Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen keskivertoa viehättävämpi nainen, joka haluaisi olla tavallisemman näköinen

Vierailija
13.04.2015 |

Onko av-mammoilla kysyttävää?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:52"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:47"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:42"]Harmi jos ulkonäkösi on sinulle ongelma. Mutta tuskin johtuu pelkästään kauneudesta, että saat niitä pahoja katseita (?) tai ettei sinusta pidetä. Ehkäpä jokin ilmeissäsi tai eleissäsi antaa epäystävällisen vaikutelman.
[/quote]

Ihmiset joihin olen tutustunut, ovat nimenomaan sanoneet, että kauniita ihmisiä on vaikeampi lähestyä. Ja että kauneuden takia minua on pidetty ylpeänä. Hymyilen ja nauran kuitenkin paljon, enkä katso ihmisiä pahasti. Mistähän muusta minussa nämä ihmisten ennakkoluulot voisivat johtua? Mitä vihjailet :)?
Ap
[/quote]

Ei kauneuden, vaan pinnallisuuden, eli meikkien sun muiden korkkareiden takia. Minäkin olen huomattavan kaunis nainen, enkä kyllä kaipaa mitään lisähuomiota meikeillä ja epämukavilla seksikkäillä vaatteilla.
[/quote]

Jatkan vielä että olen kyllä huomannut, että ylipainoiset naiset ovat minua kohtaan tympeitä, olen itse hyvin sirorakenteinen. En ota tätä itseeni, koska tiedän että heillä on huono itsetunto ja he luulevat että olen heille jokin uhka. En tarvitse tuollaisia ihmisiä ystävikseni, joten jätän tutustumisen siihen.

Vierailija
62/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:52"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:47"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:42"]Harmi jos ulkonäkösi on sinulle ongelma. Mutta tuskin johtuu pelkästään kauneudesta, että saat niitä pahoja katseita (?) tai ettei sinusta pidetä. Ehkäpä jokin ilmeissäsi tai eleissäsi antaa epäystävällisen vaikutelman.
[/quote]

Ihmiset joihin olen tutustunut, ovat nimenomaan sanoneet, että kauniita ihmisiä on vaikeampi lähestyä. Ja että kauneuden takia minua on pidetty ylpeänä. Hymyilen ja nauran kuitenkin paljon, enkä katso ihmisiä pahasti. Mistähän muusta minussa nämä ihmisten ennakkoluulot voisivat johtua? Mitä vihjailet :)?
Ap
[/quote]

Ei kauneuden, vaan pinnallisuuden, eli meikkien sun muiden korkkareiden takia. Minäkin olen huomattavan kaunis nainen, enkä kyllä kaipaa mitään lisähuomiota meikeillä ja epämukavilla seksikkäillä vaatteilla.
[/quote]

Kuten olen jo sanonut, arkisin pyrin pukeutumaan mukavasti, enkä läträile meikeillä. Juhliin lähtiessä tapanani ei ole laittaa mitään "epämukavaa" päälle, mutta hyvällä maulla seksikkäissä vaatteissa, tai korkokengissä en näe mitään pahaa. En kuitenkaan käytä mitään vesirajahameita, tai rintoja paljastavia paitoja, saati sellaisia "stripparikorkoja". Pukeudun seksikkäästi, mutta asiallisesti. En mitenkään paöjasta pintaa esittelevösti. Mielestäni sellainen on vaivaannuttavaa muille, kuin myös itselleni. Usein olen liikenteessä iha farkuissa, vaikka sifonkisessa kauluspaidassa, ja kauniissa korkokengissä.
En ole mikään itserusketuksessa uiva lisäkepissis. Joka erottuisi pinnallisuudellansa.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:43"]Ketä vittu kiinnostaa

.pissaliisa keskustelua parhaimmillaan
[/quote]

Ainakin sinua, sekä muutamaa peukuttajaasi :)
Ap

Vierailija
64/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:47"]Hohhoijaa.
[/quote]

Suosittelen nukkumaan menoa jos noin haukotuttaa :)
Ap
[/quote]

Oletpas vitsikäs, neiti Gorgeous. Kai sinulla on on muuten pokkaa sanoa myös päin naamaa
ihmisille, että pidät itseäsi upeana ilmestyksen ä? ;)

Vierailija
65/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 04:38"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:47"]Hohhoijaa.
[/quote]

Suosittelen nukkumaan menoa jos noin haukotuttaa :)
Ap
[/quote]

