Onko täälä naisia jotka tietää olevansa ikisinkkuja?
Onko täälä sellasia naisia jotka on aina tulee olemaa yksin eikä kelpaa kellekkään miehelle?
Kommentit (71)
Olkaa yksin. Minä meen maksulliselle.
NO, MENE MAKSULLISELLE. Mitä sä sitä jankkaat sata kertaa. 🤪
Minua on kosittu useamman kerran, mutta en halua avioon.
Ei tässä halut millään herää kun katselee deittipalvelujen miesten naamoja ja lukee tämän palstan miesten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa ikisinkkuja,, mä lähen hakee maksulliselta seksiä mulle riitti kun ei naista saa
Hienoa! Sitten varmaan voit käyttää jatkossakin aikaasi muuhun, kuin täällä naisten haukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä se Allu olet yksin aina. Sulla ei ole edes kavereita. Edes sun oma äitisi ei jaksa sun ruikutustas enää.
On mulla vakituinen työpaikka ja hieno asunto.
Sitten käyn maksullisissa.
Hieno asunto = halvin mahdollinen yksiö
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Enkä voi sille enää koskaa mitää että olen heikkolahjainen.
Heikkolahjaisuudelle et mahdakaan mitään, mutta ei se oikeuta törkeään ja huonoon käytökseen. Aiemmin uskoin, että heikkolahjaiselle naiselle voisit kelvatakin, mutta käytöksesi on niin aggressiivista ja vihamielistä, että enää en usko edes heikkolahjaisten naisten sinusta kiinnostuvan. Valitettavasti.
Olen ikisinkku, en ole koskaan varsinaisesti ollut kiinnostunut parisuhteesta, pikemminkin ajatus kauhistutti minua haasteineen. Yritin pohtia, olisinko lesbo, muttei se sitäkään ollut. Vuodet vierivät, oli paljon miespuolisia kavereita, heitäkin jotka olisivat halunneet enemmän.
Neljänkympin tienoilla ymmärsin, että tuskin mulle ihmissuhdetta koskaan tulee. Seksiäkään en ole kaivannut, en ole yhdenillan juttuja harrastanut tai käynyt ulkomailla miehissä tms. Opiskeluaikana neitsyys meni, ja muutaman kerran oli saman hepun kanssa seksiä, en halunnut enempää.
Nyt olen 46, ja ajan vie kiinnostava työ, oma talo maalla ja siltä huolehtiminen, kaksi hevosta sekä kaksi kissaa, muut harrastukset sekä järjestötoiminta. Pitkät tukkani leikkasin neljänkympin tienoilla ihan lyhyeksi, enkä enää muutenkaan egosta itseäni, sillä tavoin vältyn iskemis- yms yrityksiltä. Lisäksi nelikymppinen naimaton nainen herättää monissa halun leikkiä kupidoa ja saattaa minut yhteen jonkun miehen kanssa, ja kun en enää kaunistaudu (hygieniasta kyllä huolehdin ja aina siisti olen), niin niitäkin juttuja tulee vähemmän.
Rauhallista mutta rikasta elämää vietän. Rakkauselämä ei ole vaan kiinnostanut, eikä lasten hankkiminen, siitä tämä minulla johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kenenkään naisen ei ole pakko ottaa tuollaista hullua miestä kuin tähänkin ketjuun kirjoittava erittäin häiriintynyt tapaus. Luojan kiitos.
Mitä sitte.. mulla on hieno asunto ja vakituinen työ.. ei tarvi kuule ottaa.. naiset mädäntykää h
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä voi sille enää koskaa mitää että olen heikkolahjainen.
Heikkolahjaisuudelle et mahdakaan mitään, mutta ei se oikeuta törkeään ja huonoon käytökseen. Aiemmin uskoin, että heikkolahjaiselle naiselle voisit kelvatakin, mutta käytöksesi on niin aggressiivista ja vihamielistä, että enää en usko edes heikkolahjaisten naisten sinusta kiinnostuvan. Valitettavasti.
No sitten mä olen vaa sairas ja hullu ihminen.. mä en tuu kauaa elämään enää
Mieluiten teen jotain itselleni kun kärsin vielä vuosikausia yksin se on varma juttu.. rahaa ei ole maksulliselle mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä se Allu olet yksin aina. Sulla ei ole edes kavereita. Edes sun oma äitisi ei jaksa sun ruikutustas enää.
On mulla vakituinen työpaikka ja hieno asunto.
Sitten käyn maksullisissa.
Hieno asunto = halvin mahdollinen yksiö
😂😂😂
Ei ole asia niin.. onneks on todella hieno kämppä ja työpaikka. .vaikka tällänen heikkolahjainen sekopää olen.. en tuu koskaa välittää.. elän yksin.
onneks monet kärsii työttömänä ja hyvä niin.. ette saa koskaan töitä.. mulla on onneks vakituinen hyvä palkkainen työ.
Minä. Luulin olevani suhteessa, mutta näköjään en olekaan.
Kai s eon tää elämä kärsittävä yksin.. kun on tälläinen ihminen päästä ja sekasin.. kai se on vaa niin että yksin töissä ja velkoja maksella
Ja naisillehan mä olen ilmaa..mua ei ole olemassakaan.. että olen niin nolla ja lihava ja mitäs muuta... kai mut kaikki tuntee jo
Naiset haluaa vain niitä fiksu korkeasti koulutettuja normaaleita miehiä.. pitikin äitin synnyttää musta heikkolahjainen sekopää.. nyt aikusena oon aivan sekasin. ja yksin vailla kumppania ja kärsin.
Mieluite vois vaikka päättää elämänsä kerta on yksinkertainen sama asia kehitysvammainen eikä tajua mistää elämästä mitää on jääny lapseksi.. ja ymmärrys 0 tasoa.. niin en tiedä miksi edes käyn töissä.. jos senki lopettais pistäis laskut ulosottoon ja menis suljetulle
No sehän taas ylläri tämäki ketju meni yksinkeskusteluksi. en jaksa enää
Se on hyvin vähän, mitä nainen parisuhteesta saa. Siksi yksin.