Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täälä naisia jotka tietää olevansa ikisinkkuja?

Vierailija
28.12.2021 |

Onko täälä sellasia naisia jotka on aina tulee olemaa yksin eikä kelpaa kellekkään miehelle?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29, rakkauselämä kuollut ja kuopattu. Autistisen lapsen yksinhuoltaja, käytännössä omaishoitajan asemassa. Kun kyse ei ole edes siitä ettei itse viitsisi lähteä ulos ja tavata ihmisiä. Ei vaan ole aikaa seurustella, kun ei ole aikaa muuhunkaan sosiaaliseen elämään, eikä aina esim. lääkäriinkään, kokopäivätyöhön. Kalenteri pyörii lapsen aikataulujen mukaan.

Deittipalvelut tietysti helpottaisi seuran löytämistä tietyllä tapaa, mutta sitten ongelmana olisi se että lapsi pitäisi ottaa joko mukaan treffeille tai järjestää hoito - ilman tukiverkkoa tai varaa (tai oikeutta) soveltuvaan lapsenvahtiin.

Ja ei, lapsi ei koskaan ”lennä pesästä”, vaan tulee luultavasti olemaan henkisesti noin 10-vuotiaan tasolla hautaan asti, ja minä hänen ei-virallinen-omaishoitajansa omaan hautaan. Mihinkään laitokseen en ala hylkäämään.

MUTTA koen kaikesta huolimatta eläväni ihan tyydyttävää elämää jossa on myös rakkautta, ilman parisuhdettakin.

Vierailija
22/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa yksin naiset aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä se Allu olet yksin aina. Sulla ei ole edes kavereita. Edes sun oma äitisi ei jaksa sun ruikutustas enää.

Vierailija
24/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä se Allu olet yksin aina. Sulla ei ole edes kavereita. Edes sun oma äitisi ei jaksa sun ruikutustas enää.

On mulla vakituinen työpaikka ja hieno asunto.

Sitten käyn maksullisissa.

Vierailija
25/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voi sille enää koskaa mitää että olen heikkolahjainen.

Vierailija
26/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen maksullisiin ja olen kunnolla seksiä

Vierailija
27/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hiljeni. Hyvästi. Oon ikisinkku.

Vierailija
28/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29, rakkauselämä kuollut ja kuopattu. Autistisen lapsen yksinhuoltaja, käytännössä omaishoitajan asemassa. Kun kyse ei ole edes siitä ettei itse viitsisi lähteä ulos ja tavata ihmisiä. Ei vaan ole aikaa seurustella, kun ei ole aikaa muuhunkaan sosiaaliseen elämään, eikä aina esim. lääkäriinkään, kokopäivätyöhön. Kalenteri pyörii lapsen aikataulujen mukaan.

Deittipalvelut tietysti helpottaisi seuran löytämistä tietyllä tapaa, mutta sitten ongelmana olisi se että lapsi pitäisi ottaa joko mukaan treffeille tai järjestää hoito - ilman tukiverkkoa tai varaa (tai oikeutta) soveltuvaan lapsenvahtiin.

Ja ei, lapsi ei koskaan ”lennä pesästä”, vaan tulee luultavasti olemaan henkisesti noin 10-vuotiaan tasolla hautaan asti, ja minä hänen ei-virallinen-omaishoitajansa omaan hautaan. Mihinkään laitokseen en ala hylkäämään.

MUTTA koen kaikesta huolimatta eläväni ihan tyydyttävää elämää jossa on myös rakkautta, ilman parisuhdettakin.

”Naisten yksinäisyys ei ole edes oikeaa yksinäisyyttä. T: uliseva mies joka voisi, muttei vaan viitsi mennä ulos” 👀

Vierailija
29/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan sitte väkisin naista että saan seksiä.

https://poliisi.fi/nettivinkki-kiitos

Vierailija
30/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai meen maksullisiin saan seksiä.

Vierailija
31/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinkkuna oleminen tarkoita yksin olemista.

Vierailija
32/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kenenkään naisen ei ole pakko ottaa tuollaista hullua miestä kuin tähänkin ketjuun kirjoittava erittäin häiriintynyt tapaus. Luojan kiitos.

Vierailija
33/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiusaat häntä?

Vierailija
34/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikisinkku nainen, eikä se haittaa. Se on minun kohtaloni, sitä vastaan on turha pyristellä. Mitä enemmän vastustaisin, sitä tiukemmin se kietoisi minut kiinni.

Vierailija
35/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ikisinkku nainen, eikä se haittaa. Se on minun kohtaloni, sitä vastaan on turha pyristellä. Mitä enemmän vastustaisin, sitä tiukemmin se kietoisi minut kiinni.

Nii ja voi niistä parisuhteen eduista nauttia olematta parisuhteessa.

Vierailija
36/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kenenkään naisen ei ole pakko ottaa tuollaista hullua miestä kuin tähänkin ketjuun kirjoittava erittäin häiriintynyt tapaus. Luojan kiitos.

Allu on ketjun aloittaja. Ja hän tarvitsee kipeästi APUA, mutta tämä palsta ei ole oikea paikka.

Vierailija
37/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu on ketjun aloittaja. Ja hän tarvitsee kipeästi APUA, mutta tämä palsta ei ole oikea paikka.

Kappas, niinpäs muuten onkin. Jotenkin pääsi hämäämään tällä kertaa.

Vierailija
38/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kilttimies"-Allu on tainnut ottaa oppia yläaste-Joresta. Tuolla tyylillähän ne poikienpojat puhuu (ö-ö).

Vierailija
39/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten yksinäisyys ei ole edes oikeaa yksinäisyyttä

Ei me olla yksinäisiä, me ollaan vaan yksin. Siinä on vissi ero.

Vierailija
40/71 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole kelpaamisesta jollekin. Kyse on siitä, etten halua riesakseni ketään.