Onko pettänyt aina pettäjä?
Mulla on luottamusongelma Joka johtuu siitä että mies jonka kanssa olen avoliitossa alkusuhteessa paljasti hartastaneensa seksiä yli 100 naisen kanssa. Mies on 25 vuotias ja takana on yksi viidenvuoden parisuhde ja yksi vuoden parisuhde ennen minua. No aluksi tämä
Järkytti ja pääsin asiasta yli, sitten paljon paljon myöhemmin hän paljasti pettäneensä exäänsä (tämä yhden vuoden suhde) 4 kertaa jäämättä kiinni. Tottakai kauhistuin mutta mies vakuutteli että se oli erisuhde ja mennyttä.. Silti tuosta asti mulla on ollut kokoajan sellainen tunne että hän pettää vaikkei mitään selviä merkkejä ole. Mitä voin tehdä? Alkaa käymään raskaaksi kokoajan pakonomaisesti hakea merkkejä uskottomuudesta..
Kommentit (22)
No jos jätkä on 25-vuotias ja maannut ainakin sadan naisen kanssa, niin minulle se olisi suuri varoitusmerkki: pakene ja pian.
Tuommoinen pukki kyllä varmasti tulee pettämään heti tilaisuuden tullen, nää on niiiiin nähty ystäväpiirissä (itse valitsin mieheni viisaasti).
Jos on jo sata naista ollut nuorella miehellä, niin enpä luottaisi! Pettäminen, tai paremminkin naisen vaihtaminen, on tuollaisella jo verissä. Ei tule olemaan uskollinen, kunnes on saanut tarpeekseen, ja siihen voi mennä vuosikymmeniä! En luottaisi pätkääkään! Kehuu vielä kaadoillaan! Tottahan hän myös yrittää selitellä joka naiselle, että menneet on menneitä, mutta en jäisi odottamaan, milloin pettää minua, vaan etsisin miehen, joka ei kerää ennätystä eri naisten kanssa paneskelusta.
Jos haluat siinä epätietoisuudessa, epäluulossa ja pelossa elää, niin anna mennä vaan. Sitä se tulee tuollaisen kanssa olemaan! Jos haluat luotettavan suhteen, etsi toisenlainen mies. Heitäkin on, joile pettäminen ja naisen alituinen vaihtaminen on vastenmielistä.