Voi miten pieni lapsi voi olla kiintynyt äitiinsä
Pitää päästä äidin syliin ja katsomaan sivusta täytettävän pesukoneen toimintaa. Kuperkeikkoja sängyllä ennen nukkumaan menoa.
Sääliksi käy, että tämmöinen pitää sitten viedä päiväkotiin tädeille, jotka opettavat elämän kovia totuuksia:(
Kommentit (10)
😂😂 no älä vie heittäydy vaan tukien varaan lopullisesti. Ei se haittaa nyt kun oot synnyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä menee päiväkotiin?
1,5 vuotiaana.
ap
Vierailija kirjoitti:
😂😂 no älä vie heittäydy vaan tukien varaan lopullisesti. Ei se haittaa nyt kun oot synnyttänyt.
Idiootti.
Olen sivusta seuraaja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1,5 vuotiaana.
ap
Se on kyllä liian aikaisin. Odota, kunnes hän on 3.
Ei pientä lasta kannatakaan päiväkotiin laittaa. Jos on pakko palata töihin, hankitaan hoitaja kotiin. Itse olin kotona lasten kanssa kunnes nuorimmainen oli eskarissa, enkä päivääkään vaihtaisi pois.
Pienelle lapselle tekee ihan hyvää että hänellä on useita ihmisiä, joihin on kiintynyt. Kohtapuoleen hänelle käy ahdistavaksi jos on vain yksi ihminen, menettämisen pelko käy liian suureksi. Lisäksi lapsi matkalla peräkammarin tytöksi tai pojaksi, jonka elämää sanelee lopun elämän ajan se että mitä isä tai äiti tästä ajattelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1,5 vuotiaana.
ap
Se on kyllä liian aikaisin. Odota, kunnes hän on 3.
Mikään ei ole kyllin aikaista markkinavoimille.
Lisäksi yhteuskunta odottaa käsi ojossa verotuloja, joilla vivuttaa lisää velkaa kansan maksettavaksi.
:(