Meillä mennään aina miehen ja lapsen mukaan.t.ammattivalittaja
Mun kotonaolosta ei ole mitään hyötyä kun joudun miehen ja poikani aikatauluja noudattamaan.
Kommentit (49)
Jos teillä ei mentäisi "miehen ja lapsen mukaan" vaan sun mukaasi juuri niin kuin sä toivot, mikä muuttuisi? Mitä ne asiat ovat joita sä haluaisit tehdä ja mitä ne paikat joihin sä haluaisit mennä? Ja mitä ne jutut, joita mies ja lapsi tahtoo?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:43"]Mitäs olet tuollainen perässävedettävä ja oman elämänsä uhri.[/quote]
Luuletko että mä haluaisin olla tällainen?ap
[/quote]
Mä ainakin luulen.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:35"]
Jos teillä ei mentäisi "miehen ja lapsen mukaan" vaan sun mukaasi juuri niin kuin sä toivot, mikä muuttuisi? Mitä ne asiat ovat joita sä haluaisit tehdä ja mitä ne paikat joihin sä haluaisit mennä? Ja mitä ne jutut, joita mies ja lapsi tahtoo?
[/quote]
Haluaisin nukkua pitkään, jutella miehelleni iltaisin nyt menee nukkumaan samaan aikaan kuin lapsi. Ottaa joskus illalla viiniä, käydä kenties joskus teattereissa,taidenäyttelyissä,elokuvissa yms. Mies ja lapsi haluaa aikaisin nukkumaan, tietysti aamulla heräävät aikaisin, mies lähtee töihin, vien lapsen eskariin eli säännölliset aikataulut. Mies haluaa katsoa viikonloppuisin urheilua televisiosta ja lapsi nyt tekisi jotakin mutta harvon mies jaksaa mitään tehdä.ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:28"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:43"]Mitäs olet tuollainen perässävedettävä ja oman elämänsä uhri.[/quote] Luuletko että mä haluaisin olla tällainen?ap [/quote] Mä ainakin luulen.
[/quote]
Miksi niin luulet? ei vuosikymmenien kotona oleminen ole mulle mikään unelma ollut. 2 kertaa olen itsariakin yrittänyt.ap
No, kun hankkii lapsia, sen jälkeen joutuu elämään sen mukaan. Ainakin noin 15 ensimmäistä vuotta on pakko nousta aamulla ylös, ruokkia ne lapset ja viedä/lähettää päiväkotiin tai kouluun. Lukiolaiset osaavat periaatteessa huolehtia itsestään, joten se aamupakko häipyy siinä vaiheessa.
Mutta jos sä tykkäät ottaa iltaisin viiniä ja mies ei, sä sitten otat ja mies jättää ottamatta. Jos sä tykkäät käydä teatterissa ja elokuvissa ja taidenäyttelyissä ja mies tykkää viettää illat/viikonloput kotona, sekään ei ole ongelma. Sä menet teatteriin ja mies on lapsen kanssa kotona, siinä se. Kaikki on tyytyväisiä.
Mutta jos sä tykkäät ottaa iltaisin viiniä ja mies ei, sä sitten otat ja mies jättää ottamatta. Jos sä tykkäät käydä teatterissa ja elokuvissa ja taidenäyttelyissä ja mies tykkää viettää illat/viikonloput kotona, sekään ei ole ongelma. Sä menet teatteriin ja mies on lapsen kanssa kotona, siinä se. Kaikki on tyytyväisiä. Kun ei se meillä onnistu näin, mies ei suostu.ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:59"]
Mutta jos sä tykkäät ottaa iltaisin viiniä ja mies ei, sä sitten otat ja mies jättää ottamatta. Jos sä tykkäät käydä teatterissa ja elokuvissa ja taidenäyttelyissä ja mies tykkää viettää illat/viikonloput kotona, sekään ei ole ongelma. Sä menet teatteriin ja mies on lapsen kanssa kotona, siinä se. Kaikki on tyytyväisiä. Kun ei se meillä onnistu näin, mies ei suostu.ap
[/quote]
Sä olet aikuinen ihminen. Sun ei tarvitse kysyä mieheltä suostumusta. Jos haluat avata viinipullon ja ottaa lasillisen, sä teet sen. Jos haluat elokuviin, puet takin päälle ja lähdet elokuviin.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:59"]
[/quote]
Sä olet aikuinen ihminen. Sun ei tarvitse kysyä mieheltä suostumusta. Jos haluat avata viinipullon ja ottaa lasillisen, sä teet sen. Jos haluat elokuviin, puet takin päälle ja lähdet elokuviin.
