Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettänyt aina pettäjä?

Vierailija
12.04.2015 |

Mulla on luottamusongelma Joka johtuu siitä että mies jonka kanssa olen avoliitossa alkusuhteessa paljasti hartastaneensa seksiä yli 100 naisen kanssa. Mies on 25 vuotias ja takana on yksi viidenvuoden parisuhde ja yksi vuoden parisuhde ennen minua. No aluksi tämä
Järkytti ja pääsin asiasta yli, sitten paljon paljon myöhemmin hän paljasti pettäneensä exäänsä (tämä yhden vuoden suhde) 4 kertaa jäämättä kiinni. Tottakai kauhistuin mutta mies vakuutteli että se oli erisuhde ja mennyttä.. Silti tuosta asti mulla on ollut kokoajan sellainen tunne että hän pettää vaikkei mitään selviä merkkejä ole. Mitä voin tehdä? Alkaa käymään raskaaksi kokoajan pakonomaisesti hakea merkkejä uskottomuudesta..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutakin ryhmäseksia naapurin kanssa ni ei kummankaa tarvi pettää ketään

Vierailija
2/22 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ! Tilaisuuden tullen  =D   Käy luontevasti  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tähän, että aina olisi, jos on joskus tehnyt väärin. Kaikki tekee virheitä.

Vierailija
4/22 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kirjoitti aiemmin että jos mies rakastaa oikeasti, hän ei petä. Noh, tämäkin riippuu varmaan tyypistä, on sellaisia jotka eivät vaan malta vaikka kokisivatkin rakastavansa, mutta veikkaan että suuri osa niistä jotka oikeasti kokevat syvää rakkautta eivät kyllä kevyesti lähde pettämäänkään. Ja jos vuoden suhteen aikana pettää neljästi en kyllä usko että kovin syvästä rakkaudesta on ollut kyse missään vaiheessa.

Vierailija
5/22 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni oli suhde työkaveriinsa lapsemme syntymän jälkeen, ja jälkikäteen sain tietää että oli myös aiemmin ollut suhteessa työkaveriinsa seurustellessaan toisen kanssa.  Että tässä tapauksessa ainakin toimintatapa oli entisenlainen. Yksi "virhe" on eri asia, kuin toistuva pitkäaikainen valehteleminen. Olisinpa tiennyt, niin en olisi sekaantunut koko tyyppiin ikinä. 

Vierailija
6/22 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerran pettänyt välttämättä petä enää ikinä, voi siitä oppiakin.

Enemmän minua huolettaa tuo että noin nuori kaveri ja 100 naista. Miksi ihmeessä. Sillä on joku tarve päteä ja saalistaa. Ei hyvältä näytä.

Vierailija
7/22 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 14:06"]

ei kerran pettänyt välttämättä petä enää ikinä, voi siitä oppiakin.

Enemmän minua huolettaa tuo että noin nuori kaveri ja 100 naista. Miksi ihmeessä. Sillä on joku tarve päteä ja saalistaa. Ei hyvältä näytä.

[/quote]

Joo, sata kuulostaa aika hurjalta.

Itse olen viisikymmentä vuotias ja kymmenen seksisuhdetta, joista viimeinen on aviomieheni.

Entisessä elämässä olen pettänyt suhteen lopussa. Sen jälkeen en koskaan.

Vierailija
8/22 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan alkoholistikin aina alkoholisti.

Vierailija
9/22 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias, ollut kuusi vuotta suhteissa ja pettänyt mukamas vain neljä kertaa? On kiirettä pidellyt, jos on sinkkuaikoina käynyt bylsimässä niitä 94:ä muuta.

Vierailija
10/22 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ap kun sä olet sinisilmäinen. Taidat olla miestä paljon nuorempi?

Vierailija
11/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varas aina varas? Varastin lapsena... Olenko siis varas edelleenkin?
Ihmiset tekee virheitä ja jotkut oppii niistä jos sitä haluavat.

Vierailija
12/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI. 

Petin aviomiestäni (silloinen poikaystäväni) 10 vuotta sitten. En ole sen jälkeen pettänyt, en ollut lähelläkään. Enkä usko, että koskaan petänkään. 