Oletpas vitsikäs, neiti Gorgeous. Kai sinulla on on muuten pokkaa sanoa myös päin naamaa
ihmisille, että pidät itseäsi upeana ilmestyksen ä? ;)

[/quote]

Puhetoiminto katkaisi viimeisen sanan. :-)

Vierailija
66/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaja, ymmärrän kokemuksesi täysin. On sosiaalisesti hyvin raskasta joutua uusille ihmisille vakuuttamaan mukavuuttaan kauniista ulkomuodosta huolimatta. Kauniilta vaaditaan paljon enemmän vuorovaikutustaitoja, jotta ikävät ennakkoluulot karsiutuvat. Valitettavasti kulttuurimme vaikuttaa olevan sellainen, että tietyt ulkonäköpiirteet tulkitaan jonkinlaisena hyökkäyksenä. Itse asian kanssa koko nuoruuteni kamppailleena olen joutunut antamaan "luovutusvoiton" väsyessäni jatkuviin tylyihin reaktioihin. Kasvojaan on vaikea muuttaa, eikä terveydellä hoidetusta vartalosta kannata luopua, mutta vähentämällä meikkiä, välttämällä näyttäviä vaatteita yms. voi pyrkiä vaikuttamaan sanattomaan viestiin, jonka ihmiset tulkitsevat miten tulkitsevat. Tai sitten voit jatkaa "taistelua" ja osoittaa jatkossakin hyvällä luonteellasi, ettei ketään saa tuomita ulkonäön perusteella - edes viehättävää naista :)

Vierailija
67/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ymmärrä näitä "oon niin kaunis, että miehet ei uskalla lähestyä ja naiset vihaa" -naisia. Tunnen monia erittäin kauniita naisia, jotka kaikki seurustelevat ja kaikilla poikkeuksetta paljon ystäviä. En vaan voi uskoa, että se siitä kauneudesta johtuisi jos ei saa ystäviä tai miestä.

Vierailija
68/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:00"]Jos oikeasti haluaisit olla tavallisemman näköinen, niin tekisit asialle jotain. Todella yksinkertaista. Mutta oikeasti kai et halua?
[/quote]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:56"]Ongelmasi on ratkaistu helposti. Leikkauta pottakampaus liian lyhyillä otsahiuksilla ja lihota itsesi. Sit oot tavallisemman näköinen. Jätä vielä meikit kotiin ja hiukset muotoilematta.
[/quote]

Miksi minun tulisi muuttaa tyyliäni? Miksi haluaisin olla epäviehettävämpi? Vaikka arkisin liikun ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, ei se minusta tee epäviehättävämpää? Ei minusta saa "tavallisen" näköistä näillä keinoilla. Mitä ihmettä se tavallinen sitten meinaakaan. Samassa kropassa, samoilla kasvoilla minä edelleen elelen. Pari kiloakaan minusta tuskin rumaa tekisi. Rumuus ei ole painosta kiinni.
Ap
[/quote

"Miksi haluaisin olla epäviehättävämpi?" Öh, eikö se ollut aloituksesi teema?

Vierailija
69/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tämä aihe toimii av-mammoihin kerta toisensa jälkeen :D
Ap

Vierailija
70/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö kannattaisi hyödyntää huomiota herättävä kauneus esim. tekemällä mallintöitä?

Vierailija
72/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 05:06"]En oikeasti ymmärrä näitä "oon niin kaunis, että miehet ei uskalla lähestyä ja naiset vihaa" -naisia. Tunnen monia erittäin kauniita naisia, jotka kaikki seurustelevat ja kaikilla poikkeuksetta paljon ystäviä. En vaan voi uskoa, että se siitä kauneudesta johtuisi jos ei saa ystäviä tai miestä.
[/quote]

Sama. Oispa mielenkiintoista kuulla eräältäkin Miss Suomelta, joka nykyään työskentelee psyk sairaanhoidossa, kuinka rankkaa on, kun ihmiset pitää tylynä :b.
.
Kaikki tutkimukset ulkonäköön liitetyistä ennakkoluuloista tukevat päinvastaista ajatusta: ulkonäöltä viehättäviin liitetään oletus viehättävistä luonteen ominaisuuksista. Toki Porvoossa on vaikeaa olla kaunis, kun kaikki kiusaa.

