Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
..siis Hanna G:n, viitaten tuohon aiempaan kommenttiin?
Vierailija kirjoitti:
Mm. sanomalehti Länsi-Suomen viikkolisäkkeessä (Raumalainen) oli juttu Asgeirin Elinasta, sukunimi Loukes.
Kuvassa seisoo virveli kädessä jossain Norjan rantamaisemassa. Otsikko: Norjalainen kalastaja osui vihdoin haaviin.
Ei voi kertoa lopputulosta, mutta "Tämä on ollut todella mahtava kokemus. Vaikka lopputulos olisi mikä tahansa, niin menisin heti uudelleen" (ohjelmaan).
Sen kuvan ja kuvatekstin kuitenkin näkee, vaikkei olisi tilaaja. Elina seisoo siinä niissä vaatteissa, joissa oli siellä veneretkellä ja siellähän hän virvelöi. Eli kuva on ohjelmasta. Kuvatekstissä Elina sanoo, että ohjelmaan osallistuminen oli hieno kokemus.
Ei tuosta nyt ota selvää, miten ohjelmassa oli käynyt.
Vierailija kirjoitti:
..siis Hanna G:n, viitaten tuohon aiempaan kommenttiin?
Himanka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annemarianna kirjoitti:
Johanna on luonut uransa tuolla "Kalastajan vaimo" - nimellä, hän pitää kiinni urastaan, ei ex-miehestään. Tämä on ihan yleinen käytäntö ja osoitus hyvästä business-ajattelusta, pätee kaikenlaisilla aloilla. Jos esim. joku on luonut merkittävän brändin tietyllä sukunimellä ei ole mitään järkeä muutta sukunimeään avioeron (tai minkään muunkaan syyn) myötä. En myöskään usko että Asgeirin ja Johannan tai Elinan ikäiset ihmiset pelailisivat mitään taktikoituja pelejä ihmissuhteissaan (Elina yrittäisi näyttää Johannalta, Johanna yrittäisi roikkua menneessä, tai Asgeir olisi mennyt ohjelmaan näpäyttääkseen Johannaa), varsinkaan kun vaikuttavat kaikki ihan fiksuilta ja tasapainoisilta ihmisiltä🙂
Aika moni on vaihtanut nimeään erottuaan, esim. Hanna G, joka loi koko työuransa juuri tuolla nimellä eikä tehnyt sitä sivubisneksenä, kuten Johanna.
Facebook vaihtoi nimensä Metaksi, Kanye West vaihtoi nimensä Ye:ksi, Prince vaihtoi aikoinaan nimensä ja näitä nyt riittää vaikka ja kuinka...
Voi aivan hyvin olla, että kaikki Elinan Norjan kuvat on otettu viime vuonna kuvausten aikana. Monet näihin eri formaatteihin osallistujat laittavat ohjelmaan liittyviä kuvia instaansa, kun ohjelma tulee telkkarista. Luulen, että säännöt on tiukat, ettei mitään saa tihkua etukäteen julkisuuteen. Jokuhan tässä ketjussa sanoi, että ohjelma on kuvattu jo vuosi sitten? Aika hurjaa, jos vuoden ajan pitää olla hiljaa asioistaan. Mutta niin se kai menee!
Vierailija kirjoitti:
Elinalla oli instan stooreissa kuva jossa Norjan lippu, ja maisema näytti erittäin tutulta johannan blogista. Eli on käynyt siellä hiljattain. Voivat olla etäsuhteessa, siksi kahvilakin vielä pyörii Savonlinnassa. Stoorit katoavat vuorokaudessa, siksi kaikki ei oo nähneet tuota. Itse niissä kuvissa ei oo Norjasta kuvia.
Tiadoks vaan.
Ah mitä spekulaatiota
Luulen, että Elina liputti 17.5. Norjan kansallispäivää. Siinä ei ole mitään pahaa, päinvastoin. Itse en käytä sosiaalista mediaa missään muodossa, mutta AV:n kommentista tämäkin tuli julki. Minusta on kohteliasta, kun mm. pohjoismaiset naapurimme muistavat meitä Itsenäisyyspäivänämme 6.12.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elinalla oli instan stooreissa kuva jossa Norjan lippu, ja maisema näytti erittäin tutulta johannan blogista. Eli on käynyt siellä hiljattain. Voivat olla etäsuhteessa, siksi kahvilakin vielä pyörii Savonlinnassa. Stoorit katoavat vuorokaudessa, siksi kaikki ei oo nähneet tuota. Itse niissä kuvissa ei oo Norjasta kuvia.
Tiadoks vaan.
Ah mitä spekulaatiota
Luulen, että Elina liputti 17.5. Norjan kansallispäivää. Siinä ei ole mitään pahaa, päinvastoin. Itse en käytä sosiaalista mediaa missään muodossa, mutta AV:n kommentista tämäkin tuli julki. Minusta on kohteliasta, kun mm. pohjoismaiset naapurimme muistavat meitä Itsenäisyyspäivänämme 6.12.
Ei toki mitään pahaa siinä olekaan. Miksi olisi? Tässä nyt vain arvaillaan, jäikö Norja pysyvämminkin Elinan elämään. Mutta siltä näyttää, että meidän on vain pakko odottaa :D
Jos ohjelma on kuvattu vuosi sitten, miksi se näytetään vasta nyt?
Vierailija kirjoitti:
Jos ohjelma on kuvattu vuosi sitten, miksi se näytetään vasta nyt?
Varmaan siksi, etteivät jaksot menisi päällekkäin kotimaan jussien kanssa ja kesällä ei ole tarpeeksi katsojia mainostajia ajatellen. Itse jussien kannalta on huonoa, että joutuu lhes puolitoista vuotta olemaan hiirenhiljaa ja peittelemään mahdollista suhdettaan. Siinä ajassa etäsuhde ehtii jo kuivua kokoon, kun ei pääse nauttimaan yhdessäolosta avoimesti. Sanoisin, että aika tuhoontuomittu formaatti parien kannalta, jos niitä syntyy, ja mitättömät mahdollisuudet jusseilla löytää elämänsä rakkaus ohjelman kautta.
Miksi ei näytetty syksyllä? Nythän se kesä kohta jo on, jolloin ei katsojia riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm. sanomalehti Länsi-Suomen viikkolisäkkeessä (Raumalainen) oli juttu Asgeirin Elinasta, sukunimi Loukes.
Kuvassa seisoo virveli kädessä jossain Norjan rantamaisemassa. Otsikko: Norjalainen kalastaja osui vihdoin haaviin.
Ei voi kertoa lopputulosta, mutta "Tämä on ollut todella mahtava kokemus. Vaikka lopputulos olisi mikä tahansa, niin menisin heti uudelleen" (ohjelmaan).Voisitko pistää linkin tuohon juttuun, jos on maksumuurin takana olisiko mahdollista, että referoisit jutun? Kiitos!
Näköislehti, sivu 10
https://lansisuomi.ap.richiefi.net/7d385598-1950-46f7-b87e-4ba7493ab73f…
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei näytetty syksyllä? Nythän se kesä kohta jo on, jolloin ei katsojia riitä.
Koska syksyisin näytetään maajussien Suomi-versio. Katsojaluvut kärsisivät, jos kaksi jussia pyörisi samanaikaisesti.
Itse en ole ikinä kuullutkaan tuosta Kalastajan vaimo-blogista ja Johannasta. Mistä aiheista tämä Johanna siellä kirjoitteli?
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee seuraava jakso?
1.6
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole ikinä kuullutkaan tuosta Kalastajan vaimo-blogista ja Johannasta. Mistä aiheista tämä Johanna siellä kirjoitteli?
Uusista vaatteistaan, kengistään, kosmetiikastaan ym. ja kodin hankinnoista, käsitöistään, harrastuksistaan, puutarhasta ja hyvän elämän kliseisistä ohjeista . Kuvissa aina itse edestä ja takaa hyvin edustettuna ja kuvankäsiteltynä.
Lopetetaan nyt se ex-vaimosta puhuminen tässä ketjussa. Perustakaa uusi ketju tai hakekaa vanha, jos haluatte tätä Johannaa ja hänen elämäänsä vatvoa. Asgeir ja hän ovat eronneet ikuisuus sitten ja Asgeir elää omaa elämäänsä. Keskustellaan tästä ohjelmasta eikä niin, että tässä ketjussa 3/4 viesteistä koskee jotain ex-vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Asgeirin valittu, alkaisin bloggaamaan nimellä Kalastajan avovaimo. Oikeasti, siinä saattaisi olla sivubisneksen alkua. :D
Saattaisi irvileuat vääntää sen "Kalastajan laastariksi".
Neiti Y kirjoitti:
Kalastaja oli niin hempee kuin kulmansakin ..vai lähtee kulmakarvatkin iän myötä...sekö vaimon vei etäs saatille pois...eikä erota silliä killin hajusta...
Suomalaiset onnex oppineet ettei merta edemmäs kannata lähteä apajille...meni aikaa kun vihdoin tuli kirjeitä ja kakkos jakso, ihmettelinkin jo että kesken loppu koko show. Mutta vähemmän jää ih, kun vähän ehdokkaita...niin hempeesti kahtoo turkkilaista hän, pystyykö ikinä edes kattoo ilkeesti hän.
Ootko jatkanut eilisestä saakka? :D
Mikäs Hannan sukunimi on nykyisin?