Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva rauhoittuu vaan äidin syliin.

Vierailija
12.04.2015 |

Onko normaalia? Kyseessä 2vko vauva?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, äiti tuoksuu maidolta :)

Vierailija
22/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos imetät niin on ihan normaalia. Nykyään kun korostetaan tasa-arvoisuutta vanhempien kesken niin monelle tulee ihan yllätyksenä tuo. Tasoittuu kyllä pikkuhiljaa ja lopulliseesti sitten kun imetys loppuu.

Vierailija
24/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuore isä ja en saa vauvaa mitenkään rauhotettua, äiti lähti käymään kaupassa. Vinkkivitoset kehiin.

Vierailija
25/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:28"]

Olen tuore isä ja en saa vauvaa mitenkään rauhotettua, äiti lähti käymään kaupassa. Vinkkivitoset kehiin.

[/quote]

Syliin vaan, käveleskelet ja heijaat vauvaa. Voit pitää pystyasennossa rintaa vastan tai käsivarrella. Vauvan voi kokeilla laittaa käsivarrelle myös vatsalleen.

Vierailija
26/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:28"]Olen tuore isä ja en saa vauvaa mitenkään rauhotettua, äiti lähti käymään kaupassa. Vinkkivitoset kehiin.
[/quote]

Voihan! Äiti oletettavasti imetti juuri ennen lähtöään? :) vaippa on kuiva? Masu vaivaa? Kokeile ottaa vauva reisiesi päälle ja sivele selkää niin että painat hellästi pepusta niskaa kohti. :)

Vierailija
27/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva oli n. 2,5 kk kun alkoi rauhoittua myös isän syliin. Kävelyttäminen yleensä auttaa: vauva pystyyn rintaa vasten tai olalle ja kävelemään ympäri kämppää, mieluummin vähän "löysin " polvin eli sillai rytmikkäästi. Ja samalla sigiset tai laulat jotain. Ja pysy itse rauhallisena.

Vierailija
28/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä. Kanna vaan sylissä ja silittele, keinuttele jne. Vaikka vauva itkisi niin sylissä olo saa hänet tuntemaan turvaa. Ihan hyvin äidillä voi olla pian samanlainen tilanne, luota vain itseesi ja siihen, että olet myös vauvalle turva :)

Vierailija
29/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:28"]Olen tuore isä ja en saa vauvaa mitenkään rauhotettua, äiti lähti käymään kaupassa. Vinkkivitoset kehiin.
[/quote]

Hae äidiltä tuoksuva paita olalle ja nosta vauva sitä vasten.. meillä rauhoittuivat sänkyyn kun laitoin muutaman yön päällä olleen yöpaidan tyynyliinaksi. :)

Vierailija
30/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö äidin yöpaitaa tms? Se nenän eteen niin johan rauhoittuu. Mä käytin aikanaan tätä pikkuveljen rauhoitteluun, tehos joka kerta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi