Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen keskivertoa viehättävämpi nainen, joka haluaisi olla tavallisemman näköinen

Vierailija
13.04.2015 |

Onko av-mammoilla kysyttävää?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:46"]Miksi haluaisit olla tavallisemman näköinen?
[/quote]

Minusta tuntuu, että ulkonäköni vaikeuttaa uusien ihmissuhteiden solmimista. Niin ystävyys, kuin muidenkin... Olen tosi ulospäinsuuntautunut ihminen, ja pyrin olemaan mukava kaikille. Tutustuessani ihmisiin saan usein kuulla kommenttia "ai sä oletkin kiva", "pidin sinua ylimielisenä, mutta ethän sä ookkaan". Kun olen kysynyt mistä nämä olettamukset ovat johtuneet, vastaus on usein, että kun sä näytät siltä ja tältä. Harvat miehet lähestyvät, ja jos lähestyvät, kyseessä on ns. Pelimiehet, jotka keräävät sulkia hattuunsa.

Vierailija
22/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on ratkaistu helposti. Leikkauta pottakampaus liian lyhyillä otsahiuksilla ja lihota itsesi. Sit oot tavallisemman näköinen. Jätä vielä meikit kotiin ja hiukset muotoilematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:46"]Kun valvot näin myöhään riittävän usein, niin ulkonäkösi kyllä lähestyy keskivertoa varsin nopeasti.
[/quote]

:-----D kiitos vinkistä!
Ap

Vierailija
24/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama juttu. Käytän ruskettavia (kohtuudella) ja tykkään laittautua. Moni on sanonut mulle, että muhun on ollut jopa pelottavaa tutustua koska he eivät ole olleet varmoja reaktiosta. Vaikutan kuulemma pinnalliselta ja ilkeältä ihmiseltä. Joka tapauksessa olen ihan normaali mukava nuori nainen.

Vierailija
25/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää hiuksesi tummiksi, lähtee ylimääräinen huomio kerralla.
Ite huomasin tämän luonnon vaaleana, kun asuin Suomea mamutetummassa maassa. Ja pukeutumisessa voit suosia huiveja ja huntuja jos ei muuten saa rauhassa olla.

Vierailija
26/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluaisit olla tavallisemman näköinen, niin tekisit asialle jotain. Todella yksinkertaista. Mutta oikeasti kai et halua?

Vierailija
27/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:54"]Ja mikä sussa on keskivertoa viehättävämpää?
[/quote]

Tietenkään en voi yleistää tai ajatella, että kaikki minusta näin ajattelisivat. "Ulkonäkömakuja" on moneen junaan. Mutta olen parikymppinen tyttö, "missinmitoissa". Ulkonäköäni on kehuttu eri tahoilta, ja eri asioita. Minua on pyydetty osallistumaan kaupunkini miss x kisoihin. Olen saanut ulkonäöstäni paljon huomiota. Mielestäni kauneuskilpailut eivät ole asia, millä ihmisiä tulisi mitata. Kuulun siis aika perinteiseen ja ehkä tylsäänkin "kauneusmuottiin".

Vierailija
28/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:47"]Hohhoijaa.
[/quote]

Suosittelen nukkumaan menoa jos noin haukotuttaa :)
Ap

Vierailija
29/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:59"]Värjää hiuksesi tummiksi, lähtee ylimääräinen huomio kerralla.
Ite huomasin tämän luonnon vaaleana, kun asuin Suomea mamutetummassa maassa. Ja pukeutumisessa voit suosia huiveja ja huntuja jos ei muuten saa rauhassa olla.
[/quote]

Minulla on luonnostaan tummat ja pitkät hiukset, niistä pidän itsessäni eniten. Huiveja voisin muutenkin opetella käyttämään! Saisi piristystä arkiasuihin :)
Ap

Vierailija
30/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:48"]Voisitko laittaa kuvan?
[/quote]

Niinpäniin.
Ap

Vierailija
31/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:59"]Itsellä sama juttu. Käytän ruskettavia (kohtuudella) ja tykkään laittautua. Moni on sanonut mulle, että muhun on ollut jopa pelottavaa tutustua koska he eivät ole olleet varmoja reaktiosta. Vaikutan kuulemma pinnalliselta ja ilkeältä ihmiseltä. Joka tapauksessa olen ihan normaali mukava nuori nainen.
[/quote]

Kuulostaa tutulta!
Ap

Vierailija
32/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:00"]Jos oikeasti haluaisit olla tavallisemman näköinen, niin tekisit asialle jotain. Todella yksinkertaista. Mutta oikeasti kai et halua?
[/quote]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:56"]Ongelmasi on ratkaistu helposti. Leikkauta pottakampaus liian lyhyillä otsahiuksilla ja lihota itsesi. Sit oot tavallisemman näköinen. Jätä vielä meikit kotiin ja hiukset muotoilematta.
[/quote]

