miksi luulet että yksinhuoltaja saa paljon tukia?
Minä saan lapsilisän 95€ ja isä maksaa nollaelareita, mikä ei haittaa koska on muuten loistava isä. Eli siis 95€ lapsilisää ja 142€ elatusmaksua kelalta.
Naurattaa kun aina sanotaan että "yhärihuorat(?!) kuppaa valtiolta tonneja kuukaudessa!!!!" on teissä näin sanojissa elämänkoulu vahvana.
Toinen on että mies lähti paremman mukaan? Todellisuus : erottiin täydessä yhteisymmärryksessä koska mies lipui alkoholin vietäviksi ja en halunnut alistaa lasta sille.
Sitten vielä että yhäri jakaa persettä joka viikonlopou lähiräkälässä? Mulla on poikaystävä jonka kanssa seurustellut pian 2v, ei vaan asuta vielä yhdessä vaikka mies haluaisi (tämä tehdään lapsen ehdoilla)
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:14"]
No saat varmaan vielä asumistukea koska lapsi asuu kanssasi ja teitä on kaksi.
[/quote]
No en saa. En ole edes hakenut, kun käyn töissä. T. Kolmas yh
Minä saan kelalta lapsilisän ja exältä "kuppaan" elarit. Muuten elätän itseni ja lapseni istumalla prisman kassalla. Exä maksaa mulle itse ehdottamansa summan rahaa joka kuukausi, yhtään kertaa ei ole jättänyt maksamatta vaikka erosta on seitsemän vuotta aikaa. (ei olla käyty lastenvalvojalla vaan ihan keskenämme osataan hoitaa lapseen liittyvät asiat)