma uudelleen, joko toimii tai ei.
Meillä ei anna pyykkejä ulos, jos pesuaika menee ohi pyykkituvan aukioloajan. Klo 20.00 kone menee lukkoon ja pyykit jää sinne kesken ohjelman vesineen lillumaan. Vasta aamulla ohjelma jatkuu.
Meillä sulkeutuu klo 21. Ohjelma oli valmis mutten ihan kerenny hakemaan. Onneksi heti aamusta ei kellään ollu varausta ja hain pyykit kun kone avautui taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää neuvoko ap:lle miten se koneen saa auki. Kuitenkin jotain naapurin kallista untuvatakkia sieltä koneesta viemässä.
En minä ainakaan luukun läpi näe minkä merkkisiä ja materiaalisia tuotteita naapuri on sinne tunkenut 😁
No kyllä untuvatakin tunnistaa tikkauksista ja muhkeudesta. Tai voihan se toki olla toppatakkikin, mutta varas voi kaiken varalta haluta tarkistaa. Jos se on vielä joku erikoisemman värinen, niin onhan sen voinut nähdä naapurin päällä ja sitten koneessa tunnistaa heti väristä ja muhkeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä untuvatakin tunnistaa tikkauksista ja muhkeudesta. Tai voihan se toki olla toppatakkikin, mutta varas voi kaiken varalta haluta tarkistaa. Jos se on vielä joku erikoisemman värinen, niin onhan sen voinut nähdä naapurin päällä ja sitten koneessa tunnistaa heti väristä ja muhkeudesta.
Untuvatakin tunnistaa siitä että sen kanssa on usein tennispalloja koneessa. Tai ne varmaan kuulee jo rappukäytävään tai pyykkituvan yllä olevaan asuntoon.
Nyt kävi jo toinen naapuri vihaisena täällä. Sanoin, että sori minun ohjelma on kesken. Kysyi, että kauanko kestää niin sanoin, että pesuaikaa on jäljellä 7 tuntia ja 7 minuuttia.
Eikun anteeksi 8h ja risat.
T. Ap
Tuo ohjelma on kyllä sellainen, että se koituu noiden vaatteiden tuhoksi jos sitä tosiaan voi pysäyttää.
On varmaan todella kivaa naapureille 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oo tyytyväinen, ettei livahtanut 120 tuntia sen 120 minuutin sijaan.
Mulla meni kerran 120 päivää. Pikkuisen oli naapurit äkäisiä....
Sodoman pyykkituvalla?
paina sitä punasta hätä seis nappia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oo tyytyväinen, ettei livahtanut 120 tuntia sen 120 minuutin sijaan.
Mulla meni kerran 120 päivää. Pikkuisen oli naapurit äkäisiä....
💓🥰🤩😁😂
Ei tuo ole edes mahdollista.
a) Laitteeseen ei voi noin pitkää ohjelmaa laittaa
b) Ohjelman voi aina keskeyttää
Jos sinne koneeseen pitää laittaa aika minuutteina, niin miten onnistuit laittamaan 120 tilalle 720?
(720 min = 12 tuntia)