Ihanaa seksiä vanhemmalta mieheltä. Muilla samanlaisia kokemuksia?
Olen 23-vuotias nainen ja harrastin eilen aivan mieletöntä seksiä 37-vuotiaan miehen kanssa. Jotenkin ihan erilaista kuin saman ikäisten miesten kanssa oleminen... Voiko johtua iän mukana tulleesta itsevarmuudesta vai sattuikohan kohdalleni vain laatuyksilö?
Kommentit (29)
Niin ja mä en oo koskaan tajunnut miksi joku kiihottuis nuorista miehistä. Juts ap:n mainitseman ikäiset miehet parhaimpia n25
Eksäni on yli 20 vuotta vanhempi ja meillä oli taivaallista seksiä. :)
37-vuotias on kieltämättä jo aika vanha, mutta ehkä sinua onnisti.
Parasta seksiä ikinä oon saanut itseäni 15 vuotta vanhemmalta mieheltä, 48-vuotiaalta.
Mä en oo koskaan ymmärtänyt miten joku haluais vanhaa miestä. 30-vuotiaskin on yleensä niin vanhan näköinen, että alapää kuivuu saharaksi.
N24
Mikä oli erilaista verrattuna nuoriin miehiin? Miten tilanne eteni, miksi oli hyvää seksiä? :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:12"]Mä en oo koskaan ymmärtänyt miten joku haluais vanhaa miestä. 30-vuotiaskin on yleensä niin vanhan näköinen, että alapää kuivuu saharaksi.
N24
[/quote]
siitäkö se johtuu kun akka on aina kuiva kuin sahara vai onko se normaalia lähes 40v mäkättimillä ja onhan se jo aika kulahtanut.
tv.mies40v
Noin isolla ikäerolla ei, mutta sain yhdeltä 30-vuotiaalta aivan uskomatonta seksiä. Oli sen lisäksi kaikinpuolin täydellinen mies. Olen itse 20 v.
Mä harrastin hurjassa nuoruudessani seksiä 26 vuotta vanhemman miehen kanssa (olin 19) ja voi että, lämmöllä muistelen vieläkin. oli aivan mieletöntä :)
Ei vanhemmalta mieheltä, mutta noin nelikymppiseltä naiselta (tiedän, aivan järkyttävä ikäero!) Kiinnostun naisista harvoin, mutta tätä kokemusta en tule varmasti unohtamaan ikinä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:06"]
Olen 23-vuotias nainen ja harrastin eilen aivan mieletöntä seksiä 37-vuotiaan miehen kanssa. Jotenkin ihan erilaista kuin saman ikäisten miesten kanssa oleminen... Voiko johtua iän mukana tulleesta itsevarmuudesta vai sattuikohan kohdalleni vain laatuyksilö?
[/quote]
Seurusteletko? Eli oliko kielletyn hedelmän makua?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:17"]
Mä harrastin hurjassa nuoruudessani seksiä 26 vuotta vanhemman miehen kanssa (olin 19) ja voi että, lämmöllä muistelen vieläkin. oli aivan mieletöntä :)
[/quote]
Kerro lisää!
37-vuotias on ikäloppu. Ei tuu onnaan n24
Mikä siitä seksistä nyt erityisen hyvää teki?
Ehka pomo on laittanut potkuhousut jalkaan, neiti vaisanen?
Miten olisi monoa? Hallituksen väki vaihtaa koneja paivittain vaikkei niilla. Ole merkitysta.
Mulla myös kokemusta! 19 vuotta vanhempi.. todella hyvää kyytiä ;)