Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ta naiset,joilla on ollut palljon kumppareita

Vierailija
12.04.2015 |

Onko teillä ollut huonojakin kenkiä joukossa mitä kadutte vai oletteko nuoresta asti osanneet valita oikeat tyypit?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en ole kyennyt saamaan kovin laadukkaita kumppareita, mutta ovathan ne jonkin aikaa asiansa ajaneet.
Osa on jäänyt pieneksi, osa kulahtanut pahannäköiseksi ja pettänyt. Eipä siinä auta kuin siirtyä seuraaviin.
Nyt on kai tullut aika laulaa jäähyväislaulu nykyisille, "oltiin kumpparit, niin, hyvät kumpparit, joo, parhaat kumpparit kun vaikeaa aikaa vietettiin..."
Ei oikein kehtaa esitellä enää kauppareissuilla nykyisiä. Pelkään että laskee markkina-arvoani liikaa.

Vierailija
2/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suomalaista kumpparia on niin vaikea saada, niin mites noi ulkomaiset, onko kokemusta kuinka luotettavia ovat?
Jos vaikka Aasiasta hommaa, vai ovatko liian pieniä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:40"]

Kun suomalaista kumpparia on niin vaikea saada, niin mites noi ulkomaiset, onko kokemusta kuinka luotettavia ovat? Jos vaikka Aasiasta hommaa, vai ovatko liian pieniä?

[/quote]

Aasialaiskumppareissa on mitoitus niin pientä tällaiselle suomalaisnaiselle, että omalle kohdalle ei ole löytynyt sopivia. Ruotsista ja USA:sta on löytynyt hyviä pitkäaikaiseenkiin käyttöön, mutta loppujen lopuksi olen valinnut kotimaisia. Viimeisin kumpparivalintani on niin hyvä eikä kulu käytössäkään, että taitaa jäädä lopulliseksi.

Vierailija
4/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle kävi sellainen vikatikki, että ostit Hait, mutta nepä ei passanneet mun jalkaan ollenkaan. Kiva ulkonäkö, mutta muilta ominaisuuksiltaan huonot. Tää mun ratkaisuni saa varmaan ihmiset painelemaan alapeukkua, mutta panin saappaat kiertoon. Äidilleni.

Vierailija
5/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono muistikuva noista vanhoista rohjoista, ei mitään täydellisiä?

Vierailija
6/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risto-Matti Ratiat on aivan surkeet. Ei edes kesää kestänyt. Jesarilla jouduin paikkaileen ja jätin ne sit mökille. Älkää naiset ottako kesäristomattia.

Vierailija
7/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahet. Edelliset oli kauheet, jämäkät ja punakat. Hiersi kauheesti. Kesti kauan että hommasin uudet..

Vierailija
8/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on elämäni aikana ollut vain yhdet kumpparit, joskus mietin, olenko jäänyt jostain paitsi....

Vierailija
9/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut yhtäkään dosenttia, joka olisi ollut täynnä lääkkeitä. Muutenkin ihan ok tyyppejä.

Vierailija
10/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:45"]

No mulle kävi sellainen vikatikki, että ostit Hait, mutta nepä ei passanneet mun jalkaan ollenkaan. Kiva ulkonäkö, mutta muilta ominaisuuksiltaan huonot. Tää mun ratkaisuni saa varmaan ihmiset painelemaan alapeukkua, mutta panin saappaat kiertoon. Äidilleni.

[/quote]

Aika paha, kiertoon äidille :D

Vierailija
11/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista mun entisiä kumppareita yhtään, on niin paljon aikaa.. Mutta tässä tänä vuonna on kyllä kieltämättä tehnyt aika paljon kumpparia mieli! Pitkävartiset on oltava sekä kestävät että hyvän tuntuisetkin, onkohan kriteerini liian tiukat? Mistä kannattaisi lähteä etsimään kerralla kunnollisia kumppareita, en jaksaisi mitään huonoja sekundakumppareja ruveta enää tässä iässä vaihtelemaan?

Vierailija
12/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa, etten ostanut klassisia mustia Kontioita silloin, kun niissä oli vielä se oikea Nokian logo. Uudelleenlanseerauksen aikaan ostin turkoosit Hait, ne on edelleen käytössä. Eipä sitä kaupunkilaisena saappaat niin kulu, kunhan säilyttää ne hyvin etteivät haperru. 

Vierailija
13/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kumpparinhaku mennyt täysin puihin. Nuorena oli Nokian kumppareita, mutta ne eivät kauan kestäneet kun kasvoimme erilleen. Pitkään ajattelin, että menevä kaupunkilaisnainen ei kumpparia tarvitse. Nyt on tullut sellainen pieni ajatus, että pitäisiköhän vielä antaa mahdollisuus kumpparille? Minulla on hyvin kevytkenkäinen menneisyys, onko se este? Pelkään, etten tottuisi jykevään kumppariin ns. pallona nilkassa.

Mulla kävi vielä kehnommin, kun oli jonkin aikaa kahdet kumpparit, kivaa oli mutta sit ne lähti kasvamaan erilleen.

Vierailija
14/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään lainakumpparin kumi pettänyt? Miten kävi?

Vierailija
15/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakiokäytössä kotimaiset lyhyet ja leveät, vähän arkiset ja tavallisetkin, ei herätä huomiota.

Sitten on hienostelukäyttöön harvinaiset liskokumpparit erityistilainteisiin. Näistä ystävättäret ovat ihan kade.

Varalla on vielä pitkävartiset mustat, jotka pääsevät kaikkein harvimmin kunnon käyttöön. Kaikille ystävättärille en ole näitä edes näyttänyt.

Vierailija
16/33 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi järjesti mulle aidot Nokiat vuonna 1996, enkä ole muihin vilkaissut sen jälkeen <3

Vierailija
17/33 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...?

Vierailija
18/33 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en osaanut valita, vaan menin massan mukana. Ja saman virheen tein nostalgia huuruissa... Ei enää koskaa Hai-saappaita!

Vierailija
19/33 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian mustat oli parhaita. Voi sitä ihanaa kumintuoksua.

Vierailija
20/33 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kadun ex-kumppariani. Likanen ja haisi joka päivä. Aina hävyksissä ja aina sai hävetä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän