Olen huono mies... ja tiedän sen?
Kaikki tutkimukset, joita uutisoidaan, antavat olettaa, että elän yksin loppuelämäni.
- olen lyhyt (174 cm), varsinainen hukkapätkä
- minulla on hartiat ja vyötärö
- penikseni on n. 16 cm ja aina asennossa
- olen karu ja ala-asteikäisen parrankasvulla varustettu kasvoistani
- olen alisuorittaja, epäonnistuja ja monen mielestä yhteiskunnan viemärijätettä
Ja nyt tämä: olen harrastanut lapsena ja teininä salibandyä ja sarjakuvia.
Missä naiset?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:33"]
sun kannattais poistattaa ne hartiat ja vyötärö asap
[/quote]
Onnistuuko kunnallisella? Ja mitä tilalle?
[/quote]
Voisikohan tilalle yrittää rakentaa pari ylimääräistä penistä? Toisi heti miehekkäämmän vaikutelman.
[/quote]
Kiitos vinkistä.
Soitankin heti huomenna omalääkärilleni. Mihinköhän nuo penikset kannattaisi sitten ottaa? Otsa olisi näkyvä paikka, mutta puolimetrinen slerba silmien yläpuolella voisi olla osalle naisista pieni (eli iso) shokki.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:18"]
Kaikki tutkimukset, joita uutisoidaan, antavat olettaa, että elän yksin loppuelämäni.
- olen alisuorittaja, epäonnistuja ja monen mielestä yhteiskunnan viemärijätettä
Missä naiset?
[/quote]
ja viimeisimpänä vaan ei vähäisimpänä:
Aivan tajuttoman epäseksikäs ja kuvottava ominaisuus: paskaakin paskempi itsetunto varustettuna äärimmäisellä taipumuksella ruikutukseen ja itsesääliin.
[/quote]
No, joo. Hieno tulkinta muutamasta hassusta kirjaimesta tietokoneen näytöllä.
Ajattelin lähinnä tehdä kevyttä satiiria toisesta aloituksesta, mutta ilmeisesti mentiin pahasti vikaan ja hutiin.
En kiellä olevani surkutteluun taipuvaista tyyppiä, mutta tunnustan virheeni ja olen oppinut niiden kanssa elämään.
[/quote]
No niin, tässä se taas näkyy sitten hei. Nyt pahoitit mielesi ja uhriudut, ja mä joudun lohduttelemaan ja taputtamaan olalle. Ei näin ystäväiseni, ei näin.
Ja sitten satiirin, ironian ja kevyen vi****lun asemesta pari totuuden sanaa: Kyllä sä ihan hyvä olet. :)
[/quote]
Näkyykö? Pahoitinko? Kiitos joka tapauksessa lohdutteluista ja virtuaalisista taputteluista.
Ihan hyvä...
Story of my life.
[/quote]
Ihan hyvä on kuule useimmiten tarpeeksi hyvä, joskus jopa parempi kuin se erinomainen.
Ja älä nyt hyvä ihminen ota jokaista sanaa sydänverellä, täällä netissä voi vaikka työpaikkas roskakuski tehdä syväluotaavaa analyysiä luonteestasi. Että sen verran painoarvoa näillä minunkin heitoillani.
[/quote]
Harvoin. Kokemukseni pohjauttaa minut sanomaan, että ihan kiva on tässä maailmassa pahin mahdollinen klisee. Ennemmin jompi kumpi ääripää, kuin "ihan kiva" neutraali, näkymätön seinäruusu.
Sydämeni ei vuoda, lähinnä hymysuin keskustelen.
[/quote]
Tossa mietinkin, että surkutteletko itseäs ihan tosissasi vai vedätätkö mua. Vaikee päätellä kun hymiöt puuttuu ja oheisviestintää ei pääse havainnoimaan.
No, mä silti ihan vilpittömästi olen sitä mieltä, että ihan hyvä voi olla ihan tarpeeksi. Munkin mies on just semmonen, ja pois en vaihtais vaikka mikä adonis tarjoutuis tilalle. Se on mulle eritäin hyvä ellei täydellinen. :)
[/quote]
Jees, tämä oli tarkoitus. Hymiöitä ei tässä iässä ole enää soveliasta käyttää.
Vilpittömästi toivoisin myös löytäväni jonkun, jolle mun "ihan hyvä" olisi juuri tarpeeksi ja sopivasti. Valitettavasti vain nykyajan ylikilpailuilla parisuhdemarkkinoilla "ihan hyvä" harvoin on tarpeeksi. Varsinkin tällaisella ominaisuuksiltaan rajoittuneella yksilöllä.
