Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimistotyö, koulutus?

Vierailija
12.04.2015 |

Olen käynyt lukion ja ammattikoulun, mutta tutkintoni alalla en ole töitä saanut. Olen ollut sijaisena toimistoissa, asiakaspalvelua, reskontraa ja asioiden organisointia. Haluaisin jatkaa toimistohommia, mutta en tiedä mikä koulutus olisi oikeasti hyödyksi hommien haussa.
Tässä vaiheessa elämääni haluaisin vain vakitöitä, mutta vaikka olen työkkäristäkin kysellyt mikä olisi hyvä, mahdollisimman työllistymistä edistävä koulutus, niin eihän sieltä saa kuin ympäripyöreää mutinaa.
Onko kellään ideoita, eli mahd. hyvin työllistävä toimistohommiin liittyvä ammatti ja koulutus. Palkalla ei väliä, olen valmis työskentelemään matalapalkkaisella alalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko liiketalouden perustutkinto, merkonomi?

Vierailija
2/5 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai myös tradenomi, paremmat mahiksen ylenemiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloushallinnon ammattitutkinto. Kirjanpitäjille löytyy aina töitä ja opinnot saa suoritettua työn ohessa.

Vierailija
4/5 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Onko vielä mielipiteitä tai kokemuksia mikä esim. näistä olis työllistävin?

Vierailija
5/5 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että tradenomi, liiketalous ja kaikki suuntautumiset taloushallintoon. Pääset sitten kokemuksen kartuttua vähän vaativimpiinkin työtehtäviin, eikä tarvitse raahautua takaisin koulunpenkille. Lisäksi pitkä työharjoittelu jolla saat mahdollisuuden päästä haluamaasi työhön.

Tradenomeja on tarjolla niin paljon, että merkonomit valitaan ohi ainoastaan tosi vahvalla työkokemuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi