Kurkkua karvastelee, nenä tukossa. Töihin?
Kurkkua karvastelee ja nenä on tukkoinen. Olen saanut kaksi rokotetta. Voinko mennä töihin? Työskentelen päiväkodissa.
Kommentit (28)
Samat oireet täällä, oli koronaa. Eli tekisin testin.
Olen yskinyt viikon, mutta en ole käynyt testissä. Etätöissä olen. Joku sitkeä flunssa.
Mitä ihmeen karvastelee. Lopeta viinanjuonti.
Mitäpä jos kysyisit asiaa esimieheltäsi, etkä täältä.
Koronaa oli myös mulla noilla oireilla.
Eikö työnantajasi ole ohjeistanut, miten teillä toimitaan? 0/5
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen karvastelee. Lopeta viinanjuonti.
Kurkku on karhean tuntuinen, ei varsinaisesti kipeä.
En juo viinaa enkä muutakaan alkoholia.
Miksi pitää vastata noin ilkeästi? T.ap
Vierailija kirjoitti:
Esimies sanoo että ei ole lääkäri ja pyytää minua itse arvioimaan vointini.
Koen olevani lievästi flunssainen. Koska olen saanut kaksi rokotetta, mietityttää voisinko kuitenkin mennä töihin. T.ap
Siis sulla ei ole kurkku kipeä eikä edes nuha? No mene töihin vaan.
Omikronistahan tulee lievät oireet. Nyt kannattaa mennä matalalla kynnyksellä testiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimies sanoo että ei ole lääkäri ja pyytää minua itse arvioimaan vointini.
Koen olevani lievästi flunssainen. Koska olen saanut kaksi rokotetta, mietityttää voisinko kuitenkin mennä töihin. T.ap
Niin meilläkin sanoo ja pyytää kääntymään työterveyden puoleen, mistä saa ajankohtaiset tiedot, miten toimitaan ja todistuksen mahdollista sairaslomaa varten. Ei meillä makseta palkkaa ilman todistusta.
Työkaverillani oli eilen nuha tulossa hän haki kotitestin, joka sanoi positiivinen. Nyt hän on kymmenen päivää saikulla.
Mä olen ainakin käynyt nyt vaan töissä. En ole enää käyttänyt maskia, enkä muitakaan suositukaia noudata. Marin oli altistuneena baarissa, joten ei ole enää kiinnostanut minuakaan. Töihin vaan.
Töihin sieltä! Sinulla on passi! TÖIHIN!!!
90% päivistäni olen noiden oireiden kanssa, ja kyllä, teen ihan normaalisti töitä.