Okei, kaverit ovat sanoneet aina että minulla on outo miesmaku mutta nyt täytyy myöntää jo se itsellekin, aloitusviesti sai minut kiinnostumaan lähemmästä tuttavuudesta! Mutta perkeles, mun miesmaussa ei ole mitään vikaa vaikka outo onkin!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:09"]
Okei, kaverit ovat sanoneet aina että minulla on outo miesmaku mutta nyt täytyy myöntää jo se itsellekin, aloitusviesti sai minut kiinnostumaan lähemmästä tuttavuudesta! Mutta perkeles, mun miesmaussa ei ole mitään vikaa vaikka outo onkin!
[/quote]
Joku mies ilmeisesti yrittää nostattaa aloittajan toiveita halvalla "tekeydynpä naiseksi" - kikalla.
Jos ei, niin kieltämättä aloituksesta kiinnostuneilla on vähintäänkin outo miesmaku.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:09"]
[/quote]
Oho! Ongelma on ilmeisesti että ne vähätkin minusta kiinnostuneet ovat täällä virtuaalitodellisuudessa ja tosimaailmassa ei päästä edes kiinnostuksen asteelle.
Kiitos silti kauniista sanoista.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 05:55"]
Listasta ei löytynyt mitään ylitsepääsemätöntä. Ainoa, jota voisi kehittää on itseluottamus.
[/quote]
Luotan itseeni useassakin asiassa ja olen välillä jopa positiivisen ylpeä osaamisestani. Positiiviset kokemukset ja vertailun kestäminen verrokkiryhmän kanssa ruokkivat itseluottamusta.
Valitettavasti tämä ei ole kaikilla elämän alueilla toteutunut aivan samalla frekvenssillä. Onhan myös totta, että negatiiviset kokemukset taas ruokkivat negatiivista kierrettä ja kierteen pohjalta on aina hankalampi nousta. Ei tämä toki tosielämässä oikein näy sillä olen ottanut nykytyylikseni lähinnä neutraalin välinpitämättömyyden, joka taas ei oikein ole naisten kanssa toiminut.
Ehkä seuraava askel voisi olla jotain muuta. Eihän tässä mitään menetettävää ole.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:27"]
[/quote]
WTF?
[/quote]
Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Listasta ei löytynyt mitään ylitsepääsemätöntä. Ainoa, jota voisi kehittää on itseluottamus.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:31"]
Missä naiset?
[/quote]
ja viimeisimpänä vaan ei vähäisimpänä:
Aivan tajuttoman epäseksikäs ja kuvottava ominaisuus: paskaakin paskempi itsetunto varustettuna äärimmäisellä taipumuksella ruikutukseen ja itsesääliin.
[/quote]
No, joo. Hieno tulkinta muutamasta hassusta kirjaimesta tietokoneen näytöllä.
Ajattelin lähinnä tehdä kevyttä satiiria toisesta aloituksesta, mutta ilmeisesti mentiin pahasti vikaan ja hutiin.
En kiellä olevani surkutteluun taipuvaista tyyppiä, mutta tunnustan virheeni ja olen oppinut niiden kanssa elämään.
[/quote]
No niin, tässä se taas näkyy sitten hei. Nyt pahoitit mielesi ja uhriudut, ja mä joudun lohduttelemaan ja taputtamaan olalle. Ei näin ystäväiseni, ei näin.
Ja sitten satiirin, ironian ja kevyen vi****lun asemesta pari totuuden sanaa: Kyllä sä ihan hyvä olet. :)
[/quote]
Näkyykö? Pahoitinko? Kiitos joka tapauksessa lohdutteluista ja virtuaalisista taputteluista.
Ihan hyvä...
Story of my life.
[/quote]
Ihan hyvä on kuule useimmiten tarpeeksi hyvä, joskus jopa parempi kuin se erinomainen.
Ja älä nyt hyvä ihminen ota jokaista sanaa sydänverellä, täällä netissä voi vaikka työpaikkas roskakuski tehdä syväluotaavaa analyysiä luonteestasi. Että sen verran painoarvoa näillä minunkin heitoillani.
[/quote]
Harvoin. Kokemukseni pohjauttaa minut sanomaan, että ihan kiva on tässä maailmassa pahin mahdollinen klisee. Ennemmin jompi kumpi ääripää, kuin "ihan kiva" neutraali, näkymätön seinäruusu.
Sydämeni ei vuoda, lähinnä hymysuin keskustelen.
[/quote]
Tossa mietinkin, että surkutteletko itseäs ihan tosissasi vai vedätätkö mua. Vaikee päätellä kun hymiöt puuttuu ja oheisviestintää ei pääse havainnoimaan.
No, mä silti ihan vilpittömästi olen sitä mieltä, että ihan hyvä voi olla ihan tarpeeksi. Munkin mies on just semmonen, ja pois en vaihtais vaikka mikä adonis tarjoutuis tilalle. Se on mulle eritäin hyvä ellei täydellinen. :)