Lue keskustelun säännöt.
Minne se kannabis-ketju hävis?
Kommentit (7)
huumeista puhumattomuushan se auttaakin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
huumeiden käyttäjä äitejä pitää sääliä.... niinhän se olikin...anteeksi...
itse ovat alkaneet käyttämään, senkun ovat yksinään ongelmiensa kanssa!!
mähän voin mennä sit hakkaamaan jonkun tonne kadulle ku sehän on vähäpätösempää kuin tappo..... eihän hakkaaminen ole niin kova juttu.... eli selityksiä selityksiä niitähän kaikkien huumeiden käyttäjät osaavat sepostaa....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aiheuttaa psykoosin, eikä kukaan tiedä tuleeko se juuri hänelle.
se poistettiin!!! hyvä vaan!!!!!!!! äiti-ihmiset ja olisivat halunneet jauhaa huumeiden käytöstään!!!!!!!!