Nyt oi voi tämä minun tohelointi alkaa mennä vähän liian pitkälle. Olen jotenkin onnistunut laittamaan yleisen pyykkituvan koneeseen 12h tunnin mittaisen ohjelman.
Se on nyt päällä eikä sitä voi sammuttaa.
Laitoin 60 asteen ohjelman päälle ja ajan saa määrittää itse. Tarkoitukseni oli laittaa 120min, mutta laitoinkin vahingossa 12h.
Tässä olisi pian alkamassa toisen pyykkivuoro ja koko ilta on varauksia täynnä.
Mitä ihmettä minä nyt teen!?
Kommentit (37)
Naapurit hermostuu minuun ihan varmasti!!
T. Ap
Ei ole mahdollista. Vaikka ajan saakin säädettyä itse, niin kyllä koneissa on maximi aika.
No katkaise virta ja sitten pyörität huuhtelun.
Koneessa on digitaalinäyttö ja ihme kyllä syöttämäni aika meni siitä läpi.
T.ap
Tämä sama "mitä ihmettä minä nyt teen?", jos ei ole saanut vielä yhtään kunnon provot aikaan, mutta jokainen loppuu samaan ihmettelyyn.
Niissä on kaikissa pysäytyspainike.
Taitaa olla rätit aika kärsineet 12h kestävän pyörityksen jälkeen. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Koneessa on digitaalinäyttö ja ihme kyllä syöttämäni aika meni siitä läpi.
T.ap
Olet onnistunut rikkomaan koneen.Kallis pyykki.Max aika on alta 2,5 tunnin
Minäpä luulen että oot joku varas, joka yrittää keksiä peitetarinaa, jotta sille neuvottaisiin miten koneen saa pysäytettyä kesken ohjelman.
Olen mä nähnyt koneita, missä on joku ihmeen eko-ohjelma 12h. En oikein tajua logiikkaa.
Mutta niissä useimmiten on pysäytyspainike.
Meidän pyykkituvassa on kone, jo ka ei meinaa aina antaa niitä pyykkejä pihalle ohjelman jälkeen. Ei auta muu kuin käynnistää joku ohjelma uudelleen, joko toimii tai ei.
Meillä ei oo pysäytyspainiketta, mutta koneen sai kyllä jotenkin pysäytettyä kesken ohjelman. Monimutkaista se oli. En enää muista miten.
Oo tyytyväinen, ettei livahtanut 120 tuntia sen 120 minuutin sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen mä nähnyt koneita, missä on joku ihmeen eko-ohjelma 12h. En oikein tajua logiikkaa.
Mutta niissä useimmiten on pysäytyspainike.Meidän pyykkituvassa on kone, jo ka ei meinaa aina antaa niitä pyykkejä pihalle ohjelman jälkeen. Ei auta muu kuin käynnistää joku ohjelma uudelleen, joko toimii tai ei.
Meillä ei anna pyykkejä ulos, jos pesuaika menee ohi pyykkituvan aukioloajan. Klo 20.00 kone menee lukkoon ja pyykit jää sinne kesken ohjelman vesineen lillumaan. Vasta aamulla ohjelma jatkuu.
Älkää neuvoko ap:lle miten se koneen saa auki. Kuitenkin jotain naapurin kallista untuvatakkia sieltä koneesta viemässä.
Vierailija kirjoitti:
Oo tyytyväinen, ettei livahtanut 120 tuntia sen 120 minuutin sijaan.
Mulla meni kerran 120 päivää. Pikkuisen oli naapurit äkäisiä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta niissä useimmiten on pysäytyspainike.Meidän pyykkituvassa on kone, jo ka ei meinaa aina antaa niitä pyykkejä pihalle ohjelman jälkeen. Ei auta muu kuin käynnistää joku ohjelma uudelleen, joko toimii tai ei.
Meillä ei anna pyykkejä ulos, jos pesuaika menee ohi pyykkituvan aukioloajan. Klo 20.00 kone menee lukkoon ja pyykit jää sinne kesken ohjelman vesineen lillumaan. Vasta aamulla ohjelma jatkuu.
Meidän tuvassa pyykit kyllä pyörii vaikka yöllä, toki 22 jälkeen niitä ei saisi käyttää.
Kerron oli joku Suomea osaamaton asukas repinyt luukun auki väkipakolla ja kone pskana.
Kyllä niissä yleensä on ohjeet päällä, kuinka ohjelma keskeytetään ja luukku aukeaa.
Lopetat provojen kirjoittamisen. En usko, että yhdessäkään koneessa on 12 tunnin aikaa.