Ei hitto. Tutustuin mukavaan mieheen, nyt selvisi että on rokottamaton
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä muuten mitään mutta tein positiivisen korona testin pari päivää ennen treffejä mutta en jäänyt karanteeniin koska minulla on rokotus.
Ap
Se mies on kyllä tässä se fiksumpi osapuoli, rokotettu tai ei. Joka on muuten hänen oma asiansa.
Riippuu varmaan, miksi ei ole ottanut rokotteita, ja mitä yleensä ajattelee aiheesta. Jos olisin oikeasti kiinnostunut, en ihan helposti jättäisi sellaista ihmistä väliin, koska oikeasti kiinnostavia tulee vastaan niin harvoin. Mutta toisaalta huuhaa-tietoon uskominen, foliohattuilu, tiedevastaisuus tai salaliittoteorioihin uskominen ovat kyllä omiaan sammuttamaan kiinnostuksen. Samoin kuin jostain rokoteasiasta paasaaminen, oli se sitten niitä vastaan tai puolesta - en jaksa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä muuten mitään mutta tein positiivisen korona testin pari päivää ennen treffejä mutta en jäänyt karanteeniin koska minulla on rokotus.
Ap
ai, olitkin provo...
Armahda mies itseltäsi, jos olet k-piikkiriippuvainen-. Hän ei ole ansainnut piikkiproteiinitartuntaa. Ota joku itsensäsaastuttanut
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toivottavasti tämä on provo eikä totta. Huhhei, olet siis joko tyhmä tai välinpitämätön? Rokote ei estä sinua mitenkään tartuttamasta saamaasi koronaa muihin (se suojaa vain niin että todennäköisyytesi sairastaa koronasta vakavampi muoto on huomattavasti pienempi kuin rokottamattomalla, ei muuta).
Ilmoita miehelle heti ja toivottavasti tämä älyää pysyä sinusta jatkossa kaukana kun et yhtään kanna vastuuta muista! Miten voit olla niin itsekäs että positiivisen tuloksen jälkeen et jää karanteeniin?? Ja sitten syytetään rokottamattomia levittämisestä kun rokotetut huitelee pitkin kyliä tällä asenteella, ei jeesus..
Ap