Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon ja miten olette säästäneet lasten leluja tuleville sukupolville?

Vierailija
03.05.2015 |

Meillä on säästetty klassikkolelut, kuten junarata ja Duplot sekä ne lelut, jotka ovat olleet erityisen rakkaita. Vuorossa on Lego-sarjojen pakkausta ja siinä sitä vasta homma onkin. Etsiä osat ja niin edelleen..

Miten teillä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat junarata ja dublot. Rakkaimmat vauvalelut. Kummankin lapsen ensimmäiset helistimet. Ja rakkaimmat unilelut aiotaan säästää.

Ja olemme myös säästäneet joitain vauvavaatteita.

Vierailija
2/4 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on monta vuotta leikkiaikaa jäljellä, mutta Brio-junarata, Duplot ja Legot ajattelin säästää. Niitä sitten riittääkin, ainakin tähän mennessä suurin osa leluista on noita. Legoille ehtii kertyä leikkivuosia helposti 15, jos nuorinkin leikkii niillä vielä 10-vuotiaaksi. Siinä ei enää montaa vuotta olekaan, kun periaatteessa vanhin saattaisi alkaa hankkimaan omia lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palikkalaatikko ja jotain muita puuleluja. Legot ja Duplot, sekä äitini vanha keinuhevonen on säästetty.

Vierailija
4/4 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut leluja, niin ei ole mitään säilytettävääkän. Itse en aio osallistua seuraavien sukupolvien tuottamiseen. Äidilläni saattaa olla joitain minun vanhoja lelujani, vaikka olen sanonut, että ne se antaa pois tarvitseville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä