olen keskivertoa viehättävämpi nainen, joka haluaisi olla tavallisemman näköinen
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:00"]Jos oikeasti haluaisit olla tavallisemman näköinen, niin tekisit asialle jotain. Todella yksinkertaista. Mutta oikeasti kai et halua?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:56"]Ongelmasi on ratkaistu helposti. Leikkauta pottakampaus liian lyhyillä otsahiuksilla ja lihota itsesi. Sit oot tavallisemman näköinen. Jätä vielä meikit kotiin ja hiukset muotoilematta.
[/quote]
Miksi minun tulisi muuttaa tyyliäni? Miksi haluaisin olla epäviehettävämpi? Vaikka arkisin liikun ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, ei se minusta tee epäviehättävämpää? Ei minusta saa "tavallisen" näköistä näillä keinoilla. Mitä ihmettä se tavallinen sitten meinaakaan. Samassa kropassa, samoilla kasvoilla minä edelleen elelen. Pari kiloakaan minusta tuskin rumaa tekisi. Rumuus ei ole painosta kiinni.
Ap
[/quote]
Jotenkin en usko, että kukaan voi olla niin kaunis, etteikö näyttäisi "tavalliselta" ilman meikkiä yms. Ja ei sinun tietenkään tarvitse vaihtaa tyyliä, mutta jos kerran pidät ulkonäöstäsi, niin mitä valitat? Ja kuka sanoi että pitäisi olka ruma?
[/quote]
Noh, onko silla paljon väliä, että olenko täydessä tällingissä, vai matkalla salille, kun kuitenkin saan ikävää ilmettä muilta naisilta :) ei kukaan sanonut, että pitäisi olla ruma. Enkä minä puhunut itseni rumaksi muuttamisesta. Sanoin vain tosiasian siitä, että olen viehättävä, olen sitten pari kiloa painavampi tai kevyempi, tai täydessä meikissä, tai ilman. Näytän paremmalta, kuin suurinosa muista naisista.
Ap
Anteeksi valmiiksi, kun tämä menee jonkun mamman tunteisiin anyway.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:00"]Jos oikeasti haluaisit olla tavallisemman näköinen, niin tekisit asialle jotain. Todella yksinkertaista. Mutta oikeasti kai et halua?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:56"]Ongelmasi on ratkaistu helposti. Leikkauta pottakampaus liian lyhyillä otsahiuksilla ja lihota itsesi. Sit oot tavallisemman näköinen. Jätä vielä meikit kotiin ja hiukset muotoilematta.
[/quote]
Miksi minun tulisi muuttaa tyyliäni? Miksi haluaisin olla epäviehettävämpi? Vaikka arkisin liikun ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, ei se minusta tee epäviehättävämpää? Ei minusta saa "tavallisen" näköistä näillä keinoilla. Mitä ihmettä se tavallinen sitten meinaakaan. Samassa kropassa, samoilla kasvoilla minä edelleen elelen. Pari kiloakaan minusta tuskin rumaa tekisi. Rumuus ei ole painosta kiinni.
Ap
[/quote]
Jotenkin en usko, että kukaan voi olla niin kaunis, etteikö näyttäisi "tavalliselta" ilman meikkiä yms. Ja ei sinun tietenkään tarvitse vaihtaa tyyliä, mutta jos kerran pidät ulkonäöstäsi, niin mitä valitat? Ja kuka sanoi että pitäisi olka ruma?
[/quote]
Ja hetkinen, luin viestisi vielä uudestaan. Oletko todella sitä mieltä, ettei ole naisia, jotka ovat kauniita ilman meikkiä? Upeita luonnonkauniita naisia on maailma pullollaan!
Itse koen olevani kauneimmillani ulkomailla, ruskettuneena, meriveden pörröttämällä tukalla ja ilman meikkiä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:00"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:00"]Jos oikeasti haluaisit olla tavallisemman näköinen, niin tekisit asialle jotain. Todella yksinkertaista. Mutta oikeasti kai et halua?