Vierailija
13/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Nuorempana petin joka ikistä kumppania, jopa avopuolisoa, jäämättä kiinni. Nykyään mulla on maailman ihanin mies jota rakastan valtavasti, ei tee enään mieli muut miehet :) nainen24v

Vierailija
14/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen missään geeneissä ole. Ja tuolla kokemuksella ei tarvitse ainakaan haikailla muita tai uusia kokemuksia. Nuoruus oli vilkasta aikaa miehelläs, mutta kun kertoi sulle näistä, merkitsee se jo aika paljon. Tuo nyt vaan on palanen hänen menneisyyttään, miksi sen pitäisi jatkua, tai pilata teidän suhde?

Jos joku pettää, sille ei mitään voi, mutta ei kai sitä kannata ennakkoon ruveta arpomaan...

Vierailija
15/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies muuten epärehellinen? Esim jättää laskuja maksamatta, ei vastaa viesteihin tai soittoihin ajallaan, ei noudata liikennesääntöjä? Noista voi vähän päätellä, miten ihminen toimii tilanteissa, missä kiinnijäämisen pelko on pieni. Minua on petetty rumasti ja mies oli muutenkin epärehellinen pikkupoika. Hurmaava ja lipevä, mutta näin jälkikäteen, täysin epäluotettava.

Vierailija
16/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä onko aina pettäjä, mutta ainakin se kynnys pettämiseen on todella matala.

Vierailija
17/22 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe on se että luulee tekevänsä jotain hyvää mutta epäonnistuu tai seuraukset eivät olekaan niin hyvät kun toivoi. Pettäminen ei ole virhe, se on valinta.
Ihmisen toiminnan paras ennuste on aiempi toiminta. On se mahdollista että mies ei petä sinua, mutta turha yllättyä jos niin käy. On myös miehiä jotka eivät petä ikinä, suosittelen sellaista niin uskaltaa tehdä lapsetkin :) Kannattaa huomioida että kaikki ihmiset kokevat ongelmia ja puutteita suhteissaan, todella pahojakin, ja kaikilla on hyviä tilaisuuksia pettää. Mutta kuitenkin vain osa pettää niissä tilanteissa, osa ei vaikka tilanne olisi minkälainen.

Vierailija
18/22 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:02"]No en tiedä onko aina pettäjä, mutta ainakin se kynnys pettämiseen on todella matala.
[/quote]

Näin. Se on kuitenkin tietynlainen opittu käyttäymismalli, joka on siellä aina olemassa. Lisäksi moraali on silloin sellaisella tasolla, että pysyy sellaisiin tekoihin helposti.
Itse olen jatkanut pettäjän kanssa ja naimisissakin nykyään olemme, lapsia on. Eli en sano etteikö voisi jatkaa eikä mies ole ainakaan tähän asti tekojaan uusinut (toivottavasti, mutta melko varma olen) mutta uskon, että hän on ihmistyyppinä sellainen että kynnys on matala ja ei se luottamus ole koskaan ennallaan.

Ja hän on myös pettänyt kaikkia entisiään, mutta ajattelin, että rakkaudesta minua kohtaan ei voisi ikinä tehdä minulle niin (joo, naiivia). No, tilaisuus tekee varkaan.

Eli kyllä mielestäni pettäjä on tavallaan aina pettäjä mutta toki virheistään voi myös oppia. Pitääkö se oppi heikon hetken tullen, on eri asia.

Vierailija
19/22 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katuuko mies aiempia pettämisiään vai puhuuko niistä huolettomasti "no niin vaan kävi" "exä oli niin kamala etten voinu muutakan" tm tekosyitä käyttäen..?

Vierailija
20/22 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:14"]Joku täällä kirjoitti aiemmin että jos mies rakastaa oikeasti, hän ei petä. Noh, tämäkin riippuu varmaan tyypistä, on sellaisia jotka eivät vaan malta vaikka kokisivatkin rakastavansa, mutta veikkaan että suuri osa niistä jotka oikeasti kokevat syvää rakkautta eivät kyllä kevyesti lähde pettämäänkään. Ja jos vuoden suhteen aikana pettää neljästi en kyllä usko että kovin syvästä rakkaudesta on ollut kyse missään vaiheessa.
[/quote]
Aika raskaaseen asemaan kyllä "entinen" pettäjä laittaa puolisonsa kertomalla tuollaista kuin ap:n tapauksessa. Tulee ihan sellainen olo, kun pettäminen ei ole ollut mikään yksi virhe jota katuisi syvästi, että kertomisella vaan petaa itselleen "lupaa" pettää heti kun suhteeseen tulee pienikin ryppy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä