Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lihava lapseton huonompi kuin laiha lapseton? *oppii palstalta taas uusia asioita*

Vierailija
17.09.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lihava lapseton on lapseton ylipainonsa takia, aina. Laiha lapseton taas on lapseton jostakin muusta syystä, johon ei voi itse vaikuttaa. Aina.



T. malli kelpoinen av-mamma

Vierailija
2/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on aikamme vitsaus ja syy siihen miksi länsimaiden elinaikaennuste on kääntynyt laskuun! Tutkimusten mukaan laihat ihmiset elävät pidempään ja ovat kaikin puolin terveempiä kuin lihavat. Yleensä laihoilla myös on parempi itsetunto ja he ovat mukavampaa katseltavaa kuin tursuavat läskiperseet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava voi olla lapseton esim. kilpirauhasen vajaatoiminnan takia.

Vierailija:


Koska lihava lapseton on lapseton ylipainonsa takia, aina. Laiha lapseton taas on lapseton jostakin muusta syystä, johon ei voi itse vaikuttaa. Aina.

T. malli kelpoinen av-mamma

Vierailija
4/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat olla läski, yäk

Vierailija
5/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sä taidat olla läski, yäk

Vierailija
6/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihanne terveysmielessä olisi se kohtuus kaikessa. Mutta kyllä meillä täällä Suomessa olisi ensimmäisiä omanterveytensä " tuhonneita" joihin pitäis puuttua, noi alkoholin suurkuluttajat! Eiköhän ne vie edelleenkin sen suurimman siivun " turhista" terveydenhoito kustannuksista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös huonot elintapansa lapsilleen, jos niitä saavat. Seurauksena läskejä lapsia, jotka sairastuvat jo teineinä kakkostyypin diabetekseen ym. elintasosairauksiin. Lihavat pitäisi pakkosterilisoida.

Vierailija
8/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä maailmanlopun ihmisiin kuin täällä ei onneksi törmää oikeassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku lapsienraiskaaja. Kivat sulle - onneksi mä olen parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän