Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä mennään aina miehen ja lapsen mukaan.t.ammattivalittaja

Vierailija
12.04.2015 |

Mun kotonaolosta ei ole mitään hyötyä kun joudun miehen ja poikani aikatauluja noudattamaan.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:24"]

Mun kotonaolosta ei ole mitään hyötyä kun joudun miehen ja poikani aikatauluja noudattamaan.

[/quote]

Siinähän se hyöty onkin. Olet perheesi joustava elementti.

[/quote]

Vierailija
2/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelusi on ainakin terveemmällä pohjalla kuin niiden, jotka odottavat ventovieraiden ihmisten noudattavan heidän omia aikataulujaan vs.tori- ja huutisostajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:27"]

Ajattelusi on ainakin terveemmällä pohjalla kuin niiden, jotka odottavat ventovieraiden ihmisten noudattavan heidän omia aikataulujaan vs.tori- ja huutisostajat.

[/quote]Tai työssäkäyvät äidit, joitten mielestä kaikkien muiden töissä on mentävä sen mukaan, miten tämä äiti tahtoo lomansa pitää. Siinä asiassa ap ei laita kenenkään rattaisiin kapuloita, se on hyvä juttu se.

Vierailija
4/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:24"]Mun kotonaolosta ei ole mitään hyötyä kun joudun miehen ja poikani aikatauluja noudattamaan.
[/quote]

Eikös olekin hienoa kun tuo mies ja lapsi ovat vain mielikuvituksesi tuotteita. Tosiasiassa olet provoileva sinkku. Uskottavuutesi on nolla. Olet itse useaan otteeseen kertonut vain provoilevasi

Vierailija
5/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
6/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:24"]Mun kotonaolosta ei ole mitään hyötyä kun joudun miehen ja poikani aikatauluja noudattamaan. [/quote] Eikös olekin hienoa kun tuo mies ja lapsi ovat vain mielikuvituksesi tuotteita. Tosiasiassa olet provoileva sinkku. Uskottavuutesi on nolla. Olet itse useaan otteeseen kertonut vain provoilevasi

[/quote]

Kun en ole provo ja mulla tosiaan on mies ja lapsi.ap

Vierailija
7/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Sellainen mä joudunkin olemaan.ap

Vierailija
8/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niinhän se vähän on, kun et töissä käy. Hassuahan se olisi, jos et joustaisi.

Vierailija
9/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Mä kuvittelin, että perheenjäsen, jolla on niin paljon vaivoja ja pulmia kuin sulla, hallitsee muuta perhettä. Asioita on tehtävä sen mukaan mihin sä pystyt. Koska sua huimaa ja mitäkaikkea, mies joutuu hoitamaan monia arjen asioita työnsä ohella ja varmaan auttamaan ja hoivaamaan sua enemmän kuin keskivertoperheessä. Koska sä et pysty tekemään työtä (Koulufobia! Heikkolahjaisuus! Fyysiset esteet!) et voi osallistua perheen toimeentuloon. Satunnaista perintöä ei nyt lasketa. Koska sinulla on välillä kauheita sairauksia ja teet kuolemaa, välillä olet eroamassa, olet kateellinen naapureille, häpeät lapsesi suksia (OMG) jne., se vaikuttaa väistämättä kodin ilmpaiiriin. 

Todellisuudessa sinä istut hallitsijana keskellä perhettäsi kuin ristilukki. Et tietenkään myönnä sitä, mutta niin se on. 

Vierailija
10/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:39"]

[/quote]

[/quote]Millalailla siis joustat? Ei se siltä vaikuta, kun et tee mitään, mitä joustamista siinä on?

[/quote]

Vierailija
11/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi suhtautuu tuntemuksiisi? 

Vierailija
12/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:47"]Ai? Mä kuvittelin, että perheenjäsen, jolla on niin paljon vaivoja ja pulmia kuin sulla, hallitsee muuta perhettä. Asioita on tehtävä sen mukaan mihin sä pystyt. Koska sua huimaa ja mitäkaikkea, mies joutuu hoitamaan monia arjen asioita työnsä ohella ja varmaan auttamaan ja hoivaamaan sua enemmän kuin keskivertoperheessä. Koska sä et pysty tekemään työtä (Koulufobia! Heikkolahjaisuus! Fyysiset esteet!) et voi osallistua perheen toimeentuloon. Satunnaista perintöä ei nyt lasketa. Koska sinulla on välillä kauheita sairauksia ja teet kuolemaa, välillä olet eroamassa, olet kateellinen naapureille, häpeät lapsesi suksia (OMG) jne., se vaikuttaa väistämättä kodin ilmpaiiriin. 
Todellisuudessa sinä istut hallitsijana keskellä perhettäsi kuin ristilukki. Et tietenkään myönnä sitä, mutta niin se on. [/quote]
Koskaan ei ole tehty asioita sen mukaan mihin mä pystyn. Joo joskus mies joutuu käymään kaupassa tai vaikka yksin huvipuiston laitteissa lapsen kanssa mutta eipä juuri sen enempää. Aina mennään sinne minne mies ja lapsi haluaa eikä mun kunnostani välitetä. Toki mies joutuu elättämään kun mä olen tällainen mut sen se tiesi jo ottaessaan mut.ap

Vierailija
13/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:49"]

[/quote]

Ei mitenkään.ap

Vierailija
14/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:49"]

[/quote]

Ei mitenkään.ap

[/quote]

Siis siinä vika, voi :( Mitenköhän saisitte tilanteeseen jonkinlaista ilmaa tms.? Eikö toi ole kauhean tukehduttavaa...oikeastaan molemmille? Virtuaalihali sinulle ja miehellesi.

Vierailija
15/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan meillä sama asetelma, mutta mun mies on alkanut ymmärtää mua. Toi oli muuten hyvin kuvailtu, että muut eivät osaa mennä sen hitaamman tahtiin... :( Meillä samaa ollut siis.

14

Vierailija
16/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se/ne konkreettiset asia/asiat, joihin sä pystyt ja joita haluaisit tehdä, mutta mies ja lapsi eivät ole suostuneet?

Entä mikä/mitkä on ne konkreettiset asiat, joita mies ja lapsi tekevät mutta joita et haluaisi heidän tekevän?

Vierailija
17/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisessa perheessä jouduta menemään lapsen/lasten tarpeiden ja aikataulujen mukaan koska jos lapsia tekee niin pitäisi ainakin ymmärtää että he ovat tärkeintä elämässä ja "minä-itse nyt-heti" jää vähemmälle.

Ja faktaa on että miehesi käy töissä samalla kun sinä ap istut kotona perseelläsi niin ei se auta kun sinun joustaa vähän enemmän kun sinulla ei ole mitään pakollista tekemistä ikinä. 

Vierailija
18/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet tuollainen perässävedettävä ja oman elämänsä uhri.

Vierailija
19/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten syöpä voi?

Vierailija
20/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sulla alkaa kohta työt etkä jouda enää vellomaan itsesäälissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän