Ei hitto. Tutustuin mukavaan mieheen, nyt selvisi että on rokottamaton
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi. Meillä olisi täydellisen erilaiset ajatukset varmasti hyvin monesta muustakin asiasta. Itse kuulun sote-ammattilaisiin ja olen luonnollisesti ottanut kaikki kolme rokotusta.
Samaa mieltä.
Ei meillä olisi samanlainen ajatusmaailma. En olisi edes kiinnostunut hänen mietteistään.
Jättäisin. Hän ei olisi hyvä fiksu mies.
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi. Meillä olisi täydellisen erilaiset ajatukset varmasti hyvin monesta muustakin asiasta. Itse kuulun sote-ammattilaisiin ja olen luonnollisesti ottanut kaikki kolme rokotusta.
Juuri näin. Kaltaisesi oikeamielinen valioyksilö ansaitsee kaltaisesi kumppanin.
Etsiköön jonkun samankaltaisen naisen, minä en olisi vaihtoehtona.
Tuo sun asenne on niin iso turn off kuin olla voi. Toivottavasti näkee tän sun aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Loistava löytö- pidä kiinni! :)
Totta, pidä hänestä lujaa kiinni ja älä päästä vapaille markkinoille enää koskaan tuollaista helmeä! Kukaan ei edes halua häntä, mutta se on eri asia.
Ei helvetti mikä aloitus :D
Ehkä ap:n kannattaa aikuistua ensin ja sitten miettiä elämänsä jakamista jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Kaltaisesi oikeamielinen valioyksilö ansaitsee kaltaisesi kumppanin.
Minulla on luonnollisesti jo. :)
Jättäisin. Kuulostaa vastenmieliseltä ja välinpitämättömältä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vuotta myöhemmin 🤭
"En jatkaisi. Meillä olisi täydellisen erilaiset ajatukset varmasti hyvin monesta muustakin asiasta. Itse kuulun sote-ammattilaisiin ja olen luonnollisesti ottanut kaikki viisi rokotusta."
Riippuisi kovastikin niistä syistä miksi rokotteita ei ole ja myös elämäntavasta, kuinka elää pandemiassa.
En haluaisi tapailla tyhmää junttia, joka riskeeraa itsensä lisäksi kaikki muutkin. Mutta mikäli on hyvin varovainen mutta on aito lääketieteellinen syy, että rokotus ei sovi, voisin harkita.
Hörhöt ja idiootit älkööt vaivautuko, siis.
Mutta niinhän se olisi ilmankin pandemiaa. Kyseiset ominaisuudet lyövät kyllä läpi tutustuessa hyvinkin pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on luonnollisesti jo. :)
Moi V!
No riippuisi siitä mitä sanoo syyksi. Jos esim epäilee, että rokotteen mukana on mikrosiru, joka valvoo ihmisiä, niin en jatkaisi. Mutta jis sanoo, vaikka että ei halua ottaa rokoretta joka on kehitetty lyhyessä ajassa eikä ole takuuta rokotteen turvallisuudesta, eikä halua ottaa riskiä sen suhteen (koska riskihän sen ottaminen on), niin ymmärtäisin kyllä.
Montakohan mummoa te vouhottajat olette ennen koronaa tappaneet levittämällä normaalia kausi-influenssaa?!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, vaikka ei ole rokotetta, jos ei kuitenkaan ole mikään mikrosiruihin uskova foliohattu tai angstaaja, joka käy joka paikassa ilman maskia? Ennemmin otan vastuullisen rokottamattoman puolison kuin rokotetun, joka kuvittelee, että rokotepassi on tie normaaliin elämään, jossa voi rellestää miten lystää muista piittaamatta. Jos on järkevä ihminen, joka ei ravaa baareissa tai väkijoukoissa ja käyttää maskia eikä arvostele muita sen perusteella onko rokote vai ei, niin rokotestatuksella ei väliä.
Kiitos.