Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimolleni luvalla vieras mies.

Vierailija
28.12.2021 |

Pakko tulla kertomaan, että uutena vuotena saattaa tulla tapahtumaan se mistä olen haaveillut jo vuosia.
Eli avovaimoni tulee saamaan vierasta miestä,vaatimuksina on miehen oltava iso kaluisempi kuin minä ja rakkaani mieleen.
Olemme kaveriporukalla varanneet mökin paljuineen ja sinne on tulossa yksi puolituttumme jonka kanssa rakkaani on jo viikon viestitellyt, olen saanut nähdä kaikki flirttailevat viestit ja tästä johtuen ollut jatkuva kiima päällä. Tätä myös lisää se, että olen pidättäytynyt seksistä ja laukeamisesta viikon.

Olemme puhuneet ja fantasioineet tästä jo 3 vuotta, ja tämä tuli minun aloitteesta. Pikku hiljaa avovaimo on lämmenyt ajatukselle, vientiä sillä kyllä olisi ulkonäön puolesta, mutta on aika ronkeli.
Tämä vieras on häntä 6 vuotta nuorempi ja tuntuu viehättävän häntä monin tavoin.

Olemme keskustelleet miten se tapahtuisi.
Yksi mahdollinen tapahtumaketju menisi niin, että olemme paljussa ja rakkaani istuu vieraan syliin kasvokkain ja suutelee häntä, samalla vieras hyväilelee ja suutelee avovaimoni rintoja ja kaulaa, kunnes ohjaa hänen kalunsa sisään ja alkaa hiljaa ratsastamaan hänellä, minun katsoessa vierestä.:)
Sitten siirttyisimme kaikki kolme huoneemme rauhaan jossa he jatkaisivat.
Pitäisin avovaimoani kädestä, silittelisin häntä ja suutelisin samalla kun vieras rakastelee häntä.
Hänellä on kierukka joten emme tule käyttämään mitään ehkäisyä ja vieraalla on lupa tulla hänen sisään.
Vieraan lähdettyä jäämme vielä kahdestaan rakastelemaan, jolloin pääsen jälkiliukkaille ja luulen että tämä tilanne niin kiihoittava, etten kestä kauaa.
Luulen että tämä on sellainen asia mikä ei varmasti kaduta, onko muilla tälläisestä kokemuksia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiana hieno, kiihotun itsekin näistä jutuista. Mutta minuakin vähän tökki jo tässä aiemminkin esille tulleet epäkohdat.

Ei ehkä kannata olettaa, että kaikki menee kuten olet suunnitellut, varsinkaan noin tarkasti. Matkaan voi tulla isoja mutkia.

Kirjoitat tosiaan että vuokraatte mökin kaveriporukalla? Missä muut ovat kun yksi on vaimosi kanssa paljussa avoimesti? Vai onko kaveriporukka te kolme?

Näistä epäkohdista, ja siitä epäilyksestä joka minulle tulee huolimatta, tahtoisin kuulla vuodenvaihteen jälkeen kuinka meni.

Vierailija
22/34 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat katsella kun vaimosi ihastuu toiseen mieheen? Suutelee ja panee sen kanssa. Hölmönä vielä pidät kädestä 😂 Tekstistä päätellen sinulla taitaa olla pieni kalu, koska haluat vieraan kullin olevan omaasi isompi? Ennustan lopputuloksen, vaimosi alkaa suhteeseen selkäsi takana ja lähtee sen nuoremman ja isokullisemman matkaan.

Oma kalu 19cm, nämä harrastukset ovat älykkäiden ja ei umpimielisten ihmisten hommia, eli ei sovi sinulle.

Mun tietääkseni äly ei asu mulkussa mut ehkä sulla niin onkin 😉

No tämä onkin varmasti ainoa minkä olet seksuaalisuudesta ymmärtänyt, edelläänkään en ala selittämään asioita jotka ovat sinun kapasiteetilla mahdotonta käsitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan miettinyt, millaisia tunteita herää, jos puolisosi nauttii toisen kanssa selvästi enemmän tai ihastuu tähän. Sen, joka tahallaan leikkii tulella, ei pidä valittaa palovammoista.

Vierailija
24/34 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan miettinyt, millaisia tunteita herää, jos puolisosi nauttii toisen kanssa selvästi enemmän tai ihastuu tähän. Sen, joka tahallaan leikkii tulella, ei pidä valittaa palovammoista.

Kiihottavia tunteita herättää.

Vierailija
25/34 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisia miehiä saisi olla lisää. Avopuolisosi on onnekas.

Vierailija
26/34 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunlaisia miehiä saisi olla lisää. Avopuolisosi on onnekas.

Kiitos.

Ap

27/34 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔥

Vierailija
28/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ap kerro miten meni.

Vierailija
29/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava ajatus kyllä. Minuakin kihelmöisi paljon jos toinen mies panisi vaimoani.

Valitettavasti vaimoni on seksuaalisesti tosi haluton. Turha ehdottaa yhtään mitään. Edes kahden kesken.

M48

Vierailija
30/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat katsella kun vaimosi ihastuu toiseen mieheen? Suutelee ja panee sen kanssa. Hölmönä vielä pidät kädestä 😂 Tekstistä päätellen sinulla taitaa olla pieni kalu, koska haluat vieraan kullin olevan omaasi isompi? Ennustan lopputuloksen, vaimosi alkaa suhteeseen selkäsi takana ja lähtee sen nuoremman ja isokullisemman matkaan.

Oma kalu 19cm, nämä harrastukset ovat älykkäiden ja ei umpimielisten ihmisten hommia, eli ei sovi sinulle.

Mun tietääkseni äly ei asu mulkussa mut ehkä sulla niin onkin 😉

No tämä onkin varmasti ainoa minkä olet seksuaalisuudesta ymmärtänyt, edelläänkään en ala selittämään asioita jotka ovat sinun kapasiteetilla mahdotonta käsitellä.

Mutku sulla se vaikuttaa asuvan siellä. Ja tiedoksesi, että mulla on kapasiteettia taatusti enemmän kun sulla sekä ylä- että alapäässä.

Vierailija
31/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottava ajatus kyllä. Minuakin kihelmöisi paljon jos toinen mies panisi vaimoani.

Valitettavasti vaimoni on seksuaalisesti tosi haluton. Turha ehdottaa yhtään mitään. Edes kahden kesken.

M48

Oli meilläkin hyvin haluton ja silti jaksoin tasaisin välein "leikilläni" vihjailla asiasta. Parin vuoden päästä vihjailun aloittamisesta kysyin mitä haluisi syntymäpäivälahjaksi ja vastaus oli "jos saisin käydä siellä vieraissa mistä olet puhunut" Siitö se sitten lähti ja muutaman kerran on kokeiltu ja on ollut kotonakin kiihkeämpää varsinkin näiden vierailuiden tienoilla

Vierailija
32/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan mitä älyä tuo vaatii? Tarviit kyllä älyä seuraamusten käsittelyyn ajan kuluessa, onnea siihen!

Vierailija
33/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Ap:lle kuuluu? Vieläköhän se vieras mies panee sen vaimoa vai tuliko jo ero?

Vierailija
34/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavia tunteita herättää.

Jos näin on, niin voithan jättäytyä poikamieheksi sotkematta puolisoa suunnitelmaan. En ymmärrä, mitä kiihottavaa on siinä, että puoliso lähtee toisen matkaan. Miksi kuvittelet, että hän jäisi, jos rakastuu toiseen tai huomaa, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi