Saksalainen perhe söi Turkissa katukeittiössä: äiti ja lapset kuolivat, isä kriittisessä tilassa teholla
Myös muita turisteja sairastunut.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4075632f-3d8f-4018-af7f-eb1f0de8313a
Kommentit (45)
Mitä menevät sinne? Mitä ylipäätään matkustelevat. Ihan oma vikansa.
Vierailija kirjoitti:
Arvatenkin botulismi.
Ei taida oireet sopia siihen.
Kerran oon käynny Turkissa enkä todellakaan mee sinne enää ikinä elämässäni!
Kiitos taas ap limkistä juttuun jota ei voi lukea maksumuurin takia...
Vähän pisti mietityttämään, että kaikki sairastuneet ovar asuneet samassa hotellissa. Ettei se sairastuminen kuitenkin jotenkin liittyisi siihen 🤔
Aika raju ruokamyrkytykseksi. Olisiko lorautettu jotain sekaan mikä ei elimistöön kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos taas ap limkistä juttuun jota ei voi lukea maksumuurin takia...
Kyllä mä sen ainakin pystyin lukemaan, enkä siis ole tilaaja.
"Katuruoka" on kuvottava ajatus jo Suomessakin, vaikka täällä pitää lupien ja välineiden olla kunnossa.
No mutta oli ikimuistoinen loma kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika raju ruokamyrkytykseksi. Olisiko lorautettu jotain sekaan mikä ei elimistöön kuulu.
Ruokamyrkytys voi olla aika raju. Itse jouduin pariksi päiväksi sairaalaan tiputukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä menevät sinne? Mitä ylipäätään matkustelevat. Ihan oma vikansa.
Kehitysmaiden hygienian taso on olematon suurimmassa osassa paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Botulismi on se rajumpi versio ruokamyrkytyksestä. Botuliinit ovat tietyn bakteerin tuottamaa hermomyrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän pisti mietityttämään, että kaikki sairastuneet ovar asuneet samassa hotellissa. Ettei se sairastuminen kuitenkin jotenkin liittyisi siihen 🤔
Ja joku toinekin samassa hotellissa asunut on sairastunut. Hotellin omistaja saattaa olla Erdoganin kaveri ja siten tutkinnan ja syytösten saavuttamattomissa.
Vääräuskoisen myrkyttämisessä ei ole mitään väärää.
T. Profeetta
Vierailija kirjoitti:
Kuka menee jonnekkin turkkiin?
Joo,en menis Turkkiin vaikka matka maksettaisi.
Kuka hullu syö katuruokaa ulkomailla?
Arvatenkin botulismi.