Miksi minun tulisi muuttaa tyyliäni? Miksi haluaisin olla epäviehettävämpi? Vaikka arkisin liikun ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, ei se minusta tee epäviehättävämpää? Ei minusta saa "tavallisen" näköistä näillä keinoilla. Mitä ihmettä se tavallinen sitten meinaakaan. Samassa kropassa, samoilla kasvoilla minä edelleen elelen. Pari kiloakaan minusta tuskin rumaa tekisi. Rumuus ei ole painosta kiinni.
Ap

Vierailija
33/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ap:llä nyt tosi traagiset traumat tuosta ´asiastaan´..."Voi, voi ku mä oon niin kaunis...siskot ei tää oo helppoo , ou jee...."

Vierailija
34/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se nainen joka baarissa vittuuntuu juuri sun kaltasista heitukoista jotka kuvittelee kaikkien ihailevan heitä ja kadehtivan. Siinäs sipsutatte koroissanne ja roiskeläpissänne, ei miehet vie vihille teidän kaltasia tyttöjä.

Vierailija
35/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:21"]No onpa ap:llä nyt tosi traagiset traumat tuosta ´asiastaan´..."Voi, voi ku mä oon niin kaunis...siskot ei tää oo helppoo , ou jee...."
[/quote]

:------D Hyvää yötä sullekkin sisko!
Ap

Vierailija
36/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kaikki kauniit naiset, jotka itse tiedostavat ulkonäkönsä, ja ovat suomalaisia, ovat syntyneet väärään maahan. Täällä kun ei saisi missään olla keskivertoa parempi, ja jos vahingossakaan on, niin se tekee sinusta jollain tapaa huonomman kuin muut. Älä vain kersku.

Vierailija
37/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:22"]Olen se nainen joka baarissa vittuuntuu juuri sun kaltasista heitukoista jotka kuvittelee kaikkien ihailevan heitä ja kadehtivan. Siinäs sipsutatte koroissanne ja roiskeläpissänne, ei miehet vie vihille teidän kaltasia tyttöjä.
[/quote]

Musta tuntuu, että tämä viesti kertoo tarpeeksi sinusta ihmisenä :--) jätän tämän tähän.
Ap

Vierailija
38/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:26"]Voi kuule, kaikki kauniit naiset, jotka itse tiedostavat ulkonäkönsä, ja ovat suomalaisia, ovat syntyneet väärään maahan. Täällä kun ei saisi missään olla keskivertoa parempi, ja jos vahingossakaan on, niin se tekee sinusta jollain tapaa huonomman kuin muut. Älä vain kersku.
[/quote]

Kiitos, ikävä kyllä täytyy olla sun kanssa samaa mieltä!
Ap

Vierailija
39/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:23"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:21"]No onpa ap:llä nyt tosi traagiset traumat tuosta ´asiastaan´..."Voi, voi ku mä oon niin kaunis...siskot ei tää oo helppoo , ou jee...." [/quote] :------D Hyvää yötä sullekkin sisko! Ap

[/quote] Samoin  ( ps *muistammehan kauneusunen merkityksen iholle yms.)

Vierailija
40/85 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:00"]Jos oikeasti haluaisit olla tavallisemman näköinen, niin tekisit asialle jotain. Todella yksinkertaista. Mutta oikeasti kai et halua?
[/quote]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:56"]Ongelmasi on ratkaistu helposti. Leikkauta pottakampaus liian lyhyillä otsahiuksilla ja lihota itsesi. Sit oot tavallisemman näköinen. Jätä vielä meikit kotiin ja hiukset muotoilematta.
[/quote]

Miksi minun tulisi muuttaa tyyliäni? Miksi haluaisin olla epäviehettävämpi? Vaikka arkisin liikun ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, ei se minusta tee epäviehättävämpää? Ei minusta saa "tavallisen" näköistä näillä keinoilla. Mitä ihmettä se tavallinen sitten meinaakaan. Samassa kropassa, samoilla kasvoilla minä edelleen elelen. Pari kiloakaan minusta tuskin rumaa tekisi. Rumuus ei ole painosta kiinni.
Ap
[/quote]

Jotenkin en usko, että kukaan voi olla niin kaunis, etteikö näyttäisi "tavalliselta" ilman meikkiä yms. Ja ei sinun tietenkään tarvitse vaihtaa tyyliä, mutta jos kerran pidät ulkonäöstäsi, niin mitä valitat? Ja kuka sanoi että pitäisi olka ruma?