Onko sinulla julkkiksia fb-kavereina?
Jos on, niin kuka/keitä? Tunnetko heidät oikeasti, vai oletko pyytänyt muuten vaan kaveriksi? Itselläni on tangokuningatar vuodelta 2003, yksi lastenohjelmista tuttu ja yhden "superjulkkiksen" äiti ja serkku. Tää julkkis ei taida itse fb:ssa edes olla. Tunnen siis oikeasti nämä, eli niistä on tullut julkkiksia sen jälkeen kun tutustuttu. Ja tuo "superjulkku" ja sen suku oli vähän niin kun oli se radiojuttu, melkein sukua julkkikselle :)
Kommentit (10)
Ei mitään oikeita julkkiksia, mutta muutama ns. mediapersoona. Kavereista yli puolella on sitten senkin edestä julkkiksia kavereinaan. Tunnen paljon pintaliitäjiä, vaikka en itse olekaan.
Ei kovin tunnettuja, mutta pari on kirjoittanut kirjoja, ei kuitenkaan mitään yleisesti tunnettuja. VArmaan kotikaupungeissaan heidät useampi tietää kuitenkin. Toinen tietokirjoja ja toinen romaaneja. Sitten on yksi poliitikko, joka on asuinalueellaan tunnettu, mutta ei valtakunnallisesti kuin omassa puolueessaan. Tämä viimeksi mainittu on sukua.
Mike Terrana löytyy, tunnen silleen jotenkin, aina välillä jotain jutellaan ja baarissa voisin oluen tarjota. Pähkähullu mies mutta aina yhtä hauskaa juttuseuraa
Lisäksi on pari Tornadon jäsentä jotka tunsin jo ennen kuuluisuutta.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:25"]Mike Terrana löytyy, tunnen silleen jotenkin, aina välillä jotain jutellaan ja baarissa voisin oluen tarjota. Pähkähullu mies mutta aina yhtä hauskaa juttuseuraa
Lisäksi on pari Tornadon jäsentä jotka tunsin jo ennen kuuluisuutta.
[/quote]
Terranan tunnen siis siitä, että olen ollut töissä paikassa jossa hän oli soittamassa ja törmättiin ja jäätiin jutteleen.
Mä en oo kuullutkaan noista mainitsemistasi julkuista nro 8. Kukaan ei tietenkään uskalla paljastaa oikeesti nimiä, en minä itsekkään.. :) ap.
Yhden näyttelijän lapsi, pari tunnettua bloggaajaa.
On. Yksi vanha tuttu. Oli juuri missikisojen tuomaristossa.