Matti Nykänen veti kännit 100pv loppui
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1428812686659.html
100 päivän haaste ohi - korkki auki!
Kommentit (3)
Eiköhän tuo ole aika yleistä. Niin ne tipattomat tammikuutkin usein päättyy oikein kunnon kosteisiin juhliin, ja joillekin jää enemmänkin ryyppy päälle sillä verukkeella että kun maksa nyt on saanut kuukauden toipua niin voi ottaa useamminkin.
Minä näin tätä sitä kautta kun eksäni oli suurkuluttaja. Ei nyt mikään alkoholisti, ihan työssäkäyvä fiksu ihminen, mutta joi enemmän kuin ne suositusrajat. Joskus oli puoli vuotta raittiinakin pelästyttyään erästä kännissä tekemäänsä mokailua, mutta heti kun päätetty puoli vuotta loppui, alkoi suurkulutus taas. Tosin enemmän tissuttelutyylisenä kun ennen se oli kovaa kertajuomista harvemmin. Ilmeisesti ne raittiuden ilot, joista itse raittiina mainitsi että oli energisempi olo ja parempi mieliala, eivät kuitenkaan korvanneet nousuhumaloiden hekumaa, koska halusi vanhaan palata.
Tuolla miehellä muutenkin jotenkin alkoholi vaikutti jotenkin paljon voimakkaammin kuin esim. itselläni. Minä kun juon, niin alkaa aika pian lähinnä väsyttää eikä siitä niin kovin ihmeellisen hieno olo tule. Mutta mies alkoi muutaman drinkin jälkeen suorastaan hehkua iloa, leikkisyyttä ja itsevarmuutta, näki päältäkin että hänellä on ihan sairaan hieno olo.
Yllättyikö joku? Juoppo on aina juoppo