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ja hetkinen, luin viestisi vielä uudestaan. Oletko todella sitä mieltä, ettei ole naisia, jotka ovat kauniita ilman meikkiä? Upeita luonnonkauniita naisia on maailma pullollaan!
Itse koen olevani kauneimmillani ulkomailla, ruskettuneena, meriveden pörröttämällä tukalla ja ilman meikkiä.
Ap
[/quote]
Minusta mallitkin näyttävät tavallisilta ilman meikkiä. Kauniilta toki, mutta tavallisilta.
Jos tuo on oikeasti sulle ongelma, niin meikkaa itsesi vähemmän viehättäväksi. Vaikka vaaleaa ripsiväriä, joka tekee ripsistä olemattomat, sama väri kulmille, tummat silmänaluset, ryppyjä sinne sun tänne, nenästäkin saa meikillä varmaan suuremman ja huulia pienennettyä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:07"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:00"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:00"]Jos oikeasti haluaisit olla tavallisemman näköinen, niin tekisit asialle jotain. Todella yksinkertaista. Mutta oikeasti kai et halua?
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Minusta mallitkin näyttävät tavallisilta ilman meikkiä. Kauniilta toki, mutta tavallisilta.
[/quote]
Mallit ovat aika huono esimerkki perinteisesti kauniista naisista. Malleissa haetaan usein erilaisia piirteitä. Etelä Amerikkalaisia naisia on paljon, jotka ovat suorastaan tyrmääviä, ihan luonnostaankin.
Ap
Olen itsekin keskivertoa kauniimpi, jos näin voi sanoa, mutta ei se kyllä mikään ongelma ole.
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Mä en taida myöskään ostaa ap:n juttuja. Jos ap olisi missimittainen ja epätavallisen kaunis, hän todennäköisesti tekisi jotain mallikeikkaa tai sitä olisi ainakin tarjottu (missikisat on ihan eri juttu, tietyllä tyylillä suunnilleen kaikista saa jonkun missin). Mallin hommissa taas tajuaa hyvin pian, ettei ole todellakaan niin ihmeellisen kaunis. Kauniimpia naisia pyörii ympärillä koko ajan. Kauneimmatkin, siis ihan maailman kauneimmat, saa näyttämään arkisilta. Useimmat kauneudellaan työtä tekevät eivät korosta vapaalla mitenkään kauneuttaan.
.
Vielä tekisi mieli puuttua tuohon, että ihmiset olettavat kauniin ap:n olevan luonteeltaan pissapää, mutta en taida vaivautua. Uskottavaa ei ole sekään.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:20"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:00"]Jos oikeasti haluaisit olla tavallisemman näköinen, niin tekisit asialle jotain. Todella yksinkertaista. Mutta oikeasti kai et halua?
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Mä en taida myöskään ostaa ap:n juttuja. Jos ap olisi missimittainen ja epätavallisen kaunis, hän todennäköisesti tekisi jotain mallikeikkaa tai sitä olisi ainakin tarjottu (missikisat on ihan eri juttu, tietyllä tyylillä suunnilleen kaikista saa jonkun missin). Mallin hommissa taas tajuaa hyvin pian, ettei ole todellakaan niin ihmeellisen kaunis. Kauniimpia naisia pyörii ympärillä koko ajan. Kauneimmatkin, siis ihan maailman kauneimmat, saa näyttämään arkisilta. Useimmat kauneudellaan työtä tekevät eivät korosta vapaalla mitenkään kauneuttaan.
.
Vielä tekisi mieli puuttua tuohon, että ihmiset olettavat kauniin ap:n olevan luonteeltaan pissapää, mutta en taida vaivautua. Uskottavaa ei ole sekään.