Vierailija
73/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 07:02"]Joo myös mulla on vähä sama ongelma, ku oon niin perhanan komee äijä. Aina joutuu naisten piirittämäksi kun astuu ovesta ulos, ne kourii mua ja repii mun vaatteita. Naiset on joukkoraiskannu mut monesti, yhesti kaks paikalle tullutta poliisia liitty mukaan ku ne näki mun komeuden. Ne oli aikasemmin ollu heteroja. Ei sitä kyllä itekkään aina pysy itsehillintä kurissa, alan useesti onanoimaan jos satun näkeen itteni peilistä.
Yritän rumentaa itteeni aina aamusin, esim juoksemalla naama edellä seinään. Ihan vaan että pääsis edes kaupassa käymään. Tää on henkisesti tosi raskasta.
[/quote]

Hahah. Kiitos tästä!

Vierailija
74/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo myös mulla on vähä sama ongelma, ku oon niin perhanan komee äijä. Aina joutuu naisten piirittämäksi kun astuu ovesta ulos, ne kourii mua ja repii mun vaatteita. Naiset on joukkoraiskannu mut monesti, yhesti kaks paikalle tullutta poliisia liitty mukaan ku ne näki mun komeuden. Ne oli aikasemmin ollu heteroja. Ei sitä kyllä itekkään aina pysy itsehillintä kurissa, alan useesti onanoimaan jos satun näkeen itteni peilistä.
Yritän rumentaa itteeni aina aamusin, esim juoksemalla naama edellä seinään. Ihan vaan että pääsis edes kaupassa käymään. Tää on henkisesti tosi raskasta.

Vierailija
75/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli trolli, mutta jos oikeesti kohtaa ihmisiä, jotka pakkomielteisesti uskovat, että heitä kadehditaan jatkuvasti kaikkialla, narskututka värähtää. (Kts. Johanna Tukiainen, jonka pitäisi saada käyttäytyä kaikista normeista välittämättä ja kun se ei onnistu, johtuu se muiden kateudesta häntä kohtaan. Kaikkihan haluaisivat olla yhtä kauniita ja menestyneitä kuin hän!)

Vierailija
76/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiiriini kuuluu monta upeaa naista, itseäni kauniimpia, muutama ammattimalli. Todella häikäiseviä tapauksia, joilla ei ole ollut vaikeuksia sosiaalisesti, naiset varmasti jossain määrin kadehtivat (minäkin) mutta jos ihminen ei kulje ympäriinsä sellainen "mua vihataan koska olen kaunis"-ennakkoasetelma mielessään niin tuskin kohtaa jatkuvasti mitään mystistä pahaa silmää ventovierailta. Fiksuja ja sivistyneitä ihmisiä kohdellaan yleensä mukavasti, olivat nämä susirumia tai kadehdittavan kauniita.

Vierailija
77/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:46"]Miksi haluaisit olla tavallisemman näköinen?
[/quote]

Minusta tuntuu, että ulkonäköni vaikeuttaa uusien ihmissuhteiden solmimista. Niin ystävyys, kuin muidenkin... Olen tosi ulospäinsuuntautunut ihminen, ja pyrin olemaan mukava kaikille. Tutustuessani ihmisiin saan usein kuulla kommenttia "ai sä oletkin kiva", "pidin sinua ylimielisenä, mutta ethän sä ookkaan". Kun olen kysynyt mistä nämä olettamukset ovat johtuneet, vastaus on usein, että kun sä näytät siltä ja tältä. Harvat miehet lähestyvät, ja jos lähestyvät, kyseessä on ns. Pelimiehet, jotka keräävät sulkia hattuunsa.
[/quote]

Siihen ei tarvitse olla kaunis, tarvitsee vain ylimielisen perusilmeen tai/ja olemuksen. Sillä ei ole mitään tekemistä varsinaisen kauneuden kanssa.

Tuo, että listaat itsesi hyvännäköiseksi ja mussutat, että haluat olla rumempi, tekee sinusta oikeasti ylimielisen. Ja tokihan voisit halutessasi rumentaa itseäsi hiuksilla, pukeutumisella jne. Tuskin kukaan haluaa lähteä omia vahvuuksiaan todellisuudessa huonontamaan, joten kyllä, olet todellakin ylimielinen kirjoittaessasi tuollaista.

Vierailija
78/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 05:06"]En oikeasti ymmärrä näitä "oon niin kaunis, että miehet ei uskalla lähestyä ja naiset vihaa" -naisia. Tunnen monia erittäin kauniita naisia, jotka kaikki seurustelevat ja kaikilla poikkeuksetta paljon ystäviä. En vaan voi uskoa, että se siitä kauneudesta johtuisi jos ei saa ystäviä tai miestä.
[/quote]

Samaa mieltä. Oikeasti heissä on jotain muuta vikaa, mutta uskottelevat itselleen sen johtuvan "kauneudesta", aika epätoivoista.

