olen keskivertoa viehättävämpi nainen, joka haluaisi olla tavallisemman näköinen
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:13"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:00"]Jos oikeasti haluaisit olla tavallisemman näköinen, niin tekisit asialle jotain. Todella yksinkertaista. Mutta oikeasti kai et halua? [/quote] [quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:56"]Ongelmasi on ratkaistu helposti. Leikkauta pottakampaus liian lyhyillä otsahiuksilla ja lihota itsesi. Sit oot tavallisemman näköinen. Jätä vielä meikit kotiin ja hiukset muotoilematta. [/quote] Miksi minun tulisi muuttaa tyyliäni? Miksi haluaisin olla epäviehettävämpi? Vaikka arkisin liikun ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, ei se minusta tee epäviehättävämpää? Ei minusta saa "tavallisen" näköistä näillä keinoilla. Mitä ihmettä se tavallinen sitten meinaakaan. Samassa kropassa, samoilla kasvoilla minä edelleen elelen. Pari kiloakaan minusta tuskin rumaa tekisi. Rumuus ei ole painosta kiinni. Ap
[/quote]
Elämä opettaa...
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 08:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:00"]Jos oikeasti haluaisit olla tavallisemman näköinen, niin tekisit asialle jotain. Todella yksinkertaista. Mutta oikeasti kai et halua? [/quote] [quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:56"]Ongelmasi on ratkaistu helposti. Leikkauta pottakampaus liian lyhyillä otsahiuksilla ja lihota itsesi. Sit oot tavallisemman näköinen. Jätä vielä meikit kotiin ja hiukset muotoilematta. [/quote] Miksi minun tulisi muuttaa tyyliäni? Miksi haluaisin olla epäviehettävämpi? Vaikka arkisin liikun ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, ei se minusta tee epäviehättävämpää? Ei minusta saa "tavallisen" näköistä näillä keinoilla. Mitä ihmettä se tavallinen sitten meinaakaan. Samassa kropassa, samoilla kasvoilla minä edelleen elelen. Pari kiloakaan minusta tuskin rumaa tekisi. Rumuus ei ole painosta kiinni. Ap [/quote] Jotenkin en usko, että kukaan voi olla niin kaunis, etteikö näyttäisi "tavalliselta" ilman meikkiä yms. Ja ei sinun tietenkään tarvitse vaihtaa tyyliä, mutta jos kerran pidät ulkonäöstäsi, niin mitä valitat? Ja kuka sanoi että pitäisi olka ruma? [/quote] Noh, onko silla paljon väliä, että olenko täydessä tällingissä, vai matkalla salille, kun kuitenkin saan ikävää ilmettä muilta naisilta :) ei kukaan sanonut, että pitäisi olla ruma. Enkä minä puhunut itseni rumaksi muuttamisesta. Sanoin vain tosiasian siitä, että olen viehättävä, olen sitten pari kiloa painavampi tai kevyempi, tai täydessä meikissä, tai ilman. Näytän paremmalta, kuin suurinosa muista naisista. Ap Anteeksi valmiiksi, kun tämä menee jonkun mamman tunteisiin anyway. [/quote] Ehkä sinua luullaan ylimieliseksi koska käyttäydyt niin? Muuta omaa suhtautumistasi muihin, vaikutat täällä kertomiesi asioiden ja kertomistyylin perusteella hyvin pinnalliselta, enkä ainakaan itse haluaisi tutustua.
[/quote]
Samaa mieltä. Säälittävää on myöskuvitella menevänsä jokun mamman tunteisiin... Siis nimttömät ja kasvottomat mammat kadehtisivat sinua... Jostain kumman syystä asiasi kuulostavat vain säälittävältä. Oikeassa elämässä en ole koskaan kuullut kenenkään voihkivan omaa kauneuttaan ja kuvittelevan sen aiheuttavan kaiken syrjinnän. Tunnen vain fiksuja ja realistiusa ihmisiä. Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko suosittu vai ei. Ainoastaan luonne, toisten huomioiminen ja terve nöyryys (ja samalla itseluottamus) vaikuttaa sosiaalisiin suhteisiin.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:59"]
Värjää hiuksesi tummiksi, lähtee ylimääräinen huomio kerralla. Ite huomasin tämän luonnon vaaleana, kun asuin Suomea mamutetummassa maassa. Ja pukeutumisessa voit suosia huiveja ja huntuja jos ei muuten saa rauhassa olla.
[/quote]
Blondithan niitä näkymättömiä ja värittömiä on.
Siis aihe oli: olen_keskivertoa_viehattavampi_nainen_joka_haluaisi_olla_tavallisemman_nakoinen
ja myöhemmin aloittaja kysyy:
"Miksi minun tulisi muuttaa tyyliäni? Miksi haluaisin olla epäviehettävämpi?"
Jotenkin ei vakuuta...
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:57"]
Ymmärrän ajatuksiasi Ap täysin! Olin itsekin nuorena todella näyttävän näköinen (myös meikittä...) ja sain kuulla siitä joka tuutista. Miehet pelkäsivät lähestyä ja naiset kuvittelivat ylpeäksi ennen kun tutustuivat paremmin. Nyt, yli 40-vuotiaana minulla on todella paljon helpompi olla, olen edelleen ihan kivan näköinen, mutta nykyään joka paikassa saan jo liikkua rauhassa ;)!
[/quote]:D Samat sanat, että mä olen jo yli viisikymppinen, ja saan kulkea todellakin rauhemmassa kuin nuorempana. Vaan vielä saan pitkiä vihellyksiä perääni ja kaihoisia katseita vanhoilta tavoittelijoiltani menneiltä vuosilta, jos satun kohtaamaan heitä matkoillani. Mutta en kyllä ole noin vaikeaksi kokenut osaani kuin ap.:)