Ta naiset,joilla on ollut palljon kumppareita
Onko teillä ollut huonojakin kenkiä joukossa mitä kadutte vai oletteko nuoresta asti osanneet valita oikeat tyypit?
Kommentit (33)
Jos olet muistanut käyttää sukkaa, niin useampi kumppari on ok, mutta jos olet työntänyt paljaalta, niin alkaa kyllä vähän arveluttamaan...
Minulla on kumpparinhaku mennyt täysin puihin. Nuorena oli Nokian kumppareita, mutta ne eivät kauan kestäneet kun kasvoimme erilleen. Pitkään ajattelin, että menevä kaupunkilaisnainen ei kumpparia tarvitse. Nyt on tullut sellainen pieni ajatus, että pitäisiköhän vielä antaa mahdollisuus kumpparille? Minulla on hyvin kevytkenkäinen menneisyys, onko se este? Pelkään, etten tottuisi jykevään kumppariin ns. pallona nilkassa.
Kahdet (toiset pitkät ja toiset lyhyet) mököttää aina eteisessä, kun ovat niin mustasukkaisia toisilleen! Itse voin ihan fiiliksen mukaan sitten valita, toisena päivänä pitkät tuntuu kivemmalta ja toisena päivänä lyhyet!
Kerran oli yhdet niin huonon malliset että hinkkasivat ihon vereslihalle, kantapäästä. Mulla ei ole oikeastaan ollut värillä niin väliä, mutta mallin on oltava sopiva ja varren riittävän pitkä. Mieluummin kotimaiset tai eurooppalaiset, ei mitään halppiskamaa kiinasta.
Mun parhaat on nämä nykyiset. Ei petä. Skottiruutuiset kuvioltaan. Yhteistä taivalta takana 5 vuotta. Kahdet alkoi vuotaa ensimmäisenä syksynä ja meidän tiet erosi riitaisissa tunnelmissa ja yhdet hyvät kumpparit pentukoirani murhasi. Löysin ne palasina ovelta. Muista olen niin sanotusti kasvanut ulos ja olemme eronneet sovussa ja nekin löysi uudet tytöt.
Mulla on aikuisiällä ollu vain yhdet kumpparit. Nyt jo vanhat ja kulahtaneet, mutta olen niille uskollinen, koska ne ovat elämässäni niin kauan olleet ja hyvin palvelleet.
Välillä tekis mieli uutta tuoretta kumpparia, mutta en ole sellainen nainen joka heti vaihtaa kun muoti vähän muuttuu.
Minä pidän Hai-saappaistani. Ne tuntuu minun jalalleni oikein hyvältä. Ja kun on lasten kuskaamista harrastuksiin, niin usein on mukava laittaa Haitsut autoilukengiksi.
Mulla on ollut elämäni aikana useammat mustat Nokian Kontiot, ja oon ollut niihin tyytyväinen. Viimeisimmän parin kanssa ollaan oltu yhdessä kohta 15 vuotta, eli siitä asti, kun jalkani lopettivat kasvamisen.
Myönnän, että mulla on ollut siinä rinnalla myös sadesään kakkoskumppani, eli mustat varrettomat GoreTex-kengät. Ne saatuani kumpparit jäivät pitkäksi aikaa kaappiin, kun uudet hyvät kengät olivat etusijalla. Niillä on niin paljon mukavampi kävellä, eivätkä sukatkaan mene makkaralle kuten kumppareissa helposti käy. Myöhemmin tein kuitenkin taas sovinnon nokialaisten kanssa ja nyt ne kököttävät eteisessä sulassa sovussa goretexien kanssa. Kunnon sateella ja nopeasti ulkona piipahtaessa laitan oikein mielelläni kumpparit jalkaan. Goretexit taas sopivat loistavasti niihin tilanteisiin, kun pitää kävellä pidempiä matkoja kurjalla säällä. Onneksi ei ole pakko valita vain jompiakumpia <3
Suosin pitkään mustia Nokialaisia, mutta jossain vaiheessa huomasin että mammat katsoivat jotenkin pahasti, kun kumpparini olivat aina mustia. Nykyään olen sitten suosinut muita värejä.
Oli ikävä huomata, että mulla olikin vahingossa tullut kaksi vasemman jalan kumpparia.
Mä vaihdoin suomalaiset kunnon Viikinkiin!
Minulla itselläni on ollut kolmet nokialaiset. Yhdet kotona, yhdet anoppilassa ja yhdet lapsuudenkodissani. Noita anoppilassa olleita ovat saaneet kaupunkilaisetkin lainata, kun heillä ei sinne tullessa ole ollut omia ja koko sama osalla. Olenko ollut liian vapaamielinen? Toisaalta itselläni on ollut nuo kaksi muutakin paria. Nyt on enää kaksi paria ehjänä. Onko monien pitäminen kerralla eri paikoissa vähän pervoa? ap