Vierailija
79/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 05:02"]Hyvä aloittaja, ymmärrän kokemuksesi täysin. On sosiaalisesti hyvin raskasta joutua uusille ihmisille vakuuttamaan mukavuuttaan kauniista ulkomuodosta huolimatta. Kauniilta vaaditaan paljon enemmän vuorovaikutustaitoja, jotta ikävät ennakkoluulot karsiutuvat. Valitettavasti kulttuurimme vaikuttaa olevan sellainen, että tietyt ulkonäköpiirteet tulkitaan jonkinlaisena hyökkäyksenä. Itse asian kanssa koko nuoruuteni kamppailleena olen joutunut antamaan "luovutusvoiton" väsyessäni jatkuviin tylyihin reaktioihin. Kasvojaan on vaikea muuttaa, eikä terveydellä hoidetusta vartalosta kannata luopua, mutta vähentämällä meikkiä, välttämällä näyttäviä vaatteita yms. voi pyrkiä vaikuttamaan sanattomaan viestiin, jonka ihmiset tulkitsevat miten tulkitsevat. Tai sitten voit jatkaa "taistelua" ja osoittaa jatkossakin hyvällä luonteellasi, ettei ketään saa tuomita ulkonäön perusteella - edes viehättävää naista :)
[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Itse pidän itseäni ulkoisesti miellyttävänä (ja olen tätä kuullut myös paljon muilta elämäni aikana), olen myös sosisaalinen ja koen että ulkonäöstä on ollut vain ja ainoastaan hyötyä, en ole kenellekään joutunut todistelemaan mitään ulkonäön takia. Hymy tekee paljon, antaa ystävällisen vaikutelman. Olen aina saanut helposti miehiä sekä ystäviä, työpaikkoja jne.

Taidatte vain olla täynnä itseänne? Silloinhan ylimielinen kuva on juuri oikeanlainen :)
Sitäpaitsi kauneus on katsojan silmissä, ei kaikilla on samanlainen maku. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Ihme asenne teillä.

Vierailija
80/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:00"]Jos oikeasti haluaisit olla tavallisemman näköinen, niin tekisit asialle jotain. Todella yksinkertaista. Mutta oikeasti kai et halua?
[/quote]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:56"]Ongelmasi on ratkaistu helposti. Leikkauta pottakampaus liian lyhyillä otsahiuksilla ja lihota itsesi. Sit oot tavallisemman näköinen. Jätä vielä meikit kotiin ja hiukset muotoilematta.
[/quote]

Miksi minun tulisi muuttaa tyyliäni? Miksi haluaisin olla epäviehettävämpi? Vaikka arkisin liikun ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, ei se minusta tee epäviehättävämpää? Ei minusta saa "tavallisen" näköistä näillä keinoilla. Mitä ihmettä se tavallinen sitten meinaakaan. Samassa kropassa, samoilla kasvoilla minä edelleen elelen. Pari kiloakaan minusta tuskin rumaa tekisi. Rumuus ei ole painosta kiinni.
Ap
[/quote]

Jotenkin en usko, että kukaan voi olla niin kaunis, etteikö näyttäisi "tavalliselta" ilman meikkiä yms. Ja ei sinun tietenkään tarvitse vaihtaa tyyliä, mutta jos kerran pidät ulkonäöstäsi, niin mitä valitat? Ja kuka sanoi että pitäisi olka ruma?
[/quote]

Noh, onko silla paljon väliä, että olenko täydessä tällingissä, vai matkalla salille, kun kuitenkin saan ikävää ilmettä muilta naisilta :) ei kukaan sanonut, että pitäisi olla ruma. Enkä minä puhunut itseni rumaksi muuttamisesta. Sanoin vain tosiasian siitä, että olen viehättävä, olen sitten pari kiloa painavampi tai kevyempi, tai täydessä meikissä, tai ilman. Näytän paremmalta, kuin suurinosa muista naisista.
Ap
Anteeksi valmiiksi, kun tämä menee jonkun mamman tunteisiin anyway.
[/quote]
Ehkä sinua luullaan ylimieliseksi koska käyttäydyt niin? Muuta omaa suhtautumistasi muihin, vaikutat täällä kertomiesi asioiden ja kertomistyylin perusteella hyvin pinnalliselta, enkä ainakaan itse haluaisi tutustua.