[/quote]
Mä olen miehestäni riippuvainen taloudellisesti yms en halua että lukot on vaihdettu kun tulen elokuvista. On helppo neuvoa kun ei ole miehestään riippuvainen.ap
Sitä on niin vapaa kun on omat tulot. Ei oo tahto miehen kukkarossa.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:12"]Sitä on niin vapaa kun on omat tulot. Ei oo tahto miehen kukkarossa.[/quote]
Niin, toivottavasti mun ei tarvitse enää kauaa elää.ap
Oletko hankkinut ammattiapua itsellesi? Psykologia, terapeuttia?
Tunnut kaipaavan apua.
Täällä netissä roikkuminen ei varmastikaan paranna olotilaasi, vaan päinvastoin saattaa pahentaa sitä. Suosittelisin sinulle oikeaa ammattiauttajaa, jonka avulla voisit saada elämänhalun ja elämänhallinnan takaisin.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:19"]
Oletko hankkinut ammattiapua itsellesi? Psykologia, terapeuttia? Tunnut kaipaavan apua. Täällä netissä roikkuminen ei varmastikaan paranna olotilaasi, vaan päinvastoin saattaa pahentaa sitä. Suosittelisin sinulle oikeaa ammattiauttajaa, jonka avulla voisit saada elämänhalun ja elämänhallinnan takaisin.
[/quote]
Kävin yli 20v psykologeilla,terapeuteilla yms ei apua.ap
Miten voi olla mahdollista, ettei 20 v. terapia ja psykologia auta lainkaan?
Sanoivatko terapeuttisi/psykologisi, mistä kiikastaa?
Jos olet niin vähävarainen kuin olet kertonut olevasi, kuinka olet voinut kustantaa itsellesi yli 20 vuoden terapian? Julkisella puolellahan sellainen ei ole mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:27"]
Miten voi olla mahdollista, ettei 20 v. terapia ja psykologia auta lainkaan? Sanoivatko terapeuttisi/psykologisi, mistä kiikastaa?
[/quote]
Kyllä se on mahdollista. Johtuu siitä etten pysty hyväksymään itseäni tällaisena kuin olen. Olen aina riippuvainen jostakin, nykyään miehestäni eikä musta oppimisvaikeuksien takia ole työelämään.ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:29"]Jos olet niin vähävarainen kuin olet kertonut olevasi, kuinka olet voinut kustantaa itsellesi yli 20 vuoden terapian? Julkisella puolellahan sellainen ei ole mahdollista.[/quote]
Julkisella puolella olen ollut, monessa eri kaupungissa asunut sen aikana ja aina olen julkisen puolen psykologeille yms päässyt.ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:04"]Aina mennään sinne minne mies ja lapsi haluaa eikä mun kunnostani välitetä.
[/quote]
Joo. Tän takiahan sä olet valittanut, kuinka poika ei pääse kesällä minnekään, kun sun kuntosi ei kestä. Lapsi joutuu olemaan vaan pihapiirissä.
Mutta eipä mitään, tähänkin viestiin tulet sanomaan, ettet ole koskaan moista väitäänyt.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:04"]Aina mennään sinne minne mies ja lapsi haluaa eikä mun kunnostani välitetä.
[/quote]
Joo. Tän takiahan sä olet valittanut, kuinka poika ei pääse kesällä minnekään, kun sun kuntosi ei kestä. Lapsi joutuu olemaan vaan pihapiirissä.
Mutta eipä mitään, tähänkin viestiin tulet sanomaan, ettet ole koskaan moista väitäänyt.
[/quote]
Ei lapsi pääsekkään kesällä mihinkään koska automatkoilla tarvitsen miehen apua ja mies on kesät töissä.ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:43"]Mitäs olet tuollainen perässävedettävä ja oman elämänsä uhri.[/quote]
Luuletko että mä haluaisin olla tällainen?ap