Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein treenaat salilla?

12.04.2015 |

Itse käynyt salilla 2 kertaa viikossa, mutta tuntuu että tuohon on nyt jäänyt koukkuun ja yhden lenkkipäivän voisi vaihtaa salipäiväksi..Eli 3 salia, 2 lenkkiä, 2 lepoa..Onko ok?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmisen kertaa seitsemän päivän aikana. Olen tässä pohdiskellut, mahtaako se riittää lihasten kasvatukseen, neljäkin kertaa tuo jo haastetta aikataulutukseen.

Tuo riippuu ihan täysin siitä, että kuinka kovaa treenaat. Itse treenaan kovaa aina salilla, ja siksi en käy kuin 2-4 kertaa viikossa salilla. Silloin treeni on ollut tarpeeksi kova, kun pystyy vielä omin jaloin juuri ja juuri poistumaan salilta.

Toinen vaihtoehto on sitten se, että treenaa vähän löysemmin sen 5-6 kertaa viikkoon. Lopputulos on sama ja molemmat vaatii työtä, toinen kuitenkin vain puolet ajasta.

Ja sitten se lepo ja ravinto kuntoon, niin tuloksia tulee.

Vierailija
22/25 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 40 v ei voi mennä

Ei niin. Yli nelikymppiset menkööt keinutuoliin odottelemaan kuolemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kolme kertaa viikossa.  Joka kerta teen koko kropan ohjelman vähän vaihdellen niin, että kaksi kertaa on kovempaa.

Éi se ole niin nökönuukaa.

Vierailija
24/25 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn 2-3 kertaa pääasiassa ryhmätunneilla. Silloin tulee kunnolla mulla treenattua. Mun tavoitteena on pitää selkä kunnossa ja migreeni sekä ylipaino loitolla. Kesän ja joulun pidän salitaukoa. Silloin liikun muutoin paljon.

Vierailija
25/25 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn 2-3 kertaa pääasiassa ryhmätunneilla. Silloin tulee kunnolla mulla treenattua. Mun tavoitteena on pitää selkä kunnossa ja migreeni sekä ylipaino loitolla. Kesän ja joulun pidän salitaukoa. Silloin liikun muutoin paljon.

Siis 2-3 kertaa viikossa 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän