Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morsinehdokkaat ovat valmiita muuttamaan itselleen vielä vieraan miehen luo, lähes kielitaidottomina. Vaikeaa ja yhä vaikeampaa on kun pitäisi hoitaa kaikenlaiset paperiasiat kuntoon, toimia itsenäisesti hoitaen käytännön asioita, eihän se elämä pelkkää rakkauden kieltä tulisi olemaan. Riitojen sattuessa sekä kulttuurien törmäyksissä, tosiaan se kielitaito on ehdoton edellytys, toki taito kehittyy käytettäessä mutta stressiä varmasti pukkaa.
Tämäpä tämä! En uskaltaisi enkä haluaisi noin viisikympisenä lähteä yhdenkään ulkomaalaisen kelkkaan. On erittäin haasteellista lähteä tuossa iässä perustamaan (uus) perhettä ulkomaalaisen kanssa varsinkin kun on noin nuoret lapset kuten Asgeirilla. Vaikka olisi TODELLA hyvä KIELITAITO. EI välttämättä onnistu edes suomalaisen kanssa; suhteessa saat "kyytipojaksi" ex-vaimon, kahdet appivanhemmat jne. EI kiitos, liikaa ongelmia näköpiirissä. Eikö eläämsä voisi elää jo itselleen tuossa iässä.
Kyllä sä voit elää niin kuin tykkäät, mutta eikö ole hienoa, että jotkut muut uskaltavat kokeilla uusia juttuja vielä aikuisiällä? Itse en lähtisi uusperheen rouvaksi ulkomaille, mutta muuten olen kyllä ajatellut ottaa (taas) jonkun ulkomaan työkeikan vastaan ja eläkeiässä muuttaa jonnekin, missä ei tarvitse talvisin palella. Sitten jos sieltä jostain löytyy mies kainaloon, niin en toki aio elää "vain itselleni", vaan jaan mielelläni elämääni jonkun mukavan herran kanssa.
Kukin tyylillään, mutta välillä ihmettelen tätä suomalaisten "ei enää" -puhetta, joka alkaa pahimmillaan jo kolmikymppisenä! Mielestäni Asgeirin naiset ovat esimerkillisiä siinä, että he uskaltavat tavoitella unelmaansa, jonka saavuttamiseen liittyy toki liuta epämukavuustekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä valitetaan, että Francesco valitsee ulkonäön perusteella. Sitten valitetaan, että eihän hänen valitsemansa edes ole kauniita, vaan että pudotti kauneimman. Logiikka?
Noh, valitsi sellaiset, jotka ulkonäöltään eniten herättää huomiota kotopuolessa - sillä tavalla "kauniita".
Ainakin naisilla oli oikeasti hauskaa se ajelu joittenkin heinäpaalien(?) päällä istuen oli varmaan kiva. Kivoja on naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Asgeirin reteet puheet on suunnattu ennen kaikkea ex-vaimolle, kun hän tietää Johannan ohjelmaa tietysti katsovan. Katsos Johanna, näin reteesti minä naisia suutelen ja kutsun huoneeseeni nukkumaan. Olen Lillesandin Don Juan, josta naiset tappelevat!
En tiedä Don Juanista, mutta kiva timmi kroppa sillä on. Pukeutuu hyvin ja nuorekkaasti. Ihan okei mies ulkoisen habituksen suhteen, muuten ei. Ehkä jännittää liikaa, menee miellyttämisen puolelle koko aika, ei kovin miehekästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morsinehdokkaat ovat valmiita muuttamaan itselleen vielä vieraan miehen luo, lähes kielitaidottomina. Vaikeaa ja yhä vaikeampaa on kun pitäisi hoitaa kaikenlaiset paperiasiat kuntoon, toimia itsenäisesti hoitaen käytännön asioita, eihän se elämä pelkkää rakkauden kieltä tulisi olemaan. Riitojen sattuessa sekä kulttuurien törmäyksissä, tosiaan se kielitaito on ehdoton edellytys, toki taito kehittyy käytettäessä mutta stressiä varmasti pukkaa.
Tämäpä tämä! En uskaltaisi enkä haluaisi noin viisikympisenä lähteä yhdenkään ulkomaalaisen kelkkaan. On erittäin haasteellista lähteä tuossa iässä perustamaan (uus) perhettä ulkomaalaisen kanssa varsinkin kun on noin nuoret lapset kuten Asgeirilla. Vaikka olisi TODELLA hyvä KIELITAITO. EI välttämättä onnistu edes suomalaisen kanssa; suhteessa saat "kyytipojaksi" ex-vaimon, kahdet appivanhemmat jne. EI kiitos, liikaa ongelmia näköpiirissä. Eikö eläämsä voisi elää jo itselleen tuossa iässä.
Kyllä sä voit elää niin kuin tykkäät, mutta eikö ole hienoa, että jotkut muut uskaltavat kokeilla uusia juttuja vielä aikuisiällä? Itse en lähtisi uusperheen rouvaksi ulkomaille, mutta muuten olen kyllä ajatellut ottaa (taas) jonkun ulkomaan työkeikan vastaan ja eläkeiässä muuttaa jonnekin, missä ei tarvitse talvisin palella. Sitten jos sieltä jostain löytyy mies kainaloon, niin en toki aio elää "vain itselleni", vaan jaan mielelläni elämääni jonkun mukavan herran kanssa.
Minä elän omaa elämään, EI tarvitse "jeesuustaa". Mielestäni uusperhe kokeilut kuuluvat nuoremmille ihmisille (been there). Jos/kun alkaa abt. 50-vuotiaana seurustella miehen kanssa, jolla on teini-ikäiset lapset, on monta riskitekijää. Vaihdevuodet, ex- vaimo & hänen uusi miehensä, sukulaiset etc. En itse jaksaisi kantaa tuollaista taakkaa enää. Mutta, jokainen valitkoon polkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä elän omaa elämään, EI tarvitse "jeesuustaa". Mielestäni uusperhe kokeilut kuuluvat nuoremmille ihmisille (been there). Jos/kun alkaa abt. 50-vuotiaana seurustella miehen kanssa, jolla on teini-ikäiset lapset, on monta riskitekijää. Vaihdevuodet, ex- vaimo & hänen uusi miehensä, sukulaiset etc. En itse jaksaisi kantaa tuollaista taakkaa enää. Mutta, jokainen valitkoon polkunsa.
Hienoa, mummoudu sinä kiikkustuoliin ja anna muiden ottaa riskejä. Riskinä on mm. onnellinen elämä uudessa maassa!
Francescon se punapää tyttö on ihanan symppis. Hieman hämillään kaikesta, mikä tekee hänestä vielä sympaattisemman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä valitetaan, että Francesco valitsee ulkonäön perusteella. Sitten valitetaan, että eihän hänen valitsemansa edes ole kauniita, vaan että pudotti kauneimman. Logiikka?
Noh, valitsi sellaiset, jotka ulkonäöltään eniten herättää huomiota kotopuolessa - sillä tavalla "kauniita".
Sitähän hän jo autossa tyttöjä hakiessaan sanoi, että on kiva juttu, kun kaikki katsovat heitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän se Lauri ei nytkään lähteny Annia tapaamaan??
Siis eikö Lauri lähtenyt Islantiin?
Sitähän Ann vissiin eniten olisi halunnut tavata. Olikohan Lauri sitten vaan höpömies jolla ei ollut aikomustakaan osallistua koko ohjelmaan, muuta kuin kirjoitella ja soitella niitä kieltämättä hauskoja sutkautuksiaan.Monestihan ne liian miellyttävät ihmiset osoittautuukin ihan feikeiksi.
Gay-miehen elkeet?!
Kunhan teki ilmaisen deittivideon itsestään ja yritti antaa hyvän kuvan lähiseudun eukoille, oikein siivosikin asunnossaan. Toivottavasti kukaan ei haksahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän hän jo autossa tyttöjä hakiessaan sanoi, että on kiva juttu, kun kaikki katsovat heitä!
Vesseli ei halannut tyttöjä, antoi kyllä ruusut kädenmitan päästä.
Sariko se on se yksi Asgeirin ehdokkaista, joka sanoi itsestään, että jää vielä vähän tarkkailijaksi?
Minusta hän sopisi Asgeirille parhaiten! Jää miehellekin vähän "saalistus" hommaa, kun ei tuo itseään niin tykö. Ja muutenkin hyvin miellyttävä ja viehättävä. Voisi sopeutua parhaiten tuonne, paremmin kuin ne kaksi voimakkaampaa persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesseli ei halannut tyttöjä, antoi kyllä ruusut kädenmitan päästä.
Halua ja yritystähän (heikkoa sellaista) selvästi oli. "Came here" ja kädet levällään. Kukaan ei vaan tarttunut syöttiin, seisoivat vaan hämillään paikoillaan.
Sinanin vaalea morsiankandidaatti on kyllä tosi lämmin persoona. Voin kuvitella, että Sinan tuntee vetoa hänen rauhallisen ystävälliseen tyyliin olla.
Vierailija kirjoitti:
Sariko se on se yksi Asgeirin ehdokkaista, joka sanoi itsestään, että jää vielä vähän tarkkailijaksi?
Minusta hän sopisi Asgeirille parhaiten! Jää miehellekin vähän "saalistus" hommaa, kun ei tuo itseään niin tykö. Ja muutenkin hyvin miellyttävä ja viehättävä. Voisi sopeutua parhaiten tuonne, paremmin kuin ne kaksi voimakkaampaa persoonaa.
Ei kun tarkistin hänen nimensä onkin Ana.
Hän sopisi parhaiten Asgeirille mun mielestä.
Asgeir on hupiukko. Naisten muka pitää saalistaa ja jahdata häntä. Sanoo asiat muka vitsillä, mutta tarkoittaa niitä silti. Ja se ujostelevien lasten esittely saman tien. Miksi? Varmaan menevät visiitille ex-eukonkin luo.
Vierailija kirjoitti:
Sinanin vaalea morsiankandidaatti on kyllä tosi lämmin persoona. Voin kuvitella, että Sinan tuntee vetoa hänen rauhallisen ystävälliseen tyyliin olla.
Me miehet kuitenkin arvostetaan solakkaa ulkomuotoa enemmän. Ei mitään jakoa vetävälle tummalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me miehet kuitenkin arvostetaan solakkaa ulkomuotoa enemmän. Ei mitään jakoa vetävälle tummalle naiselle.
Äläpäs mene sanomaan kaikkien miesten puolesta.
Putoasin sängystä, jos olisi max. 60 cm kapea sänky. Muutenkin huone, jonne suomalainen herrasmies (en muista nimeä) majoitettiin, oli tavattoman ahdas vinokattoiteen. Eikö noin isossa talossa ollut isompaa huonetta ko. miehelle? Itse olisin saattanut joutua paniikkiin tuollaisessa kopperossa.