[/quote]
Olen toiminut promoottorina kauneuteen liittyvissä asioissa, olen toiminut catalogi-, hius-, meikki- sekä vaatemallina. Mutta kuten jo sanoin, mallit harvemmit ovat klassisesti kauniita. Heiltä haetaan enemmän erikoisia, "vangitsevia" piirteitä. Minulle on myös ilmoitettu, että mikäli mallin hommia haluaisin tosissani tehdä, olisi pudotettava painoa. Vaikka painoni on tällä hetkellä 56kiloa, ja pituuteni on 174cm. Malliksi olisin kuitenkin vielä muutaman kilon liian pullukka. En puhunut missään vaiheessa olevani kaikkia kauniimpi, tietenkin tiedostan, että aina on olemassa toinen toistaan upeampia naisia. Puhun kuitenkin nyt ihan arjesta ja arjen ihmisistä. En tilanteista, joissa toistaan upeammat mallit ovat kokoontuneet. Hassua miten te sivuatte aiheesta niin huolella :D
Ap
Harmi jos ulkonäkösi on sinulle ongelma. Mutta tuskin johtuu pelkästään kauneudesta, että saat niitä pahoja katseita (?) tai ettei sinusta pidetä. Ehkäpä jokin ilmeissäsi tai eleissäsi antaa epäystävällisen vaikutelman.
Kateus vie kalatkin vedestä. Kauniin naisen kannattaa suosia miehiä kavereina, muilla naisilla ei kestä itsetunto jos joku porukassa on liian kaunis ja vetää huomion itseensä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:40"]Laitatko kahviisi sokeria ?
[/quote]
En juo ollenkaan kahvia :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:30"]Pimpeli pompeli pom...
[/quote]
Viittaatko tällä uniikin lumihiutaleen keskusteluun :----D
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:42"]Harmi jos ulkonäkösi on sinulle ongelma. Mutta tuskin johtuu pelkästään kauneudesta, että saat niitä pahoja katseita (?) tai ettei sinusta pidetä. Ehkäpä jokin ilmeissäsi tai eleissäsi antaa epäystävällisen vaikutelman.
[/quote]
Ihmiset joihin olen tutustunut, ovat nimenomaan sanoneet, että kauniita ihmisiä on vaikeampi lähestyä. Ja että kauneuden takia minua on pidetty ylpeänä. Hymyilen ja nauran kuitenkin paljon, enkä katso ihmisiä pahasti. Mistähän muusta minussa nämä ihmisten ennakkoluulot voisivat johtua? Mitä vihjailet :)?
Ap
Huomaat ympärilläsi olevissa ihmisissä saman ilmiön kuin täällä palstallakin. Kauniita vieroksutaan, pelätään ja kadehditaan. Olet joitain ihmisiä parempi jossain, ja sekös kauhistuttaa.
Vaikutat järkevältä ja mukavalta ihmiseltä ap! Jos olet kauniskin vielä niin kyllä muita naisia harmittaa
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:47"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:42"]Harmi jos ulkonäkösi on sinulle ongelma. Mutta tuskin johtuu pelkästään kauneudesta, että saat niitä pahoja katseita (?) tai ettei sinusta pidetä. Ehkäpä jokin ilmeissäsi tai eleissäsi antaa epäystävällisen vaikutelman.
[/quote]
Ihmiset joihin olen tutustunut, ovat nimenomaan sanoneet, että kauniita ihmisiä on vaikeampi lähestyä. Ja että kauneuden takia minua on pidetty ylpeänä. Hymyilen ja nauran kuitenkin paljon, enkä katso ihmisiä pahasti. Mistähän muusta minussa nämä ihmisten ennakkoluulot voisivat johtua? Mitä vihjailet :)?
Ap
[/quote]
Ei kauneuden, vaan pinnallisuuden, eli meikkien sun muiden korkkareiden takia. Minäkin olen huomattavan kaunis nainen, enkä kyllä kaipaa mitään lisähuomiota meikeillä ja epämukavilla seksikkäillä vaatteilla.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:47"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:42"]Harmi jos ulkonäkösi on sinulle ongelma. Mutta tuskin johtuu pelkästään kauneudesta, että saat niitä pahoja katseita (?) tai ettei sinusta pidetä. Ehkäpä jokin ilmeissäsi tai eleissäsi antaa epäystävällisen vaikutelman.
[/quote]
Ap
[/quote]
En todellakaan tiedä, koska itselläni ei vastaavaa ongelmaa ole, vaikka olenkin kaunis
Ketä vittu kiinnostaa
.pissaliisa keskustelua parhaimmillaan