Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksuaalisuudesta eroon pääseminen?

Vierailija
13.04.2015 |

Miten helkkarissa saan rauhan itselleni niin ettei seks.energia häiritse mua?
Unohtaminen ei auta.
On tosi paha olo.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla todella rajua urheilua, että saa himot kuriin. Mulla meni ylikunnon puolelle, kun urheilemalla turrutin vaikeat asiani ja elämän tyhjyyttä. Onneksi nyt on paremmin asiat.

Vierailija
22/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:21"]

Ihminen on seksuaalinen olento syntymästä kuolemaansa saakka, ei siitä pääse eroon eikä ole tarkoituskaan, mutta millä tavalla sitä missäkin iässä ja elämäntilanteessa ilmentää ja kanavoi on asia erikseen..

[/quote]

Mä olin elämäni ekat 40 vuotta ihan seksuaaliton. Ei kiinnostanut pätkääkään. Hormoneista johtui pitkälle.

[/quote]Seksuualisuus on enemmän kuin seksihalut tai kiinnostus erotiikkaan.

[/quote]

No mitäs muuta se sitten vielä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:27"]Joillain naisilla toimii lasten hankkiminen. Ehkä se toimii miehilläkin.
[/quote]
Mistä hankit lapsen, jos et saa edes naista?

Vierailija
24/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on ongelma (ja vakava, ei pidä vähätellä) seksuaalienergian kanssa joka ei pääse purkautumaan kuten pitäisi. Se on kuitenkin eri asia kuin seksuaalisuus.

Vierailija
25/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä eroon koskaan pääse. Ei edes vaikka olisit täysin aseksuaali. Ihmiset jotka on täysin haluttomia on todella harvassa.

Vierailija
26/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:28"]

Ihminen on seksuaalinen olento syntymästä kuolemaansa saakka, ei siitä pääse eroon eikä ole tarkoituskaan, mutta millä tavalla sitä missäkin iässä ja elämäntilanteessa ilmentää ja kanavoi on asia erikseen..

[/quote]

Mä olin elämäni ekat 40 vuotta ihan seksuaaliton. Ei kiinnostanut pätkääkään. Hormoneista johtui pitkälle.

[/quote]

[/quote]En osaa laittaa linkkejä mutta googlaa ihan sana seksuaalisuus ja löydät selventäviä vastauksia.

Vierailija
27/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:29"]Ap:lla on ongelma (ja vakava, ei pidä vähätellä) seksuaalienergian kanssa joka ei pääse purkautumaan kuten pitäisi. Se on kuitenkin eri asia kuin seksuaalisuus.
[/quote]

Niin on. Oon miettiny seksuaaliterapiaa.
Ymmärrän että se on normaalia mutta en kykene tekemään nyt mitään eli katselemaan toista sukupuolta.
Ap

Vierailija
28/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]En osaa laittaa linkkejä mutta googlaa ihan sana seksuaalisuus ja löydät selventäviä vastauksia.

[/quote]

Siis googletin ja sieltä tuli jotain uskovaisten höpinää. Luin sen pikaisesti läpi ja koko ajan puhuttiin haluja vaativista asioista. Siis asioista, joita tapahtuu (tai ei tapahdu) KUN ON HALUJA. Eli aivan epäselväksi jäi, mitä muuta seksuaalisuus siis on? Jos ei ole seksuaalista halua tai kiinnostusta, niin osaat sä varmaan ilman linkkejä lyhyesti kertoa, mstä muusta siinä on sitten kysymys? 

Vierailija
29/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset harrasta seksiä? Vai harrastatko sitä liikaa?

Vierailija
30/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:45"]Mikset harrasta seksiä? Vai harrastatko sitä liikaa?
[/quote]

Ei ole puolisoa eikä kumppania.

Vierailija
31/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai niin no läheisyys sieltä tuli, mutta ei sen tarvitse minusta olla seksuaalista. Vai onko omien lasten kanssa koettu mukava läheisyys seksuaalisista tarpeista nousevaa? Tuskinpa. Eli olin seksuaaliton ja haluton ja ei kiinnostanut pätkääkään, mutta koita nyt vielä kertoa, miten mun elämässä se seksuaalisuus kuitenkin oli läsnä niin olisin ihan utelias kuulemaan.

29

Vierailija
32/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, mä luin hätäisesti että googlaa ihana seksuaalisuus ja sieltä tuli uskovaista hömppää. Mutta nyt vielä googletin sanan seksuaalisuus ja wikipedia sanoo näin: Seksuaalisuus eli sukupuolisuus tarkoittaa sitä, kuinka ihminen pyrkii tyydyttämäänsukuviettiin perustuvia eroottisia tunteita.

Ei tuohon minusta kauheasti jää, kun just ne puuttui. Tai olihan siellä aseksuaalisuus, mutta se on asia, jossa seksuaalisuus on minusta tavallaan kuollut, tai siis ainakin minun kohdallani oli näin. Seksuaalisuuteni oli ihan kuollutta eikä siinä ollut mitään, mitä jakaa kenenkään kanssa, koska miehethän ei tunnetusti innostu ihan vain romanttisesa mielessä kädestä kiinnipitelystä 40 vuoden ajan.

Vierailija
33/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niin kuin me muutkin. Keskität sen energian niin, että käytät sen itsesi parantamiseen, jotta joskus saisit seksiä (vaikka et saisikaan). Luovuttaminen ei auta mitään.

Vierailija
34/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:00"]Teet niin kuin me muutkin. Keskität sen energian niin, että käytät sen itsesi parantamiseen, jotta joskus saisit seksiä (vaikka et saisikaan). Luovuttaminen ei auta mitään.
[/quote]

Kyllä tässä parantua pitäisi.
Järki ja tunne ovat ristiriidassa ja menneisyyden tapahtumat estävät kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä