Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help, parvekelaseista.

Vierailija
03.09.2006 |

Muutettiin tähän kämppään keväällä ja nuo lasit ovat olleet koko ajan auki. Mutta nyt ulkona tulee vettä kuin Esterin perseestä ja parvekkeen lattialla on kivasti vettä. Yritin laittaa noita kiinni, mutta niihin jää puolen sentin raot. Kuuluuko noiden olla ihan kiinni toisissaan vai jääkö noihin raot?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niihin raot taisi jäädä, en tosin muista kuinka leveät, mutta eivät ne siis tiiviit olleet.

Vierailija
2/6 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt soittaa miehelle töihin, olisi nauranut mut pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisivat tiiviit, niin sitten ne höyryyntyisivät ja talvella vastaavasti jäätyisivät. Raot huolehtivat tuuletuksesta ja siitä ettei parvekkeelle tule liian kuuma.

Vierailija
4/6 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa useimpiin merkkeihin. Ja ihan senttiä ei kyllä pitäis jäädä lasien väliin. Semmonen 5 mm vois olla mun mielestä maksimi. Mutta totta on että parvekkeen " luonnollinen ilmankierto" täytyy säilyttää, ettei paikat homehdu. Parveke on kuitenkin suunniteltu alunperin ulkotilaksi, joten jos sen tiivistää liian hyvin tulee vaikeuksia.

Vierailija
5/6 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihäiriö. Puoli senttiä ON 5 mm.. :)

Vierailija
6/6 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia että sinne saattaa sataa tai päästä vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan